Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
griebels schreef:Dit bedoelde ik dus ook met het sponsoren van Lielle en Mickey. STEL dat tyrza straks besluit om meerdere ritten beschikbaar te stellen, dan moet je dus WEL Lielle SG en Mickey SG betalen
griebels schreef:Ik weet het niet hoor... De bieders gaan steeds wat omhoog, omdat ze er ook iets voor terug krijgen. Waarom gaan de bieders anders omhoog telkens?
sherwood schreef:vind het eigenlijk wel sneu voor de "verliezer" straks. Misschien was dit al eerder geoppert, maar in 58 pagina's kan ik dat niet meer vinden
Kun je niet straks gewoon de 2 hoogste bieders allebij een ritje laten maken? Dan gaat er meer geld naar azie, en hebben deze 2 dames het niet voor niks gedaan, al die moeite om op Tolstoi te komen.
Sylvia schreef:En dit is dus de reden waarom het imo zéér ontoepasselijk zou zijn om beiden te laten rijden...
Maar goed, ik hou erover op. Ik zie wel hoe het loopt.
Levy schreef:.......... dan heeft de betaler alle recht op teruggave van het betaalde bedrag...........
KeeK schreef:Het gaat toch meer om het goede doel?
De rit op Tol is een bijkomstigheid.
Zo zie ik het tenminste.
maanmeisje schreef:Hasjawagammelahasjawahammajahhaj..........Ontspanningsmethode voor degenen die vol spanning zitten. Ga in een kleermakerszit op de grond zitten met je handen met de palmen naar boven en zeg vaak achter elkaar: Hasjawagammelahasjawahammajahhaj en adem diep in en uit...Veel succes!
![]()
![]()
![]()
Go Rockey, Go Lielle
![]()
![]()
![]()
CGJ12 schreef:Wie is er dan juridisch het haasje?
BartvB (als coordinator via Bokt) .......... of de aanbieders van "het goed / de prestatie........"
Dan zal er uiteindelijk wel uit de privé portemonnaie terugbetaald moeten worden gok ik zo.
Giro 555 doet niet aan terugstortingen bij mijn weten...........
En deze opmerking geldt eigenlijk voor ALLE hier aangeboden diensten.
Bokt coördineert en controleert dan wel de betalingen, maar vergeet volgens mij toe te zien op -en garant te staan voor- de geleverde diensten..............
M.a.w. hoe zit het mijn bescherming als BIEDER op een goed/prestatie.......