Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daphne__ schreef:Bij zulke dingen vraag ik me altijd af of mensen slechthorend zijn, zonder het zelf door te hebben. D T vind ik ook lastig, maar je hoort toch dat het geen sobiso isMijn ouders zijn beide slechthorend en die zeggen en schrijven ook wel eens dingen waarvan ik denk, hóe dan
Maarja zij horen het gewoon echt zo.
DuoPenotti schreef:Iemand die het zwaar heeft is altijd stom.... of eigenlijk gewoon verdrietig.
Snappen jullie mijn vriend nou?
Die belt elke dag even op om een update te geven hoe laat hij verwacht met zijn werk klaar te zijn.
Belde hij net, ff wat gekletst en vervolgens zegt hij, ik ga ophangen kan ik weer naar de muziek luisteren.
Ik zei dat ik ook wel voor hem kon zingen...zegt hij heel hard "doei!" en gooit op...
Snappen jullie dat nou?
Echt stom
DuoPenotti schreef:Iemand die het zwaar heeft is altijd stom.... of eigenlijk gewoon verdrietig.
Die belt elke dag even op om een update te geven hoe laat hij verwacht met zijn werk klaar te zijn.
Belde hij net, ff wat gekletst en vervolgens zegt hij, ik ga ophangen kan ik weer naar de muziek luisteren.
Ik zei dat ik ook wel voor hem kon zingen...zegt hij heel hard "doei!" en gooit op...
Snappen jullie dat nou?
Echt stom
Snappen jullie dat nou?
Echt stom
Shenavallie schreef:Ik vind het stom dat mensen vaak zinnen of stiltes moeten aan-/opvullen met het woord "Zo...". Als ik dan zeg dat dat korter is dan dierentuin, kijken sommigen me echt aan of ik van een andere planeet kom. Gelukkig snappen de meeste mensen het en kunnen we samen lachen.
Hetzelfde geldt overigens voor mensen die zinnen 'afmaken' met "dus..." en dan verder niets zeggen. Dan zeg ik steevast "Een auto is geen bus". Heel kinderachtig, maar dat gebeurt inmiddels vanzelf.