Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NoiRaM schreef:wij stellen onze wedstrijd toch nog ff uit... hebben constant op platte schoenen gedanst... wat vielen mn ballroom schoenen weer tegen zeg.. 5 maand niet opgedanst.. ik leek wel een houten plank wat een verschil jeetje... dus nu hebben we 10 maart op de kalender staan .. heb nu thuis mn dansschoenen ook aan om weer een beetje te wennen aan een hak... fingers crosst ik hoop dat we 10 maart met een goed gevoel de wedstrijd mee kunnen doen..
Nog meer mensen die dan naar hilversum gaan ?
tina schreef:NoiRaM schreef:wij stellen onze wedstrijd toch nog ff uit... hebben constant op platte schoenen gedanst... wat vielen mn ballroom schoenen weer tegen zeg.. 5 maand niet opgedanst.. ik leek wel een houten plank wat een verschil jeetje... dus nu hebben we 10 maart op de kalender staan .. heb nu thuis mn dansschoenen ook aan om weer een beetje te wennen aan een hak... fingers crosst ik hoop dat we 10 maart met een goed gevoel de wedstrijd mee kunnen doen..
Nog meer mensen die dan naar hilversum gaan ?
ligt er ook wel eens aan wat voor hakhoogte onder je ballroomschoenen zit is mijn ervaring
eva1969 schreef:Ja, dat zal best flink tegenvallen weer die hakken, succes met oefenen!
10 maart in Hilversum, wat is dat voor wedstrijd?
Edit: al gevonden, nvad. De kids dansen eigenlijk alleen brado, NADB of wdc.