coydog schreef:Er zijn er die dat zeggen ja.
Wat eng. Dan heeft de moordernaar nog succes gehad ook.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jac schreef:Gelukkig had die Mohammed B een goede reden Theo af te slachten...ontwricht gezinnentje, ontspoord....ach, wat zielig allemaal.
Citaat:Als ik zeg Runningkawa is een takketrol....... (gaat ze waarschijnlijk heel hard lachen ) Dan zal zij mij daar niet voor dood schieten. Waarschijnlijk haalt ze haar schouders op en denkt bij zichzelf........... mag jij vinden hoor gRijzekim! Ik zit er niet mee wat jij van mij vind.
ThePast03 schreef:Begin nu het idee te krijgen dat weer toch de richting uit gaan dat het ook wel een klein beetje Theo zijn eigen schuld was dat hij is vermoord![]()
Hopenlijk is dat een verkeerd idee van mij.
Kayla schreef:Dat denk ik wel, de vraag op van Gogh zijn uitspraken wel binnen de vrijheid van meningsuiting vielen staat nogal los van het feit dat iemand hier natuurlijk nooit om vermoord mag worden en dat het daarmee ook zeker zijn eigen schuld niet is.
ThePast03"]
Waarom wordt die vraag dan nu pas gesteld? Pas nadat hij vermoord is?
[/quote]
Als het kalf verdronken is.......
[quote="gijsenkim schreef:Volgens mij wordt alleen in dictaturen voorgeschreven wat je wel en niet in openbaarheid mag zeggen.......
gijsenkim schreef:Joh, waarom willen wij dat soort mensen nou nog steeds een hand boven de hoofd houden. Waarom ... waarom... waarom!! zucht!