Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miccamaaike schreef:Ik wou zeggen Bremen, maar zie nu dat die definitief gesloten is. Dan is het Hannover, Hamburg of Münster.Ah daar is Lush weer... nog nooit gebruikt, het noorden doet niet aan Lush winkels.
Flying_Angel schreef:Banjer schreef:Nala schreef:Ik zou een tekening in ieder geval erg tof vinden, en ik denk menig andere deelnemer ook!
Wat vinden jullie van zo’n letterborden? Dus eentje waar je zelf een tekst op kan zetten?
[ [url=m/boUnqj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuk! Zou alleen niet weten welke tekst ik erop zou zetten
Zet hem op de wc:
‘Wat is de overeenkomst tussen de woestijn en je billen? - Cactussen’
Urbanus schreef:Ja, volgens haar arts van de neo een lot uit de loterij. Gezond, geen schade, geen achterstand. Maar die 10 dagen op de nicu waren echt, ja, ik weet niet. Ik neem het mee voor de rest van m'n leven.
marleen_88 schreef:Wat ik trouwens een top vind (voor de crea Thea's hier) een sleutel/tassenhanger. Of zelfgemaakte armbandjes en oorbellen, ik ben niet allergisch en draag zilver en roségoud.
8nnemiek schreef:Wat gaan jullie hard zeg!
Ik zit een weekje in Zeeland en heb eigenlijk al sinds het weekend de telefoon niet meer in mijn handen gehadHeerlijk rustig wel
![]()
Ik zie Rituals en Lush voorbij komen. Ik koop dat zelf eigenlijk nooit omdat ik het al gauw te duur vind voor mezelf. Maar ze zijn zeker welkom. Mag ook best al open zijn, als mijn santa bv een geurtje heeft staan wat hij/zij eigenlijk niet lekker vindt.
Roosch schreef:Ah shampoobar. Ik las er iets over in een ander topic en ga het toch eens proberen. Heb shampoobar en conditionerbars besteld, want vooral conditioner is heel hard nodig bij mijn haar.
Menino schreef:Ik heb een haat/liefde verhouding met lush.
Heb eindelijk een bad.
Maar toen mijn vader op sterven lag, zonder dat we dat toen nog wisten, en hij niet meer kon lopen en alleen maar in bad kon had ik een lush pakket gekocht zodat 'ie nog ergens van kon genieten. Toen was die vet boos omdat we geld aan hem uitgegeven hadden. Saddest story in 6 words: Hij heeft ze nooit meer gebruikt.
Het lijkt me echt heel tof zo'n kleurige geurige bruisbal met glitters (love glitters). Maar ik krijg telkens intrusies van mijn stervende vader.
Nou, gezellige avond iedereen.... Dit was mijn maandelijkse partypoop.