Haha, absoluut. En het was ook nog op een steile heuvel van zeker 2 km, dus heel veel kunnen laten zien wat betreft koppeling en hellingproef. Mijn afrijden duurde zeker 50 minuten. En dan ook nog een zware ingreep na 10 min, dus ik had echt zoiets van 'laat ook maar'.
Ja hèhè....21 maart om 14:30 uur heb ik een intest.Volgens die kerel kan ik zeker begin April mijn rijbewijs hebben..Klinkt goed
Intervarno; gefeliciteerd!Ik heb vorige week mijn theorie gehaald in een keer, dus dat was wel relaxed. Maar was wel echt zenuwachtig!! Ik heb inmiddels 6 dubbele lessen gehad en dat gaat echt heel goed
Intervarno: gefeliciteerd Ik heb deze week nog 4 lessen gehad, en morgen om 11 uur komt ze me ophalen, en om 20 voor 12 moet ik op...........Ben benieuwd
Santigo_ schreef:ik ben weer gezakt voor mijn theorie Gefeliciteerd intervarno!jammer hoeveel fot had je
Dankjewel iedereen Ben er echt heel blij mee, het was inderdaad de eerste keer, dus wel geluk gehad @ Santigo_: Balen voor je, had je veel fouten? Komt wel goed hoor! Volgende keer haal je het vast @ _x_Vace_x_: TTT is inderdaad niet verplicht. Ik moest met mijn examen wel met TomTom rijden.