Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 21:21

Lievelingsdier.....voor te houden toch wel hond en paard. Maar van de wilde dieren de egeltjes. <3

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 21:35

miccamaaike schreef:
Ik heb nog nooit iets besteld bij Temu of Shein. Wel bij Ali. Op zich niks op tegen, maar idd liever niet in contact met eten en ook geen verzorgingsproducten. Heb een hele gevoelige huid dus dat zou ik niet aandurven.

Mijn kledingmaat is groot, dus ik denk ik niet dat kleding in mn pakket heel handig is. Sokken zijn welkom, leef op grote voet met maat 43.

Ik had geschreven over de hond, maar helaas woont ze al niet meer bij ons. Dus helaas iets voor de hond in mn pakket is toch niet handig. De reden laat ik even in het midden.

Ach, wat zonde van de hond!
Je hecht je toch snel aan zo'n beestje!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 21:40

Disney vind ik vooral leuk om te kijken maar niet qua spulletjes.

Als ik me meh voel, kijk ik graag All you need is love kerstspecials op Videoland :')
Oh en hapjesavond, samen op de bank!

En ik kan het ook fijn vinden om de tranen even goed te laten vloeien.
Ik heb een playlist op Spotify aangemaakt met de naam 'Potje zielig doen' die zijn werk altijd goed doet als het nodig is.

Miccamaaike, wat jammer van de hond :(

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 21:41

Wat kwel jij jezelf dan met AYNIL. :')

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 21:53

Op een mwah-dag lig ik vooral op de bank onder een dekentje, met de laptop erbij en een zak chips of reep chocolade of zak drop. Heel slecht haha
Ik heb de laatste tijd best wel wat mwah-dagen gehad :+
Met mijn hond, Faizah, gaat het sinds Juli niet zo goed, en ze staat sindsdien op oa prednison. Vorige week kreeg ze blaasontsteking erbij, veel bloed bij de urine, dus daar ging weer een jaar van mijn leven ^) Gelukkig had de antibiotica snel effect.
Maar wellicht handig voor mijn santa om te weten; kadootjes voor Faizah zijn zeker welkom, zachte snoepjes zijn favoriet, maar ik weet niet of ze er in December nog bij is.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 21:55

Ach nee, Faizah toch :(:) dat zal zorgen opleveren.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 22:08

Op de medicatie voelt ze zich gelukkig prima, maar af en toe heeft ze een minder goede dag en is ze wat benauwd, en daar kan ik hele nachten van wakker liggen :=

Het is ook zo’n schatje :knuffel:
Afbeelding

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 22:24

Een mhe dag? Daar heb ik toch geen tijd voor met gezin (en dan specifiek een klein lief alweer bijna 7 maanden oud ventje dat constant wat van je wilt) werk, honden, paard :')

Maar als ik echt echt echt een dag niets wil doen dan doe ik een dagje sauna volledig in mijn uppie }> lekker nergens aan denken en alleen maar lui rond dobberen en beetje op standje zombie mijn zorgen eruit zweten.

Disney overigens is best grappig maar ben geen disney fangirl haha, behalve stitch en Maximus het paard van Rapunzel _/-\o_ :+

Hoe staan jullie tegenover zaken als geurkaarsjes, waxbranders, wierook etc? En zo ja welke geurtjes?

Zelf vind ik dat zeker in de winter altijd wel super lekker, al heb ik wel vaak een dure smaak :+ ik kom altijd thuis met jankee candels :=
Maar geurtjes als appel/kaneel, sinaasappel met kruiden enz fantastisch! Maar alle fruit met beetje kruiden/warmte zijn goed!

Oow en terug komen op ome ali en tante temu, geen enkel probleem mee. De action ligt er vol mee :+

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 22:59

Yankee candle is ook top! Maar ik brand ook regelmatig andere (goedkopere) geurkaarsen. En waxmelts om te branden in de winter is ook een top hier :-)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-25 07:52

Ach wat een lieverd 8nnemiek.
Begrijpelijk dat, dat de nodige zorgen geeft.
Sterkte :(:)

Roosch, heerlijk juist!
Ik vind het alleen jammer dat er een nog maar een paar edities op staan en dat ze de laatste jaren niet meer vanuit de studio uitzenden.

Geurkaarsjes en andersoortige geurdingetjes in huis zijn hier met de komst van onze kindjes verbannen.
Dat vinden we toch niet zo fijn voor hun longetjes en nu ze allebei steeds meer aan de wandel gaan is het ook niet veilig meer.
Wellicht over een aantal jaren wel weer maar wij hebben nu overal ledkaardjes van Countryfield.

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-25 08:06

Neonlight schreef:
SSS Vragen!

KimW: Heb je een boekenlijstje? Jouw Santa wil kijken of ze een leuk boek voor je kan vinden.
boeflover: Welke maat handschoenen draag jij?

Van werkhandschoenen heb ik maat 9, dat zal denk ik een M zijn? Eigenlijk nog nooit een maat gezien op gewone handschoenen volgens mij?

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-25 08:20

Ik hou wel van geurkaarsjes of stokjes, waxbranders prima. Wierook vind ik wat teveel, dus dat brand ik eigenlijk nooit. Cousy wintergeuren, vanille, zachte bloemengeuren, vind ik heerlijk. Ben wat minder van de heftige zoete geuren (kauwgombal geur of tompouce kaarsen niet voor mij. Dat eet ik alleen ;))

@ 8nnemiek, beterschap met je knapperd :(:)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-25 08:43

Tompouce, heerlijk. Zijn die pakketten er nog waar je ze zelf snel kunt maken?
Die mogen wel in het pakket hoor. :)

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-25 08:59

8nnemiek ook al een hond in de lappenmand. Wat een pech met al die honden, bah! Sterkte.

Vroeger brandde ik weleens wierrook of waxmelts. Tegenwoordig nooit meer. Kortgeleden wel weer eens een geurkaars gekocht, maar zelfs zonder 'm aan te steken vond ik die al best heftig ruiken. Van mij hoeven geurdingetjes dus niet zo nodig.
Waxinelichtjes op batterij zijn eventueel wel welkom.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-25 09:25

Ach jee, aan het tobben met Faizah. :knuffel:

Geurkaarsen, ik heb daar niet veel mee en een man die panisch is met kaarsen. En vorige week met mijn verjaardag een hele grote WoodWick gekregen. Denk dat ik daar 25 jaar mee vooruit kan. :')
Ga hem vanmiddag proberen, eens kijken of die de etensluchtjes weg krijgt. We hebben avonddienst dus met lunchtijd hebben wij een warme maaltijd.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-25 09:35

Wierook niet, stinkt enorm. En je krijgt het er benauwd van. Geurkaarsen mogen wel.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-25 09:42

Geurkaarsen met een lichte geur vind ik wel lekker om even te branden na het koken bijvoorbeeld. Maar niet te heftige geuren. Wierook hou ik niet zo van en mn man vindt dat echt verschrikkelijk, dus dat is niet een heel handig cadeau vrees ik.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-25 09:50

Ik hou van geurtjes en geurkaarsen, maar die zijn hier niet handig ivm de katten... ze zijn echte hooligans die alles slopen en omver gooien :))

En ik krijg er ook hoofdpijn van... :o

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-25 09:56

Ik hou van geurkaarsen en ik heb ook een waxbrander, dus die zijn ook altijd welkom. zoete geurtjes of van die hammam achtige geuren.. <3

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-25 10:59

Ik hou wel van geurkaarsen, niet al te heftige geuren. Wierook hoeft van mij niet...

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-25 11:37

Geurkaarsen <3 lekker!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-25 12:49

Tancreda4 schreef:
Ik hou wel van geurkaarsjes of stokjes, waxbranders prima. Wierook vind ik wat teveel, dus dat brand ik eigenlijk nooit. Cousy wintergeuren, vanille, zachte bloemengeuren, vind ik heerlijk. Ben wat minder van de heftige zoete geuren (kauwgombal geur of tompouce kaarsen niet voor mij. Dat eet ik alleen ;))

@ 8nnemiek, beterschap met je knapperd :(:)

kauwgombal en tompouce geur zou ik nu weer supertof vinden juist in een geurkaars :D

Wierook/ aardse geuren is dan weer minder aan mij besteed.

Ik heb trouwens ook een tijdje aan postcrossing gedaan, niet heel fanatiek hoor. Maar wat stickers of postkaarten om weer eens te versturen zouden wel een mooie aanzet zijn om het weer eens op te pakken eind van het jaar :j

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-25 13:01

Ik heb nog een top bedacht, en die mag van Temu/Ali/kringloop whatever af komen. Een hengel van 6 meter. :')
Niet om te vissen, maar voor geocaching. Er zijn namelijk "hengelcaches" die op 6 meter hoogte in een boom hangen.
Kwam vandaag langs zo'n hengelcache, toen dacht ik ineens dat dat wel een goede topper was.

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-25 13:07

Neonlight schreef:
Ik heb nog een top bedacht, en die mag van Temu/Ali/kringloop whatever af komen. Een hengel van 6 meter. :')
Niet om te vissen, maar voor geocaching. Er zijn namelijk "hengelcaches" die op 6 meter hoogte in een boom hangen.
Kwam vandaag langs zo'n hengelcache, toen dacht ik ineens dat dat wel een goede topper was.

*zit hier te bedenken hoe je Santa een hengel van 6 mtr met PostNL gaat versturen :))*

Wierrook hier s.v.p. niet, echt heel erg vies haha

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-25 14:11

Banjer die rexcat, geweldig, ben nog steeds op zoek. Heb nu Selkirk rexen maar de Devons hebben mijn hart.

Disney <3 Mickey Mouse, Bambi, maar vooral Dumbo, met het veertje in zijn slurf kan hij alles <3 .

Geurkaarsen, wierook, nee bedankt, heb nog voorraad voor 100 jaar geloof ik, brand eigenlijk nooit kaarzen.