Marleen, als ik ga fotograferen neem ik jou mee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Unwritten schreef:Ik weet nu dat de wadlopers die bij Amsterdam staan, overgekocht zijn door polen. Ook een deel van de 'oude' Mat 64 die buitendienst worden gesteld als de nieuwe sprinters erzijn gaan naar Polen
Inoterry schreef:@BraveSpots, die stank kan je in Nederlandse treinen ook hebben. Als de trein net van nieuwe remblokjes is voorzien, of de machinist moet even iets harder doorremmen.
Zondag ben ik een paar keer door de trein moeten lopen om te ruiken of ik die lucht tijdens het rijden ook nog rook.
MarrieLeen schreef:En vaak zijn de stiltecoupés wel nuttig, alleen soms gaan er mensen idd nog even fijn zitten bellen,
en dan wel zo dat je precies kan horen wat ze bijvoorbeeld eten 's avonds, of noem maar op.
Unwritten schreef:Uhuh inderdaad, ik hoop trouwens dat er op de nieuwe dienstregeling wat aan de verbinding nieuwerkerk - amsterdam gedaan wordt.. dat hij vaker gaat rijden, of dat er naast 2 keer stoptrein ook een intercity 2 keer per uur gaat vanaf Rotterdam naar Amsterdam via Gouda.. zou wel fijn zijn