Een Bucas deken
Supplementen voor het paard
Wat dingen bij de kruidvat
Wat kleding
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manic schreef:Ik heb maar de helft van de DocHorse bestelling binnen, maar kan niet goed zien of ze het andere gedeelte op back order gaan versturen. Het stond er in de verzendbevestiging namelijk wel bij.
Heb ze gemaild maar geen antwoord, maar kan me voorstellen dat het erg druk is daar. DocHorse is wel altijd super netjes qua klantenservice dus ik wacht nog even af.
Myfairytale schreef:Ashleytjuhh schreef:Vorig jaar heeft mijn kentucky bestelling er 1,5 week erover gedaan voordat het verstuurd werd
Pfff dat vind ik eerlijk gezegd wel heel erg lang.
loulou schreef:We zijn alllemaal ook wel verwend geworden met vandaag besteld, morgen geleverd
Sterkte voor je paard pallatin, hopelijk zijn ze snel binnen
Ashleytjuhh schreef:Myfairytale schreef:
Pfff dat vind ik eerlijk gezegd wel heel erg lang.
Ach ik was allang blij dat ze niet werden geannuleerd.
Hier van Hypostore ook een bericht gehad dat ze de leverdatum ging na vragen voor een bucas deken. ik heb geen haast er voor en pas volgend jaar nodig
MyWishMax schreef:Yummy schreef:Op een bevestiging na nog steeds niks meer gehoord van mijn divoza bestelling van donderdag..
Hoop voor je dat het beter gaat als mijn laatste 2 bestellingen daar. Beide hoorde ik maar niks over. De 1e zelfs vergeten tot ik ruim een jaar later!!! een mail kreeg dat ze het niet konden leveren. Had toen, met cadeaubon, ook een andere bestelling gedaan en dat js nu ook al half jaar geleden en zit te wachten tot ik mijn cadeaubon terug krijg. Ze hebben gewoon na bevestiging nooit meer iets laten horen.
Het erge is dat hetgene wat zij zogenaamd niet kunnen leveren bij elke andere winkel nog te krijgen is. Die 1e bestelling is nu pas uit de productie gehaald en de andere wordt gewoon nog steeds gemaakt en geleverd.
loulou schreef:We zijn alllemaal ook wel verwend geworden met vandaag besteld, morgen geleverd
Sterkte voor je paard pallatin, hopelijk zijn ze snel binnen