Nee ik weet al zeker dat ik een man heb
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Liex schreef:Nativa schreef:Hoe dat zo?
Als mijn instructeur een examenplaats voor iemand reserveert, krijg je gelijk je zogenaamde 'tafelnummer' door. Ik heb tafelnummer 1, en dat betekent dat ik een van de 2 meest gevreesde examinatoren van heel het oosten heb
Kok of Honing....

Straatje gekeerd en parkeren gedaan.
..
heb daar ook meer vang ehoord. het is slim als je weet dat je 3 maanden moet wachten om gewoon na je 10e les ofzo al je examen aan te vragen, en dan maar hopen dat je niet al volgende week terecht kan
Dat zou wat zijn.
Mag weer op een hele leuke tijd, 21:15 uur, dus dan kan de muziek weer keihard enzo

" *zet radio harder
ik neem trouwens altijd cdtjes mee in de auto, lekker mn eigen muziek, lekker meezingen, lekker hard, bij mn examen gaat er ook cdtje mee 
Ik reed altijd met een muts op, dus tijdens m'n examen, ik zo, heel voorzichtig "Uhm, meneer.. Mag ik misschien mijn muts ophouden?" Hij keihard lachen. "Tuurlijk mag dat, van mij mag je alles!" 
Jij hebt zeker in Rotterdam afgereden?
en ik heb het elke keer prima naar mn zin bij autorijden

Wij hadden onze ups en downs. Hij chagrijnig, ik onzeker, hij boos, enz.
dus ik rijden, hofplein, trams overal en ik vond het prachtig en het ging ook echt goed. Gingen we koffie halen bij de coffee company, moest ik fileparkeren enzo, nouja ging allemaal gewoon echt goed 
DeSa schreef:Hahaha justSaar, komt vast goed! Ben zelf ook zo'n scheiterd en heb in mn 1e les ookal 70 geredenGaat gewoon vanzelf

Unwritten schreef:In Gouda heb je ook allemaal van die straatjes, en daar mag je 50, terwijl die straatjes zich daar helemaal niet voor lenen.. dus als ik daar 30 rij.. dan zeg ik dat het binnen deze straatjes in mijn ogen voor andere weggebruikers waaronder kwetsbare fietsers en voetgangers, veiliger is om iets rustiger te rijden

Het werd heel rustig opgebouwd, hoefde eerst alleen maar te gassen, daarna koppeling erbij en aan het einde schakelen. Het stuur heb ik nog niet aangeraakt, dat komt de volgende keer.