Televisie kijken overdag en dan ook nog eens wat ik zelf wil
Siggislief
Geplaatst: 24-10-23 21:04
Waarom ik blij ben?
Ik mag voor mijn verjaardag een kat/poes uitzoeken, eindelijk na bijna 10 jaar.
maralyn
Geplaatst: 24-10-23 21:24
Siggislief schreef:
Waarom ik blij ben?
Ik mag voor mijn verjaardag een kat/poes uitzoeken, eindelijk na bijna 10 jaar.
Noooowww
Onze puberpoes besloot een, voor bokt begrippen, spannend insect te vangen met 8 poten!
Molly1230
Geplaatst: 25-10-23 12:20
Gister goed getraind in de sportschool! Erg blij mee.
Molly1230
Geplaatst: 25-10-23 20:50
Morgen zou ik 13:00 een sollicitatiegesprek hebben voor mijn stage. Ik had er zin in want het is een leuk bedrijf en ik heb er veel vertrouwen in. Nu appt de vrouw van het bedrijf of het online kan ivm werkzaamheden op locatie. Dat is wel even lekker!
'Mijn' autotje. We hebben een 2e auto aan moeten schaffen ivm nieuw werk. Ik doe nooit de weekboodschap, maar vandaag toevallig wel. Ik had twee kratten die er over de breedte niet naast elkaar ij pasten. Maar de bank kon naar voren waardoor ik ze in de lengte kon zetten en dan paste het wel! Zo leuk!
Het is echt een klein rammelbakje maar ik kom elke x leuke dingetjes tegen waardoor het hele gezin liever daarin rijdt dan in de grote aut o.
Tijdens een overleg wijst een collega ineens naar buiten. Vervolgens hebben we samen 2 minuten zitten kijken naar een zwarte specht die 3 meter verderop druk aan het werk was in een boom. Hij wilde helaas niet op de foto.
Complimenten van de paardentandarts over het gebit van mijn 32 jarige. Die kan nog heel wat jaartjes mee. Mooi want ik ben nog lang niet toe aan afscheid nemen.