Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bellatrix schreef:Dat hoop ik voor je.
En ik hoop niet dat ze langer blijven nu ze er nog niet zijn.

Telpeva schreef:Oh gut een aantal buren zijn al buiten verzameld om verbaasd te mopperen dat niks het doet. Lezen mensen hun post niet, dit is gewoon aangekondigd onderhoud.
kiki1976 schreef:Waar ik me vandaag aan heb lopen ergeren?
Nou aan klanten die zelf nier lezen en boos op ons worden.
En sommige echt uitspraken waarvan je denk, daar is het gat van de deur!
1, had een kortingsbon van €5 bij besteding boven €25. Staat eerst zo'n 5 minuten bij de kassa haar mail op d'r mobiel door te spitten.
Tja als je wat koopt wat nog geen €20 koopt dan heb je daar geen recht op. Nou ik mocht die bon steken waar de zon niet schijnt.
2, vanuit defensie hebben ze een cadeaubon gekregen die ze online kunnen inwisselen naar een cadeaubon van hun keuze.
Na klant 568.865 was ik het wel lichtelijk zat dat ze met die bon niet zo kunnen betalen. Niemand leest wat ze moeten doen.
En natuurlijk ligt de schuld bij ons.
3, iemand had war gekocht met een cadeaubon en bracht het later terug. Tja dan krijg je het terug via een cadeaubon. Mens helemaal over de zeik, want ze wilde geld.
4, meneer vroeg hulp. Maar kon en wilde niet uitleggen waarbij. Enige waar hij het over had was een boiler. Maar meer wilde hij niet vertellen.
Tja dan houd het op.
5, boze klant want hij had kleur verschil met de verf.
Hij had de verf niet mee, geen bewijs.
Tja wat wilt u dan hoe ik dit moet beoordelen.
Na 100x alles opnieuw vragen kwam er een hoop aan het licht.
Blijkbaar zat de muurverf al 4 jaar op de muur. En met dezelfde kleur bijstippen gaf niet het gewenste effect.
Meneer weigerde te geloven dat verf door de tijd heen verkleurd. Want hij rookte niet.
Normaliter komt dit erg weinig voor, maar vandaag. Pfff soms dan wel lastig om netjes te blijven

denisesilver schreef:Ondankbare ergernis. Mijn moeder heeft me als kleinigheidje oorbellen gehad met halve maantjes, omdat ik bij mijn eigen oorbellen een maantje kwijt ben. Alleen ze zijn goudkleurig, en ik draag altijd zilver. Nu voel ik me dus schuldig over dat ik twijfel om ze aan te doen
Bellatrix schreef:Jeetje, dat soort vaklui beginnen toch vaak al om 07.00 ofzo? Dan is 09.00 echt wel laat.
denisesilver schreef:Ondankbare ergernis. Mijn moeder heeft me als kleinigheidje oorbellen gehad met halve maantjes, omdat ik bij mijn eigen oorbellen een maantje kwijt ben. Alleen ze zijn goudkleurig, en ik draag altijd zilver. Nu voel ik me dus schuldig over dat ik twijfel om ze aan te doen
En ik draag geen sieraden, nooit. Dat weet ze.