Rare opmerkingen van klanten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BlackEyed

Re: Rare opmerkingen van klanten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 02:20

Ik vind honden in een supermarkt niet echt hygienisch.
Vroegah... kwam er altijd een bejaarde vrouw met een vlinderhondje boodschappen doen. Ze zette dat hondje altijd in de winkelwagen (kennelijk had het zelf geen pootjes om te lopen) waar kleine kinderen ook weleens zitten. Het zag er potsierlijk uit :')

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 06:27

Bij ons nemen sommige klanten hun hondje ook mee in het winkelwagentje. En dan willen ze zelfs nog een plakje worst :')

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 20:21

Ik werk in een doe het zelf zaak, dus hondjes kunnen er best in :j

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 21:49

Wat doen jullie als klanten ruzie hebben onderling in de rij? Vandaag hadden 2 klanten (naja, groep turkse meiden met een Nederlandse vrouw) ruzie met elkaar. Het werd echt van kwaad tot erger en de woorden als ho*ren, k*nkerwijf werden afgewisseld. Vervolgens ging er iemand in een andere rij zich ermee bemoeien. Net op het moment dat ik in wilde grijpen (door sterke jongens te roepen :P) hielden ze op.

De cassiere was best geschrokken (en terecht).

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 21:53

K vind het echt vies als mensen hun hond meenemen een winkel in waar eten wordt verkocht.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 23:02

zap: meestal zeg ik dat ik géén van beiden bedien tot ze rustig zijn, helpt meestal wel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 08:20

Wij werken met inkoopvoordeel voor verschillende periodes. Vorige week woensdag was de laatste dag van de oude periode, de donderdag ging een nieuwe periode in. Ik zou s'avonds de borden e.d. omwisselen voor de nieuwe actie en heb er bewust mee gewacht tot sluitingstijd.
Ook een nieuwe actie was 2+1 goudeerlijkbroden. Kennelijk was er een mevrouw hier al van op de hoogte en stond er op dat ik woensdagavond deze actie al voor haar zou in laten gaan...

Ook zo leuk: Hebben jullie geen stokbrood meer? Jawel hoor, het staat achter u. 'Niet waar!'
Tja, als ze de mand met stokbroden echt willen blijven negeren hebben we het inderdaad niet meer.

Gister was er een meneer die vroeg of we geen vleeswaren hadden die hij een week in een koelbox kon bewaren. Vertelde dat vooral worsten en rauwe hammen prima een week in een goed gekoelde koelbox konden worden bewaart.
Meneer"Er staat hier alleen maar data tot woensdag, hebben jullie niks vers'

Ik leg uit dat deze datum is omdat het een vers product is, dat alles wat hier ligt vers is maar dat bepaalde vleeswaren best iets langer bewaart kunnen worden.

M'Volgens mij lieg je, snij maar iets vers voor me met een langere datum'

Wederom verteld dat ik prima iets voor hem wou snijden, maar dat er dan geen andere datum op komt te staan als wat er in de bak ligt.

Meneer bleef er van overtuigd dat ik loog.

Ook komt er regelmatig een oude man die steeds floot voor aandacht. Baas heeft al eens uitgelegt dat hier mensen werken en geen honden. Hij moch best roepen als we hem niet direcht zagen, maar fluiten en HIER liever niet. Was met brood bezig voor een klant toen deze man weer voor de vleeswarenbak kwam staan te schreeuwen. Verteld dat ik er zo aan kwam. Meneer gaat door en een collega legt uit dat ik er zo aan kom en zegt tegen mij dat deze man maar vast een plakje vleeswaren moet proeven.
Terwijl ik deze man help en hij zijn plakje worst op eet komt er een klein meisje bij staan. Ik vraag of zij misschien ook een worstje wil waar op de man antwoord "Ik heb ook wel een lekker worstje" %)

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 09:46

Dat is echt heel smerig, heb je verder nog wat tegen die man gezegd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 10:17

bij ons mogen honden eigenlijk ook niet naar binnen, mijn hondje mocht wel altijd mee als ik hem maar optilde oid. die zetten we ook wel eens in een doosje in de kar, hij deed verder niets maar ging gewoon mee hij kwam niet eens boven het doosje uit.. nu gaat hij bijna niet meer mee, maar toen ik laatst nog even snel iets moest halen en ik met hem naar de paarden was geweest heb ik hem ook op mijn arm meegenomen :j waarom is dat vies? zolang ze niet door de winkel lopen of boven dingen hangen snap ik niet waarom dat vies dat zou zijn.. hier komt ook vaak een oudduitse herder die opgeleid wordt tot hulphond, die loopt wel door de winkel natuurlijk, maar ik vind dat echt niet vies :n

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 19:17

Ik vind dat ook niet vies. Meeste producten zitten toch verpakt en ik mag aannemen dat je groente en fruit wel eventjes wast voor gebruik.
Hooguit stokbroden die niet helemaal verpakt zitten moet je mee opletten.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 22:32

Honden in supermarkten mag niet van de "keuringsdienst van waren" en de winkels kunnen daar een flinke boete voor krijgen. Ook als de honden worden op getild/in de kar zitten.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 22:52

Mijn groenten en fruit was ik helemaal niet voor gebruik. Ik snij het, appels hap ik zo af, alle andere fruit eet ik ook zo...

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 22:54

Echt? je weet dat het allemaal bespoten is?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 22:54

Je gaat heus niet maar zo eraan dood ;)

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 22:55

Nee dat klopt :+
Vind het zelf lekkerder gewassen, mijn appels plakken ook beetje, en na het wassen niet meer.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 22:56

dees_daan schreef:
bij ons mogen honden eigenlijk ook niet naar binnen, mijn hondje mocht wel altijd mee als ik hem maar optilde oid. die zetten we ook wel eens in een doosje in de kar, hij deed verder niets maar ging gewoon mee hij kwam niet eens boven het doosje uit.. nu gaat hij bijna niet meer mee, maar toen ik laatst nog even snel iets moest halen en ik met hem naar de paarden was geweest heb ik hem ook op mijn arm meegenomen :j waarom is dat vies? zolang ze niet door de winkel lopen of boven dingen hangen snap ik niet waarom dat vies dat zou zijn.. hier komt ook vaak een oudduitse herder die opgeleid wordt tot hulphond, die loopt wel door de winkel natuurlijk, maar ik vind dat echt niet vies :n

Ik vind het wel vies, en niet alle honden zijn getraind. Ook als het bijvoorbeeld regent, dan heb je van die vieze stinkende honden in de winkel. :r Of als de hond gaat schudden als ie nat is, dan heb je de druppels overal aan. En gewoon al die haren enzo. Ik vind het wel vies, dan wil je lekker je bloemkool opeten en dan zie je nog wat hondenhaar drijven als je de pan gaat afgieten. :r Of lekker vers stokbroodje met hondenhaar. En in sommige winkels liggen ook van die worstjes los in bakken, nou dat moet die hond maar ruiken dan en er in snuffelen ofzo, bakkes. Gewoon geen dieren in winkels vind ik. :n

Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 22:57

had vandaag een echtpaar wat beetje ruzie met elkaar stonden te maken omdat die vrouw dat toetje wou en de meneer zei dat ze die nog wel thuis hadden en die vrouw maar door gaan hahah net van die kleine kindjes :P

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 22:57

Bij ons nemen mensen vaak honden mee. Er was laatst een vrouwtje in de winkel met haar schoothondje met roze speldjes in zijn haren en hij zat in een buggy. Die kwam een cadeautje halen dat de hond aan haar kleinkind moest geven voor haar verjaardag.
Mijn collega vroeg of het kind zo gek was op dat hondje dat ze hem als een echt mensenvriendje zag. Maar nee, het hondje wilde dat zelf altijd per se...right.
Helaas was ik er niet bij op dat moment, mijn collegas hebben zich iig vermaakt...

Miss_DJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 23:04

Bij ons mogen volgens mij ook geen honden.
Wat ik ook vreselijk irritant vind, is als mensen geen Nederlands praten en als ik wat vraag of net als vandaag zeg dat de pin het niet doet, ze alleen maar zeggen: 'I don't understand.' en een hoop gemompel.

Mar_Gipsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 23:13

Weet niet oftie er al tussen staat (heb niet alles gelezen) maar ik vroeg een klant een keer:

'kan ik u helpen?'

zegtie:

'Ik ben niet meer te helpen'

whaha

BlackEyed

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 23:43

Ohhhh wat een vreselijke klanten zitten er soms tussen :')

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 23:45

Vandaag in de Toys een kindje bij die plankjes van strijkkralen, in de vorm van een katje: "Kijk mama! Deze is om de poes te kammen!"

Daarna kindje: "Mama, deze polopony is leuk!"

Zo schattig haha!
Of dat vanmiddag eenzelfde iemand kwam die 5x langskwam met steeds een andere vraag :')

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 00:01

oo ik ben echt fan van dit toppic,
ik weet hellaas nix :o

Mar_Gipsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 00:05

ik had ook een keer een klant (jaren geleden toen ik bij de V&D werkte als bijbaantje) die wilde een spijkerbroek die aan de binnenkant exact dezelfde kleur was als aan de buitenkant. Want dat isoleerde de warmte beter... :S Het was die dag trouwens iets van 30 graden buiten en hij stonk enorm naar zweet...

Uiteraard spoorde deze man niet en ik vond het ook heel verdacht dat al mijn collega's onvindbaar waren....

Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 00:08

Heb ook al meerdere keren tegen klanten gezegt als ze zeiden mag ik even storen .. nou mevrouw / meneer dat doet u al maar zegt u het eens :P mensen kunnen daar best wel om lachen je kan ook wel zien bij wie je het wel en niet kan doen