tis hier nu droog..heeft even goed ge-onweert en geregend maar tis nu weer net zo warm en plakkerig..misschien nog wel erger. dus wat mij betreft mag er nog wel een buitje vallen
Nou ik woon in arnhem. Het was hier echt even noodweer! Precies ons huis is gespaard, de rest van de omgeving is echt veknald zegmaar. De maïs en het graan in de omgeving is voor dit jaar afgekeurd, echt zonde. Alles zit vol deuken en dingen kapot, bomen omgewaaid, enorme plassen, bermen vol ijs en alles is groen van neergestort blad.. scary
Ik fietste buiten in de stortregen en onweer in een tuniekje en spijkerbroek met korte mouwen was helemaal doorweekt en een paar min later scheen de zon weer
Bij ons is het in de buurt ook flink tekeer gegaan. 10 km verderop (waar dus mensen van stal wonen) was het even noodweer, en bij ons scheen de zon. Dus het is ons gespaard gebleven
Ik stond met een vriendin in de Apenheul toen het begon te onweren en storten. Leek wel een tropische regenbui zo hard. Uiteraard ook helemaal zeik in hele zomers kleren
Maar hier thuis in Breukelen is het nog mooi, betrekt nu een beetje. En het is al een tijdje flink aan het waaien.
Ik heb welgeteld 10 minuutjes in kunnen stappen buiten en de terugweg 3 minuten gedraafd en 3 minuten gestapt zo ongeveer vandaag... Lekker joh, zo'n buitenrit