afrij stress

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MSQuincyTE

Re: afrij stress

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 22:58

_Cynthia_ schreef:
meld me ook maar even weer. Tijdje niet geweest. Moet over een maand weer afrijden voor de 4keer nou echt heb er zo geen zin meer en zo geen vertrouwen meer in weet nou al dat ik weer zak. Heb morgen sinds 5 weken weer auto-rijles en ook nog bij een andere rijschool dus ben benieuwd.

Dus niet zo gaan denken

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 12:31

Net aangevraagd, met spoed.. Had niet eens gehoeven.. Kan hem morgen al ophalen!

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-08 13:54

God God God
ik ben helemaal zenuwachtig
nou komt dr ook bij dat me ouders (ik dus ook)
naar aalsmeer verhuizen, en ik uit amsterdam noord kom
en ik als de doooods ben dat ik me vrienden niet meer zie
dus nu wil ik hem natuurlijk EXTRA graag halen!!!
Hebben jullie altijd een uur les van te voren als jullie moeten afrijden?
Ik heb zo een probleem ik moet maandag beginnen met me nieuwe job en me
instrecteur wilt dat ik maandag EN dinsdag ga lessen
en woensdag moet ik afrijden, lekker begin is dat al!!
Moet ik meteen me werk afbelle

C_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 14:49

Balen zeg. Ik heb tot nu toe 2 uur van te voren moeten lessen voor mijn examen.
Ik had vandaag les bij een andere instructeur natuurlijk aangezien ik van rijschool veranderd ben, maar ging voor mij gevoel wel oke.
Had 5 weken niet wezen lessen, maar het viel nog wel mee wel even wennen rij nu in een totaal andere auto.

Wie van jullie namen jullie instructeur mee en wie niet en waarom niet.

Zit namelijk nog erg te twijfelen.

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-08 14:53

_Cynthia_ schreef:
Balen zeg. Ik heb tot nu toe 2 uur van te voren moeten lessen voor mijn examen.
Ik had vandaag les bij een andere instructeur natuurlijk aangezien ik van rijschool veranderd ben, maar ging voor mij gevoel wel oke.
Had 5 weken niet wezen lessen, maar het viel nog wel mee wel even wennen rij nu in een totaal andere auto.

Wie van jullie namen jullie instructeur mee en wie niet en waarom niet.

Zit namelijk nog erg te twijfelen.

Ik wil hem mee :S maar hij gaat gewoon niet mee
vind het fijn dat als k dan zak hij ook weet waar we aan moeten werken,
weet iemand als je van rijschoolveranderd hun ook een bnor examen kunnen aanvrage?
of moet je dan weer een heel pakket nemen?

C_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 14:55

Ik ben van rijschool veranderd. Bij mijn vorige rijschool was ik 3x gezakt en ga nu half november voor de 4e keer bij een andere rijschool. Betaal gewoon losse lessen dus geen pakket.

Doppers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 16:26

Ik heb mijn instructeur wel meegenomen, vond dat juist wel een fijn idee. Maar bij nader inzien was het ook geen ramp geweest als hij er niet was geweest. Denk dat het heel erg afhankelijk is van wat je zelf fijn vindt en hoe je instructeur is.

Cynthia, succes bij je nieuwe rijschool! Had je negatieve ervaringen met je oude rijschool, of heb je het puur gedaan omdat je 3x gezakt bent?

C_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 16:46

Soof89 schreef:
Ik heb mijn instructeur wel meegenomen, vond dat juist wel een fijn idee. Maar bij nader inzien was het ook geen ramp geweest als hij er niet was geweest. Denk dat het heel erg afhankelijk is van wat je zelf fijn vindt en hoe je instructeur is.

Cynthia, succes bij je nieuwe rijschool! Had je negatieve ervaringen met je oude rijschool, of heb je het puur gedaan omdat je 3x gezakt bent?

Nou niet omdat ik 3 keer gezakt ben.
Zal het even uitleggen.
Hoe alles daar geregeld word is niet echt netjes je moet zelf overal achteraan gaan. Ze zeggen bijv dat ze je terug bellen, maar nee hoor.
Ik betaalde elke keer alles netjes contant. Ik hou namelijk niet van rekeningen die open blijven staan. Komt er opeens een factuur van €500,- wat ik nog moet betalen ik gebeld 6 weken geleden inmiddels. Dus ik dacht laat ik is alles optellen van mijn boekje wat ik betaald heb en heb dat vergeleken met hun factuur en kreeg eigenlijk nog €400,- terug van hun Hamer
Dus toen heb ik ook heel leuk een brief gestuurd dat ze de €400,- binnen 2 weken terug kunnen storten op mijn rekeningnummer .......
Vervolgens werd ik gebeld dat ik langs moest komen met mijn boekje. Nou had dat gedaan inmiddels maand geleden. Kreeg te horen sorry voor de puinhoop want de instructeurs maken er soms een potje van en er zou een nieuwe factuur komen met spoed. Nou inmiddels een maand verder en nog niks gezien.
Dat is reden 1 en nu reden 2:

Op tijd komen kennen ze niet heb meerdere instructeurs gehad.
Soms kwam die 20min te laat zonder iets te laten weten.

reden 3:

De eerste keer dat ik zakte was terecht. Mijn instructeur had me gewoon veel te vroeg laten afrijden had maar 24 lessen gehad ofzo.
Tweede keer dat ik zakte was ook mijn domme fout van de zenuwen. Ik moest wachten stonden haaietanden bij mij en er komt een auto van rechts aan wat doe ik stop en opeens ga ik rijden echt zo dom. Dus gezakt.
Op de terug naar huis met mijn instructeur zegt die je hebt je hele examen verneu*kt en zo ging het de hele tijd door. Ook tijdens het afrijden gaf die hele tijd knietjes in mijn rug ik werd er helemaal gek van.

Kortom waren dat de redenen om te zeggen wegwezen Knipoog
Laatst bijgewerkt door C_Star op 21-10-08 16:48, in het totaal 1 keer bewerkt

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 16:47

Ik had mijn instructeur ook mee, mocht ik zakken dan wist hij ook gelijk waarop

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-08 17:19

Weet iemand een goeie rijschool in aalsmeer?
ik ben vanaf amsterdam noord naar daar verhuist, en mocht
ik weer zakken volgende week
wil ik graag kiezen voor een nieuwe rijschool, zijn de wachttijden ook langer dan?
in maart is me theorie kaart namelijk verlopen en wil hem graag voor die tijd halen (me rijbewijs)

Doppers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 19:56

Wat een ontzettend vervelende rijschool Cynthia, zo hoort het echt niet . Helemaal gezeik met geld is erg vervelend als jij zelf gewoon netjes hebt betaald.

Als ik dat hoor ben ik super blij met de rijschool waar ik les, correctie: heb gelest Haha! . Ik heb altijd dezelfde instructeur gehad, nog nooit een andere. Hij had erg veel ervaring en hield erg rekening met zenuwachtige en onzekere mensen zoals ik. Ik denk vaak heel negatief over mezelf en dacht dat ik er niks van kon, maar hij ging daar erg goed mee om Ja . Hij laat mensen ook pas op gaan als hij denkt dat ze het aankunnen. De mensen die ik ken die daar hebben gelest zijn ook binnen 1 of 2 keer geslaagd. Echt een super rijschool dus!

Kan me voorstellen dat je er de pest in hebt om weer op te moeten voor je examen. Ik hoop echt dat je nieuwe rijschool je beter begeleidt en dat je deze keer wel gaat slagen! Héél héél veel sterkte en succes!

Doppers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 19:58

bokjebok schreef:
wil ik graag kiezen voor een nieuwe rijschool, zijn de wachttijden ook langer dan?
in maart is me theorie kaart namelijk verlopen en wil hem graag voor die tijd halen (me rijbewijs)

Nee, sorry kom niet uit die buurt.
Volgens mij blijven de wachttijden gewoon hetzelfde, maar soms gaat het wel iets sneller bij de ene rijschool dan bij de andere. Hopelijk lukt het om je praktijkexamen nog te halen voordat je theorie verloopt! Wanneer moet je volgende week? (of heb je dat al ergens gezegd Bloos )

C_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 19:59

Soof89 schreef:
Wat een ontzettend vervelende rijschool Cynthia, zo hoort het echt niet . Helemaal gezeik met geld is erg vervelend als jij zelf gewoon netjes hebt betaald.

Als ik dat hoor ben ik super blij met de rijschool waar ik les, correctie: heb gelest Haha! . Ik heb altijd dezelfde instructeur gehad, nog nooit een andere. Hij had erg veel ervaring en hield erg rekening met zenuwachtige en onzekere mensen zoals ik. Ik denk vaak heel negatief over mezelf en dacht dat ik er niks van kon, maar hij ging daar erg goed mee om Ja . Hij laat mensen ook pas op gaan als hij denkt dat ze het aankunnen. De mensen die ik ken die daar hebben gelest zijn ook binnen 1 of 2 keer geslaagd. Echt een super rijschool dus!

Kan me voorstellen dat je er de pest in hebt om weer op te moeten voor je examen. Ik hoop echt dat je nieuwe rijschool je beter begeleidt en dat je deze keer wel gaat slagen! Héél héél veel sterkte en succes!

Ja dank je wel. Ik hoop dat het nu beter gaat. Naja slechter kan het in iedergeval niet Knipoog

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-08 20:02

Soof89 schreef:
bokjebok schreef:

Nee, sorry kom niet uit die buurt.
Volgens mij blijven de wachttijden gewoon hetzelfde, maar soms gaat het wel iets sneller bij de ene rijschool dan bij de andere. Hopelijk lukt het om je praktijkexamen nog te halen voordat je theorie verloopt! Wanneer moet je volgende week? (of heb je dat al ergens gezegd Bloos )

K durf het niet te zeggen dat brengt ongeluk ofzo heb ik gehoord haha
maar ik zal het wel laten weten als ik ben geweest

Doppers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 20:04

Oké.. dat snap ik. Had het eerst ook geheim gehouden, maar uiteindelijk toch gezegd. Laat maar weten als het achter de rug is Knipoog !

C_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 20:59

Vorige keer dacht ik houd me mond wel (was niet gelukt). Ik vertel vanaf nu alleen nog maar als ik geslaagd ben. Wat lang kan duren Tong uitsteken.
Toevallig via via ken ik iemand die op de 18e is begonnen met lessen en afrijden en ze is nu 28 en nog geen rijbewijs echt giga veel geld besteed aan het rijden/afrijden en nog geen rijbewijs nou ik hoop niet dat dat mij ook overkomt of iemand anders dat lijkt me echt zo moeilijk om het dan nog vol te houden.

Heel veel succes bokjebok

Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 21:53

ik begin morgen weer met lessen .. moest eerst toch wachten tot ik een brief thuis kreeg.. en nou kan ik eindelijk weer examens aan vragen Haha!

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-08 21:58

_Cynthia_ schreef:
Vorige keer dacht ik houd me mond wel (was niet gelukt). Ik vertel vanaf nu alleen nog maar als ik geslaagd ben. Wat lang kan duren Tong uitsteken.
Toevallig via via ken ik iemand die op de 18e is begonnen met lessen en afrijden en ze is nu 28 en nog geen rijbewijs echt giga veel geld besteed aan het rijden/afrijden en nog geen rijbewijs nou ik hoop niet dat dat mij ook overkomt of iemand anders dat lijkt me echt zo moeilijk om het dan nog vol te houden.

Heel veel succes bokjebok

Bloos neeee mijn god nou zoon iemand zou ik ook wel weer worden

C_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 22:05

Dan zijn echt uitzonderingen hoor. Je weet maar nooit, maar zo moet je vooral niet denken. Hoe lastig dat ook is Tong uitsteken Degene had trouwens wel last van examenvrees ik trouwens ook, maar dat zal wel een grote rol spelen.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 22:14

He dames denk niet zo negatief over jullie zelf, 11 jaar geleden ben ik ook ooit eens begonnen met lessen en toen kon ik het gewoon niet, ik ben nou 29 jaar en heb nou wel mooi mijn rijbewijs, en ik ben in 1 keer geslaagd, achteraf denk ik bij mij zelf had ik dat maar een paar jaar eerder gedaan, maar ik heb hem nu en ik wil hem niet meer missen, ik heb sins ik mijn rijbewijs heb ook al dik 4300 km gereden, en dat in bijna 3 maand tijd

C_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 22:16

MSQuincyTE schreef:
He dames denk niet zo negatief over jullie zelf, 11 jaar geleden ben ik ook ooit eens begonnen met lessen en toen kon ik het gewoon niet, ik ben nou 29 jaar en heb nou wel mooi mijn rijbewijs, en ik ben in 1 keer geslaagd, achteraf denk ik bij mij zelf had ik dat maar een paar jaar eerder gedaan, maar ik heb hem nu en ik wil hem niet meer missen, ik heb sins ik mijn rijbewijs heb ook al dik 4300 km gereden, en dat in bijna 3 maand tijd

Als ik goed begrijp ben jij in een keer geslaagd? Ik ben in middels 3 keer zakt en dan is mijn vertrouwen in alles ver te zoeken

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 09:21

Ik heb mijn instructeur ook mee gehad, ik mocht dat zelf bepalen als ik dat wou of niet.
Wel heb ik 3 rijinstructeurs gehad Sigaar
De 1e had ik net een maand en die stopte er mee. Ze hadden nog geen vervanger omdat die het examen nog moest halen dus had ik 3 maand een andere man als vervanger..
Toen na 3 maand kreeg ik dus de definitieve instructeur

missblonda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 14:36

jaja en ook ik ben vanmorgen in 1 keer geslaagt voor mijn rijbewijs heb dan ook zojuist net mijn 1e auto gekocht (h)

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 15:13

Zooooooooo!! Wat netjes en direct al een auto, luxe hoor!!!
Ik moest net naar de manuele therapeut, vanmiddag rijbewijs opgehaald dus ik ben er net in me eentje op uit gegaan. Ging wel goed Lachen

Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 15:56

@assiejlover zeker een heel ander gevoel als je alleen in de auto stapt?