Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kally schreef:Mmmm, in een cafe zou ik zeggen, moet kunnen, misschien dat er een betere afzuiging zou moeten zijn.......
Daar kun je als bezoeker zelf beslissen, ga je wel of niet, maar in een restaurent vindt ik
het een terechte zaak, ik hoef als niet roker mijn maaltijd niet te laten uitroken door rokers.....toch.
Zelfs in zaken waar afzuiging was werkt dat niet echt goed, mijn ervaring, dus dat vindt ik wel prettig.....
MISTRAL94 schreef:kally schreef:Mmmm, in een cafe zou ik zeggen, moet kunnen, misschien dat er een betere afzuiging zou moeten zijn.......
Daar kun je als bezoeker zelf beslissen, ga je wel of niet, maar in een restaurent vindt ik
het een terechte zaak, ik hoef als niet roker mijn maaltijd niet te laten uitroken door rokers.....toch.
Zelfs in zaken waar afzuiging was werkt dat niet echt goed, mijn ervaring, dus dat vindt ik wel prettig.....
nogmaals als je het topic doorgelezen had had je kunnen lezen dat het rookverbod er komt voor de werknemers en niet voor de bezoekers. Dat is alleen maar mooi mee genomen
_xMichelle schreef:Volgens mij, blijven er gewoon mensen roken in restaurants.
Mensen uit mijn klas (eh, ja rond de 13/14/15) zeggen allemaal van wel.
Staat er ook een straf op, als je het wel doet?
_xMichelle schreef:Volgens mij, blijven er gewoon mensen roken in restaurants.
Mlies schreef:Nou, vanavond m'n laatste werkavond in een rokerig paviljoen.
Olle schreef:_xMichelle schreef:Volgens mij, blijven er gewoon mensen roken in restaurants.
Wat asociaal!!!
Gelukkig zal ik allemaal wel grootspraak zijn. 13/14/15![]()
Van het weekend naar kane-concert geweest, terug met de trein. Heb me dood lopen ergeren aan mensen die gewoon aan het roken waren in de trein!
Hoe asociaal kan je zijn. Kan je nou echt niet even een half uurtje zonder peuk..
MISTRAL94 schreef:Mlies schreef:Nou, vanavond m'n laatste werkavond in een rokerig paviljoen.
En vind je dat erg of niet?