Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
karuna schreef:Gelukkig
Ik vraag me al tijden af, waarom zijn kopjes, bekers en borden eigenlijk vooral rond? Vierkant of rechthoekig is een stuk praktischer met opbergen in kasten.
Bellatrix schreef:Is is idd wel vierkant servies, het is blijkbaar niet zo populair. Ik heb ook ook rond servies. Maar ik vier vierkant wel mooi.
c_alsemgeest schreef:Bellatrix schreef:Is is idd wel vierkant servies, het is blijkbaar niet zo populair. Ik heb ook ook rond servies. Maar ik vier vierkant wel mooi.
Ik had vierkant servies, vond het mooier en inderdaad praktischer opbergen. Maar door de 4 punten tikt er heel snel een stuk glazuur of bord af als je iets raakt met afwassen/in en uit de vaatwasser halen of als je er iets op zet of tegen aan stoot. Dus ik ben weer terug naar saai rond
karuna schreef:Ik heb twee vierkante borden, ooit gekregen van iemand die het in een kerstpakket had zitten. Maar die zijn na 6 jaar gebruik gewoon nog steeds netjes en goed. Ik had er graag meer van gehad. Ze ruimen veel praktischer op dan ronde borden. Alleen in de afwasbak is het wat lastiger afwassen. Maar behalve peperdure kan ik ze nergens vinden
karuna schreef:Xenos bestaat dat nog danik dacht dat zij allang gestopt waren. Zou ook niet weten waar ik een filliaal zou kunnen vinden, ikea heb ik het pasgeleden niet gezien. Of ik keek verkeerd dat kan natuurlijk ook
Kookaburra schreef:Zijn er bokkers die creatief mee kunnen denken?
Ik heb gratis kittenvoer gewonnen (het blijft een gek idee!), en nu staat er een zak van 10(!) kilo in mijn huisje.
Mijn huisje is niet groot, dus liever gebruik ik geen lompe voerton... maar hoe kan ik er dan (budgetvriendelijk) voor zorgen dat ik de zak/het voer goed afsluit? Het zou zonde zijn als de brokjes hun smaak/krokantheid verliezen.
Kookaburra schreef:Zijn er bokkers die creatief mee kunnen denken?
Ik heb gratis kittenvoer gewonnen (het blijft een gek idee!), en nu staat er een zak van 10(!) kilo in mijn huisje.
Mijn huisje is niet groot, dus liever gebruik ik geen lompe voerton... maar hoe kan ik er dan (budgetvriendelijk) voor zorgen dat ik de zak/het voer goed afsluit? Het zou zonde zijn als de brokjes hun smaak/krokantheid verliezen.