Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Linnie050

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 16:39

Over Lush vaak gelezen op bokt maar zelf nog nooit gebruikt.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 16:59

miccamaaike schreef:
Ah daar is Lush weer... nog nooit gebruikt, het noorden doet niet aan Lush winkels.
Ik wou zeggen Bremen, maar zie nu dat die definitief gesloten is. Dan is het Hannover, Hamburg of Münster.

Ik ben jaren geleden bij die in Bremen geweest. Het rook er goddelijk <3 en heb een stukje zeep meegenomen. Wat ik jaren later uiteindelijk met heet water en de staafmixer verwerkt heb tot een soort prut zodat het in een zeeppompje kon :o . De laatste resten zitten nog in mijn zeeppompje bij de buitenkraan.
Kortom: als je in de buurt bent is het leuk eens langs te gaan, maar ik zou er niet speciaal voor heenrijden.

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 17:05

Urbanus schreef:
mariekeoo schreef:
[
owjee! Wel alles goed gekomen?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 17:11

Ja, volgens haar arts van de neo een lot uit de loterij. Gezond, geen schade, geen achterstand. Maar die 10 dagen op de nicu waren echt, ja, ik weet niet. Ik neem het mee voor de rest van m'n leven.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 17:20

Jeetje urbanus heftig hoor!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 17:56

Lush, gebruik ik niet. Wij hebben geen bad.

Rituals daarintegen... :D

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 18:37

Flying_Angel schreef:
Banjer schreef:
Nala schreef:
Ik zou een tekening in ieder geval erg tof vinden, en ik denk menig andere deelnemer ook!

Wat vinden jullie van zo’n letterborden? Dus eentje waar je zelf een tekst op kan zetten?
[ [url=m/boUnqj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk! Zou alleen niet weten welke tekst ik erop zou zetten :D

Zet hem op de wc:
‘Wat is de overeenkomst tussen de woestijn en je billen? - Cactussen’

Of "geld stinkt niet, u wel" :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 18:48

Urbanus schreef:
Ja, volgens haar arts van de neo een lot uit de loterij. Gezond, geen schade, geen achterstand. Maar die 10 dagen op de nicu waren echt, ja, ik weet niet. Ik neem het mee voor de rest van m'n leven.

Fijn om te lezen dat ze het ondanks haar spannende start nu zo goed doet. +:)+

Oef Lush, daar heb ik een haat-liefde verhouding mee. Ik vind het heerlijke spullen maar kan er lang niet altijd tegen.
De Scrubbee vind ik fantastisch *\o/*

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 18:56

Lavitabella schreef:
Ik heb lush nog nooit gebruikt :o

Same :o
Heb wel een bad dus zou wel prima welkom zijn hier :=

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 18:58

Wat ik trouwens een top vind (voor de crea Thea's hier) een sleutel/tassenhanger. Of zelfgemaakte armbandjes en oorbellen, ik ben niet allergisch en draag zilver en roségoud. O:)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 19:05

Wat gaan jullie hard zeg!
Ik zit een weekje in Zeeland en heb eigenlijk al sinds het weekend de telefoon niet meer in mijn handen gehad := Heerlijk rustig wel <3

Ik zie Rituals en Lush voorbij komen. Ik koop dat zelf eigenlijk nooit omdat ik het al gauw te duur vind voor mezelf. Maar ze zijn zeker welkom. Mag ook best al open zijn, als mijn santa bv een geurtje heeft staan wat hij/zij eigenlijk niet lekker vindt.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 19:12

marleen_88 schreef:
Wat ik trouwens een top vind (voor de crea Thea's hier) een sleutel/tassenhanger. Of zelfgemaakte armbandjes en oorbellen, ik ben niet allergisch en draag zilver en roségoud. O:)

Oh ja! Een leuke sleutelhanger of tassenhanger vind ik ook handig voor mijn nieuwe sleutels.

Lush, nooit gehad. Lijkt me leuk, maar heb geen bad!

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 19:22

8nnemiek schreef:
Wat gaan jullie hard zeg!
Ik zit een weekje in Zeeland en heb eigenlijk al sinds het weekend de telefoon niet meer in mijn handen gehad := Heerlijk rustig wel <3

Ik zie Rituals en Lush voorbij komen. Ik koop dat zelf eigenlijk nooit omdat ik het al gauw te duur vind voor mezelf. Maar ze zijn zeker welkom. Mag ook best al open zijn, als mijn santa bv een geurtje heeft staan wat hij/zij eigenlijk niet lekker vindt.

Oeh goed om te weten dat open niet erg is. Hier is 1 spuitje uit een parfum van Rituals, maar niet mijn ding..

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 19:25

Ik wist niet eens wat Lush was. Tot nu….. :+
Misschien toch maar eens naar gaan kijken.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 20:05

Lush hoef ik niet zo. Rituals ook niet.
Ik douche altijd met Fa en dan lekkere geurtjes.

Wat ik wel extreem lekker vind zijn van die kruitnoot rotsjes. Liggen weer bij de Jumbo en het zijn pindarotsjes alleen dan met kruidnootjes.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 20:12

Oh een persoonlijk uitgezochte sleutelhanger is inderdaad leuk! Ik heb veel herinneringen aan m’n sleutelbos hangen dus een SS reminder vind ik wel wat <<) Wel met de mededeling dat het relatief klein moet zijn (heb al zo’n volle bos hehe) en ik hou niet van roze en eenhoorns :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 20:28

Zoveel pagina's weer bij in een dag tijd. :')

Lush gebruik ik alleen de shampoobars van, de rest eigenlijk niet én geen bad.

Kruidnootrotjses klinkt wel echt niet slecht. :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 20:28

Ah shampoobar. Ik las er iets over in een ander topic en ga het toch eens proberen. Heb shampoobar en conditionerbars besteld, want vooral conditioner is heel hard nodig bij mijn haar.

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 20:30

Lush bruisballen zijn echt heerlijk en favoriet hier <3. Maar ze zijn qua prijs wel een redelijke aanslag op het ss budget. Maar ik ben sowieso fan van bruisballen <<)

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 20:36

Heb ooit eens lush gekregen voor mijn gezicht.
Voelde na die tijd echt schoon en fris aan <3 zal het alleen niet snel voor mezelf kopen want ik vind het te duur :o

Ben benieuwd wanneer het onderwerp over "het vinden van een geschikte doos"weer voorbij komt .

:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 20:38

Roosch schreef:
Ah shampoobar. Ik las er iets over in een ander topic en ga het toch eens proberen. Heb shampoobar en conditionerbars besteld, want vooral conditioner is heel hard nodig bij mijn haar.

Conditioner heb ik nog niet gevonden in een bar. Mijn haar blijft overal zo droog van? Dus als je iets goeds tegen komt, deel het dan gerust!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 20:40

Ik heb een haat/liefde verhouding met lush.
Heb eindelijk een bad.

Maar toen mijn vader op sterven lag, zonder dat we dat toen nog wisten, en hij niet meer kon lopen en alleen maar in bad kon had ik een lush pakket gekocht zodat 'ie nog ergens van kon genieten. Toen was die vet boos omdat we geld aan hem uitgegeven hadden. Saddest story in 6 words: Hij heeft ze nooit meer gebruikt.

Het lijkt me echt heel tof zo'n kleurige geurige bruisbal met glitters (love glitters). Maar ik krijg telkens intrusies van mijn stervende vader.

Nou, gezellige avond iedereen :+ .... Dit was mijn maandelijkse partypoop.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 21:01

Menino schreef:
Ik heb een haat/liefde verhouding met lush.
Heb eindelijk een bad.

Maar toen mijn vader op sterven lag, zonder dat we dat toen nog wisten, en hij niet meer kon lopen en alleen maar in bad kon had ik een lush pakket gekocht zodat 'ie nog ergens van kon genieten. Toen was die vet boos omdat we geld aan hem uitgegeven hadden. Saddest story in 6 words: Hij heeft ze nooit meer gebruikt.

Het lijkt me echt heel tof zo'n kleurige geurige bruisbal met glitters (love glitters). Maar ik krijg telkens intrusies van mijn stervende vader.

Nou, gezellige avond iedereen :+ .... Dit was mijn maandelijkse partypoop.

:') ik doe deze want ik lach en huil tegelijkertijd, moppie toch :knuffel:

Ik heb een paar maanden bij Lush gewerkt en er was zoveel mis met die winkel wat ik nooit kan outen _O-

Maar sommige producten zijn echt zo lekker. Hun shampoobars zijn echt een grap though. Bestaan voor de helft uit SLS.

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 21:13

Letter borden zijn hier een flopje

Bij Lush nog nooit wat gekocht, ze hebben altijd wel hele mooie bruisballen. Maar wij hebben geen bad haha.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 21:15

Lush en andere verzorgingsproducten hoeven niet perse in mijn pakket als ik eerlijk ben. Hele fijne producten, maar ik ben er nogal kieskeurig in.