Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
miccamaaike schreef:Ik heb nog nooit iets besteld bij Temu of Shein. Wel bij Ali. Op zich niks op tegen, maar idd liever niet in contact met eten en ook geen verzorgingsproducten. Heb een hele gevoelige huid dus dat zou ik niet aandurven.
Mijn kledingmaat is groot, dus ik denk ik niet dat kleding in mn pakket heel handig is. Sokken zijn welkom, leef op grote voet met maat 43.
Ik had geschreven over de hond, maar helaas woont ze al niet meer bij ons. Dus helaas iets voor de hond in mn pakket is toch niet handig. De reden laat ik even in het midden.
Neonlight schreef:SSS Vragen!
KimW: Heb je een boekenlijstje? Jouw Santa wil kijken of ze een leuk boek voor je kan vinden.
boeflover: Welke maat handschoenen draag jij?
Tancreda4 schreef:Ik hou wel van geurkaarsjes of stokjes, waxbranders prima. Wierook vind ik wat teveel, dus dat brand ik eigenlijk nooit. Cousy wintergeuren, vanille, zachte bloemengeuren, vind ik heerlijk. Ben wat minder van de heftige zoete geuren (kauwgombal geur of tompouce kaarsen niet voor mij. Dat eet ik alleen)
@ 8nnemiek, beterschap met je knapperd
Neonlight schreef:Ik heb nog een top bedacht, en die mag van Temu/Ali/kringloop whatever af komen. Een hengel van 6 meter.![]()
Niet om te vissen, maar voor geocaching. Er zijn namelijk "hengelcaches" die op 6 meter hoogte in een boom hangen.
Kwam vandaag langs zo'n hengelcache, toen dacht ik ineens dat dat wel een goede topper was.