Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tienus63 schreef:Is dit het dan toch geweest? 19.28 uur.
[ Afbeelding ]
Ik keek de streep voor een vliegtuig aan.
Maar achteraf zag ik geen rood en witte lampen flitsen en op flightradar was op dat moment geen vliegtuig in mijn omgeving.
Of het moet een militair vliegtuig geweest zijn. Die worden meestal ook niet getoond.
F_Orumster schreef:tienus63 schreef:Is dit het dan toch geweest? 19.28 uur.
[ Afbeelding ]
Ik keek de streep voor een vliegtuig aan.
Maar achteraf zag ik geen rood en witte lampen flitsen en op flightradar was op dat moment geen vliegtuig in mijn omgeving.
Of het moet een militair vliegtuig geweest zijn. Die worden meestal ook niet getoond.
De komeet zit veeeeel lager, net boven de horizon (waardoor lastiger te zien ook). En valt niet mee om te fotograferen.
tienus63 schreef:Militaire vliegtuigen, politie en hoogwaardigheids bekleders zijn niet te zien op de app flight radar.
In het begin van de oorlog in de Oekraïne nog wel. Inmiddels is militair vliegend materieel niet meer te zien.
In het begin van de oorlog vlogen de tanktoestellen heel hoog over ons heen.
roxiie schreef:F_Orumster schreef:[
De komeet zit veeeeel lager, net boven de horizon (waardoor lastiger te zien ook). En valt niet mee om te fotograferen.
Ik heb net een filmpje gezien op NOS van een komeet en dat noem ik niet vlak boven de horizon.
Geplaatste foto en t filmpje vertonen veel overeenkomsten, dus zou zomaar kunnen dat t wel de komeet is op de foto.
F_Orumster schreef:[ Afbeelding ]