Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjo schreef:Fijn dat je er blij mee bent! Ik heb lang getwijfeld, omdat je zo'n grote verlanglijst had gemaakt. Maar toen ik historische fictie zag, wist ik eigenlijk gelijk dat ik dit boek wilde geven. Ik heb er zelf enorm van genoten.
Daarna meer boeken van Hannah gelezen, en zij is echt goed. The Nightingale is ook prachtig namelijk
DWitzel schreef:Stond er net zomaar een meneer voor de deur die van zijn vrouw een tas met kadootjes moest afgeven. Hoe gaaf is dat!! Natuurlijk al stiekum even gekeken, maar ga eerste koken en eten, maar update volgt zeker vanavond nog
M_D_H schreef:Sorry. Ik was even afgeleid
De rest van de het pakket:
Lekkere chocolaatjes
[ [url=m/WRtgzZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SI3nCZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
En het boek:
[ [url=m/4RXn7O.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UhzIDe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fVpEaQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Aqhaee.jpg]Afbeelding[/url] ]
Echt vet gaaf!
Ik heb toevallig al een paar keer naar dit boek gekeken![]()
DWitzel schreef:Ben ik weer!!
Een tas met heel veel pakjes werd dus persoonlijk afgeleverd aan de deur!
[ [url=m/VWeBwa.jpg]Afbeelding[/url] ]
En na uitpakken!
[ [url=m/JFNWEd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tjonge, 2 boeken zelfs! Kaarsenpotjes en waxines, een geweldig mooie boekenlegger en een mooie grote glazen theepot.
De boeken zijn 2 thriller van bekende schrijvers
[ [url=m/mWjP2s.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn man vertrok gelijk naar onze bieb om te checken of we deze al hebben.... En ja we blijken ze beiden al te hebben als e-book, maar beiden al langere tijd, Triptiek is van 2017 en en de ander van 2019. Het ene verhaal klinkt vaag bekend maar de ander helemaal niet en dit is zeker mijn genre, dus ga ze beiden lezen!!
De kaarsjes branden al;
[ [url=m/WCzAke.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat zijn ze leuk!! Maken mooie sterretjes op het kastje...
Toen de kaart erbij gepakt
[ [url=m/S12hpW.jpg]Afbeelding[/url] ]
hint 1, persoonlijk gebracht, mijn SS zal dus vast niet heel ver weg wonen?
hint 2, gezinsdrukte, dus naast de man ook (meerdere) kinderen?
hint 3, persoonlijke favoriet....
Begonnen met het intypen van de Karin Slaughter in ons topic kwam ik al snel bij 1 bepaalde bokker..
En laat zij nou ook toevallig in Almere wonen....
En kinderen (tweeling) hebben...
Dus ik weet het eigenlijk wel zeker, Sirius_ Rianne jij moet mijn Santa zijn!
Heel erg bedankt voor je leuke pakket en ik had helemaal niet actief meegekregen dat er een dorpsgenoot in de groep zat! Kom gerust een keer een kop thee drinken uit mijn mooie nieuwe T-pot! En ik zag dat ook graag met de e-reader leest, dus wie weet kunnen we daar ook eens wat uitwisselen.
Nu snel naar beneden om een optje thee te zetten