Hoi iedereen gisternacht zijn mijn oudesr teruggekomen, maar er was geen neuroloog gisteravond,dus die was opgeroepen, scans gedaan enzovoort, maar we hebben verder nog maar weinig informatie gekregen. in eerste instantie zeiden ze dat het wel mee viel. net een telefoontje gekregen dat hij alles ondergebraakt had en ze vertrouwden het niet, maar wat er nu volgt geen idee, ze moeten eens opschieten met alles bekijken. meer weet ik helaas nog niet
esmeralda : winschoten weer eef: ze is verkocht dankjullie wel allemaal
WinSel
Geplaatst: 07-02-10 17:44
Jeetje roos, het schiet niet op met die kleine vechter Hoop echt dat alles snel weer goed is. Ik weet niet hoelang hij nog int ziekenhuis moet blijven maar anders wil k wel keertje mee naar em toe
nee, ik weet nog niks meer, iedereen thuis zit met de handen in het haar. we weten ook niet hoelang die moet blijven, maar hij spuugd, en niet gewoon 1 keertje zo van; last van de maag, maar een achterliggend probleem, maar wat !!?? Nienke: ja definitief heb volgende week begin van de toetsweek,moet ik wel goed mee bezig, ik zal vanaf woensdag ook weinig meer op bokt zijn.
Misschien heeft het wel met de toegenomen druk in zijn hoofd te maken Roosje, die is toch toegenomen? Is die wel een tijdje stabiel geweest?
Winxz_Bas
Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-10 18:28
ja klopt die is toegenomen, ja die is ruim 5 maand stabiel geweest, moest ook wel na 3 maand ziekenhuis. maar nu waarschijnlijk weer mis,maar die stomme doktoren die zijn zo grappig om alles rustig aan te doen omdat het zondag is
weinig nieuws over ruben nieuwe scans en bloedonderzoek, veel last van zijn hoofdje, maar het is te doen. ze denken dat zijn drain niet zo goed doorloopbaar is. door of zijn hersenvocht of zijn drain zelf, maar ze willen niet direct opereren, eerst alles uitsluiten
ik ga weer bezig met leren, want heb toetsweek vanaf donderdag.