Gisteren de les van mijn dochter gereden. Dus bij haar instructrice. Man man man, wat deed die kleine kabouter het goed. (Ik ook ha ha ha). Echt top gereden!
Twee weken vakantie sinds deze week. Onderkant trap is eindelijk geverfd na 2.5 jaar, ik heb m'n plankje achter de bank, nieuwe lampen erbij, en m'n koffietafel eindelijk wat tlc gegeven. Productieve eerste paar dagen van m'n vakantie, heerlijk
Roosch
Geplaatst: 27-09-23 17:34
Goede klantenservice, daar word ik blij van! Bij Biervaneigenbodem een bierpakketje besteld al eerder, als cadeau voor een ander. Door omstandigheden (ik had aardig ver vooruit besteld) waren een aantal bieren niet meer op voorraad en hebben ze een paar andere bieren erbij gedaan en een aantal extra. Een van de bieren die ze er extra bij gedaan hebben is al 12,50 alleen en het pakket zelf heb ik 27 euro ofzo voor betaald. Ben d'r helemaal beduusd van, zo top gedaan. Daar bestellen we dus weer!
Mijn paard was gemotiveerd om te gaan werken vandaag. En niet onder de indruk van het vrachtverkeer. Normaal denkt ze dat ze dood gaat. Vertrouwen groeit.
Dat ik toch voor mezelf op ben gekomen op werk gebied met een paar dingen waar ik het niet mee eens was en ook gelijk gekregen.
J0anieke
Geplaatst: 28-09-23 19:17
Action heeft ook een dierenwinkel nu. Volgensmij hebben ze vaker verschillende huisjes. Paar weken terug hadden ze een boekwinkel, tuinkas en koffiecorner
Tigress
Geplaatst: 29-09-23 09:32
De heren even lekker vertroeteld met een "spa dagje" gisteren.
Vandaag mn paarden verhuizen. Een rit van 2 uur dus heb een comfy vrachtwagentje geregeld. Wel schakelbak (ik rij automaat) dus wordt even oefenen. Vet spannend.
Ik word blij van mn kat. Hij is zo leuk en grappig. Is al een paar uur aan het spelen in de tuin, maar komt elke x minuten even wild naar binnen rennen luid mauwend voor een aai, om weer naar buiten te rennen. Hij vind het zo leuk buiten
Marcella
Geplaatst: 29-09-23 13:05
Prei staat gewassen klaar.
Nu eerste deel wortels mee bezig.
xSagan
Geplaatst: 29-09-23 15:41
Dat het tot nu toe nog maar 1 middag en avond geregend heeft hier in Schotland. Er stond erger op het menu.
Met mijn schoonzoon 3 bomen neergehaald. Ging lekker. Hoop lol. Goede klus. En nee, deze bomen zijn over 3-5 jaar weer net zo groot. De wortels laten we met rust dus ze komen gewoon weer terug.
Mijn nichtje van 7 heeft gisteren als figurant meegespeeld in de Eftelingmusical Caro. En ze deed het zo goed
Marcella
Geplaatst: 03-10-23 10:10
10 Volle bakjes erwtensoep in de vriezer.
En nog een klein pannetje in de koelkast om te snoepen.
ElfBeau_067
Geplaatst: 03-10-23 13:07
Sabbientje schreef:
Mijn nichtje van 7 heeft gisteren als figurant meegespeeld in de Eftelingmusical Caro. En ze deed het zo goed
Wow wat goed! Heel knap van je nichtje!
Pluisje1998
Geplaatst: 03-10-23 16:25
De jongen met wie ik aan het daten ben heeft mijn auto geleend, en nu kreeg ik hem gewassen en helemaal afgetankd terug Terwijl de auto al half leeg was toen ik hem daar bracht