Als het morgen echt zo lekker warm is ga ik kijken of ik met pony naar het water kan hobbelen. Even lekker zwemmen.
Gets vanavond meteen weer straf voor 1 dag warm weer. Code geel, onweer, veel water en wind? Fijn hoor
Ik vind het weer op zich vandaag tot nu toe best prima Vind het niet heel benauwd.Ben benieuwd indd naar vanavond.....
Ik vond het wel echt heel benauwd. Werd er helemaal naar van toen ik buiten was net. Maar van de temperatuur zelf wel weer even genoten in het water.
Het zou volgende week beter worden maar ook dat is weer bijgedraaid. Stuk minder warm en maandag en dinsdag buien Wanneer wordt het zomer?
Ik vestig mijn hoop op 2025, verwacht helemaal niets meer in 2024. Dan kan het ook niet meer tegenvallen.
Zertab schreef:Het zou volgende week beter worden maar ook dat is weer bijgedraaid. Stuk minder warm en maandag en dinsdag buien Wanneer wordt het zomer? augustus/september. Dan schijnt el nino voorbij te zijn
Sherivey schreef:Niet. Denk dat we dit kletsnatte weer mogen omarmen als standaard Nederlands weer. Ik denk dat we de extremen mogen omarmen.Het ene jaar zo nat en de andere kurkdroog.