Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Maar zelfs die parasols, hoe stevig ook, vangen gewoon heel veel wind. En de wind is enórm sterk, er komen dan echt grote krachten op een parasol te staan. Ik denk oprecht dat je het gewicht op de voet flink moet verhogen.
Wij hebben op onze parasolvoet denk ik een gewicht van zo'n 200 kilo staan en dat is soms niet eens genoeg.
Lau schreef:Ik ben nu in Walibi en ik heb spijt ik vind het helemaal niet meer zo leuk als vroeger en wil eigenlijk naar huis![]()
Kleine plus ik pas weer in een achtbaan.
chanicha schreef:Onbegrip over weigeren mbo'ers bij studentencafés, behalve bij kroegbaas: 'Je kan niet iedereen binnen laten'
https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/342605 ... nnen-laten
#rtvutrecht
Dit dus!
Moeten ze daar ook al Havo of VWO voor hebben? Ze zitten zo te springen om personeel!
petra8 schreef:Ik ben vandaag van de trap gevallen. Van alles doet zeer of is gekneusd. Dus ik dacht eens kijken hoe de ervaringen op bokt zijn,( met van de trap vallen.) Dan kom je dus op dit topic uit![]()
Dus iedereen hier die ook van de trap gevallen is; heel veel sterkte!
chanicha schreef:Onbegrip over weigeren mbo'ers bij studentencafés, behalve bij kroegbaas: 'Je kan niet iedereen binnen laten'
https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/342605 ... nnen-laten
#rtvutrecht
Dit dus!
Moeten ze daar ook al Havo of VWO voor hebben? Ze zitten zo te springen om personeel!
[***] schreef:Ik viel om op straat (heb ik wel vaker bij stress of warmte en momenteel zijn beide van toepassing dus niet gek) en niemand raapte me opmensen liepen gewoon langs
Sherivey schreef:[***] schreef:Ik viel om op straat (heb ik wel vaker bij stress of warmte en momenteel zijn beide van toepassing dus niet gek) en niemand raapte me opmensen liepen gewoon langs
Triest is dat!
Zo heb ik een keer een oud vrouwtje zien vallen op straat, waar ook auto's reden.
Niemand anders die keek of alles wel goed ging. Auto's deden moeilijk om om haar heen te rijden (ze viel midden op de autoweg bij oversteken).
Vond het zo vreemd dat niemand hielp.
Wist zelf toen ook niet goed wat ik kon doen. Maar niets doen vind ik ook zo raar.