Nog niks ontvangen. In de tussen tijd ben ik weer bij de belasting geweest en er werd gezegd dat het nu naar de computer gaat die de berekening gaat doen. Als die computer klaar is, dan naar de volgende computer om een brief uit te draaien wanneer wij eindelijk ons geld kunnen ontvangen. En dan naar een coputer die eindelijk gaat uitkeren. De hele belastingdienst heeft 7 bedrijven in dienst die de computers onderhouden. Geen van die bedrijven neemt verantwoordelijkheid als er iets fout gaat. Dus dat is de reden waarom het zo giga puinhoop is en alles fout gaat, kwijtraakt, computercrash enz.
Morgen ga ik er maar weer heen om te vragen of de computer al klaar is met rekenen. Niemand van het personeel kan iets doen. Alles loopt via de computer. Ze kunnen niet zeggen wanneer de aanslag 2006!!!! berekend wordt.
Tsja, dan sta je weer machteloos en nog steeds met je rug tegen de muur.
We willen normaal leven zonder stress en zonder elk duppie 3 x om te draaien. Ze zijn het nu meer dan zat. Ik hoop morgen weer wat wijzer te worden.
Wordt vervolgt!!
jammer voor de belastingdienst
vind ik wel weer heel jammer.. En ik vraag me ook waarom er zo'n groot verschil in kan zitten...
Via de belastingtelefoon is er een mail naar het persoon in Roermond gegaan waar we al een aantal malen mee hebben gesproken. Ze is helemaal op de hoogte van de puinhoop.
. Moe worden en zweten komt niet in jou woordenboek voor en zou ook nooit in jou woordenboek komen. Op je krent zitten en zo min mogelijk doen is het enigste waar jij je goed bij voel.
.