Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-22 15:08

rink schreef:
Lief al jullie support.. het was nogal een rollercoaster.. ik wil niet met modder smijten maar onze opvatting over hoeveel energie je in je relatie stopt ligt ver uiteen blijkbaar. Na het huwelijk leek zijn motivatie gewoon kwijt en in gesprek raken lukte gewoon niet..

:knuffel: wat een sukkel!

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 15:26

BaileyMix schreef:
rink schreef:
Lief al jullie support.. het was nogal een rollercoaster.. ik wil niet met modder smijten maar onze opvatting over hoeveel energie je in je relatie stopt ligt ver uiteen blijkbaar. Na het huwelijk leek zijn motivatie gewoon kwijt en in gesprek raken lukte gewoon niet..

Wat verdrietig zeg... En wat vreemd dat dat na jullie huwelijk opeens kwam, dat had je niet kunnen voorzien natuurlijk. Klote!
Kat in het bakkie, buit is binnen, vogel in het kooitje. Hij is niet de eerste en niet de laatste die er zo over denkt -O- .

Urbanus schreef:
:knuffel: wat een sukkel!
Dit!

Het zal je vertrouwen in de medemens / mannen ook een flinke knauw hebben gegeven Rink :(:). En dat herstel je niet zomaar.

jadeken

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 15:45

Ik heb een extra tiktok account aangemaakt om de ex-vriendin van mijn vriend te kunnen volgen zonder dat zij doorheeft dat ik het ben. Ik smul van haar drama. Dit doe ik al meer dan een jaar en het blijft leuk.

Ik heb een grafhekel aan katten dus toen de 17 jaar oude kat vol gezondheidskwalen van mijn vriend eindelijk overleed was ik vooral opgelucht.

Toen ik 18 was heb ik een tijdje ‘iets gehad’ met een jongen die ik eigenlijk heel lelijk vond. De seks was verder best prima en hij was ook heel aardig. Maar ik heb het nooit tegen iemand verteld omdat ik me er best wel hard voor schaamde :=
Hij heeft mij toen ook gedumpt en dat vond ik best schandalig :')

Toen ik jong was had ik een tante die ik op een heks vond lijken, iedere keer dat ze op bezoek kwam zat ik achter in de tuin heksendrankjes te bereiden met modder en stenen. Ik weigerde haar ook te begroeten. :o
Om het goed te praten: het is ook gewoon geen aangenaam mens, nog steeds niet.

Oke en de laatste :):)
Ook uit mijn jonge jaren: toen scharrelde ik wat rond met een jongen die 7 jaar ouder was in de hoop dat het echt wat kon worden.
Toen dat niet zo bleek heb ik het met veel tranen en pijn beëindigd.
Toen hij me maanden later een berichtje stuurde dat hij toch gevoelens had had ik alweer iemand anders en hoefde het niet meer. :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 15:53

Ik heb er nog eentje...en ik ben er niet trots op maar ja, ik was een kind. :o
Ik heb vroeger met een paar vriendinnetjes babyeendjes uit het nest gehaald en zelf groot gebracht.
We hielden ze in een doos en gaven ze eten. Toen onze ouders erachter kwamen waren ze erg kwaad en we moesten mee naar de vogelopvang om ze weg te brengen. Het is natuurlijk not done. :n

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 16:27

Telpeva schreef:
Biecht:
Ik luister al een tijdje naar Lindemann, een paar maanden inmiddels denk ik. Ook naar Rammstein.

Gisteravond kwam ik er achter dat de achternaam van de zanger van Rammstein Lindemann is, en toen viel ook pas het kwartje dat het dezelfde man is.

Hoe dan _O-

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 16:33

Urbanus schreef:
corinep schreef:
Ik ben weer op Bokt gekomen in een wat eenzame rottige periode. Echter vond ik hier totaal niet wat ik zocht, mensen zijn zo hard soms achter een computer scherm. Nu ben ik er eigenlijk wel al weer een tijdje klaar mee maar ben toch een beetje verslaafd blijkbaar, ik geef mezelf regelmatig een ban voor een dag omdat ik gewoon echt veel betere/leukere dingen te doen heb... Ik overweeg nu een permanente ban voor mezelf aan te vragen.

Ik vind dit best een lastig bericht. Enerzijds omdat ik het heel verdrietig vind dat je je misschien niet welkom voelt, anderzijds heb je op het forum best een scherpe tong en ben je zelf best hard achter je scherm.

Wat mij betreft zand over onze fittie, bokt kan echt wel een fijne plek zijn.

Het gaat mij nog niet eens specifiek om die terugkerende opmerking, ik zie regelmatig reacties ook op andere bokkers dat ik denk oei, als iemand al in een dal zit en dan bepaalde reacties krijgt stamp je iemand alleen maar dieper dat dal in.

En tuurlijk als iemand te scherp uit de hoek komt kan je daar best wat van zeggen maar continue iemand afbranden om wat iemand ooit gezegd heeft, berichten terug gaan lezen, pb's sturen enzo... Voelt voor mij als online pestgedrag.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 16:44

Telpeva schreef:
Biecht:
Ik luister al een tijdje naar Lindemann, een paar maanden inmiddels denk ik. Ook naar Rammstein.

Gisteravond kwam ik er achter dat de achternaam van de zanger van Rammstein Lindemann is, en toen viel ook pas het kwartje dat het dezelfde man is.

_O-

Ich Hasse Kinder is wel godsgruwelijk lekker.

nimbletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 16:47

Vanmorgen was er iemand op mijn werk in de sloot gereden met haar auto. Maar dat konden we niet zien... ik zie eerst een man uit het gras omhoog komen en toen een meisje.. wij lachen en grapjes maken want dachten die hebben daar plezier gehad. Ben toch maar even gaan vragen of alles goed was en de hulpdiensten gebeld. Gelukkig geen gewonden

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 17:16

rink schreef:

Ah, dat klinkt helaas heel bekend. Ik had er achteraf eerder mee moeten kappen,maar vreemd genoeg werd het hier na het trouwen ook steeds slechter. Erover praten eindigde in discussie en mij een schuldgevoel aanpraten. Pas achteraf zag ik hoe vreselijk scheef de verhoudingen lagen.

Knuffel! :(:) Ik snap de schaamte

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-22 17:18

corinep schreef:
Het gaat mij nog niet eens specifiek om die terugkerende opmerking, ik zie regelmatig reacties ook op andere bokkers dat ik denk oei, als iemand al in een dal zit en dan bepaalde reacties krijgt stamp je iemand alleen maar dieper dat dal in.

En tuurlijk als iemand te scherp uit de hoek komt kan je daar best wat van zeggen maar continue iemand afbranden om wat iemand ooit gezegd heeft, berichten terug gaan lezen, pb's sturen enzo... Voelt voor mij als online pestgedrag.

Ik mis hier 0,0 zelfreflectie en daar kan ik niet zoveel mee.

Hagel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 17:36

Biecht:

Ik vind het soms echt heerlijk om over m’n grenzen te gaan met eten. Zoals met pasta of sushi. Ik wil zoveel sushi eten dat ik buikpijn heb en kan klagen over dat ik zo vol zit maar het zo lekker was!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 17:38

rink schreef:

Dit vind ik echt heel rot voor je. :knuffel:

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-22 17:39

Is dat niet hoe je überhaupt sushi eet? :=

Hagel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 17:40

Urbanus schreef:
Is dat niet hoe je überhaupt sushi eet? :=

Zoveel mogelijk naar binnen schuiven en geen stop hebben? :D

Ik ben wel eens met mensen sushi gaan eten die na de eerste ronde al vol zaten. Zit je dan met een ongevulde maag. _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-22 17:46

Nooooooooooo :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 18:03

Ik zit vrij snel vol, maar sushi hoor je te eten tot je te vol zit en buikpijn krijgt ja :') Bij mij is dat alleen sneller haha. Wel een reden waarom ik niet meer ga lunchen met sushi

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 18:25

Als ik sushi heb gevroten heb ik spontaan de eerste 3 dagen geen trek..

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 18:29

Ik vind sushi zo niet lekker.

Geef mij maar tapas tot ik niet meer kan. :9

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-22 18:31

Sushi till I die bitches!

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 18:37

marleen_88 schreef:

Ik ga met jou mee :j :+

sushi vind ik ook echt niets aan.

Naar het Zusje of Gossimijne, jummie.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 18:39

DuoPenotti schreef:
marleen_88 schreef:

Ik ga met jou mee :j :+

sushi vind ik ook echt niets aan.

Naar het Zusje of Gossimijne, jummie.

Gezellig!!

Wij gaan binnenkort ook weer naar 't Zusje, heb er nu al zin in.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 18:44

Ik eet nagenoeg alles. Ben niet voor niets de wandelende afvalemmer genoemd. :')

Behalve bruine bonen, die blief ik echt niet!!!

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 18:46

black_kelpie schreef:
Telpeva schreef:
Biecht:

Hoe dan _O-

Eentje in t zelfde verhaal:
Ik snapte nooit waarom Emigrate en Rammstein nooit tegelijkertijd tourden..

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 19:04

Zojuist besloten dat in geen partner nodig ben...
Ik heb een hond die mij warm houd _O-
Afbeelding

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 19:19

marleen_88 schreef:

Hier hetzelfde. Trouwens net terug van de tapasbar. :9