Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
darkangel23 schreef:Tieneke schreef:Heb je toestemming nodig om naar buiten te mogen? Dat is toch apart.
Ik denk dat ze bedoelt om de rolstoel mee te nemen, die is van het ziekenhuis. En het lijkt me ook handig dat het ziekenhuis het weet als ze even van het terrein af is.
Goof schreef:Spannende tijd zeg, TS!
Lekker dat je buiten bent geweest.
Wat is precies de reden dat je in het ziekenhuis ligt? Doorgaans ben je tussen onderzoeken in toch gewoon thuis?
Fly_high schreef:Goof schreef:Spannende tijd zeg, TS!
Lekker dat je buiten bent geweest.
Wat is precies de reden dat je in het ziekenhuis ligt? Doorgaans ben je tussen onderzoeken in toch gewoon thuis?
TS zei dat het door haar gewicht komt dacht ik?
Bij het gewicht en lengte wat in dit topic staat zou het BMI rond de 15 betekenen, dat is echt heel ernstig ondergewicht.
DuoPenotti schreef:Fly_high schreef:
TS zei dat het door haar gewicht komt dacht ik?
Bij het gewicht en lengte wat in dit topic staat zou het BMI rond de 15 betekenen, dat is echt heel ernstig ondergewicht.
Ik heb hem jaren op 16,2 gehad maar daar word je niet voor opgenomen.
Froukje schreef:TS zegt toch zelf dat het een combinatie is met haar gewicht en de pijn die nog steeds niet onder controle is..
Is lezen echt zo moeilijk tegenwoordig?
Ik snap heel goed dat ze haar met die pijn niet laten gaan. Buiten dat heeft TS nog steeds geen vaste verblijfplaats, dat zal vast ook mee spelen in het besluit om haar niet weg te sturen.
Waar moet ze ook heen? De rest van de tijd bij Darkangel blijven zitten? Dat is toch ook geen optie.
poetser schreef:Ik zag de vraag of ik het ziekenhuis uit mag, nee, ik lig hier nog wel een tijdje. Daar was de oncoloog heel duidelijk over. Enerzijds vanwege de pijn die nog steeds niet goed onder controle is en anderzijds vanwege mijn gewicht. Ik ben namelijk weer afgevallen, ondanks alle moeite die gedaan wordt om mij aan te laten komen...
_San87_ schreef:Jij had er toen waarschijnlijk geen uitgezaaide kanker en pijn waar nog geen werkende medicatie voor te vinden is, bij?
Froukje schreef:TS zegt toch zelf dat het een combinatie is met haar gewicht en de pijn die nog steeds niet onder controle is..
Is lezen echt zo moeilijk tegenwoordig?
Ik snap heel goed dat ze haar met die pijn niet laten gaan. Buiten dat heeft TS nog steeds geen vaste verblijfplaats, dat zal vast ook mee spelen in het besluit om haar niet weg te sturen.
Waar moet ze ook heen? De rest van de tijd bij Darkangel blijven zitten? Dat is toch ook geen optie.
Froukje schreef:Weet ik het, ik woon in Nederland. Maar wat laat je om het uit te testen? Elke keer dat gedram of België anders is dan Nederland.
Ts ligt in het ziekenhuis en mag, godzijdank, lekker blijven liggen waar ze ligt. In plaats van constant dat gezeur en gedram kunnen we met zijn allen ook gewoon dankbaar zijn voor het feit dat er blijkbaar nog ziekenhuizen zijn waar ze wel menselijk zijn en je niet met ondraaglijke pijn buiten schoppen.
Petpa schreef:Froukje schreef:Weet ik het, ik woon in Nederland. Maar wat laat je om het uit te testen? Elke keer dat gedram of België anders is dan Nederland.
Ts ligt in het ziekenhuis en mag, godzijdank, lekker blijven liggen waar ze ligt. In plaats van constant dat gezeur en gedram kunnen we met zijn allen ook gewoon dankbaar zijn voor het feit dat er blijkbaar nog ziekenhuizen zijn waar ze wel menselijk zijn en je niet met ondraaglijke pijn buiten schoppen.
Wat jij gedram noemt, noem ik interesse.