[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 18:04

Ik wil een hond, mijn vriend niet, dus er komt een hond. Ik kan niet leven met het idee nooit een hond te hebben en dat weet hij. Hij ziet ook hoe blij ik er mee ben als ik een oppashondje ofzo heb.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 18:05

MarlindeRooz schreef:
Ik wil een hond, mijn vriend niet, dus er komt een hond. Ik kan niet leven met het idee nooit een hond te hebben en dat weet hij. Hij ziet ook hoe blij ik er mee ben als ik een oppashondje ofzo heb.

Als jij het dan zelf verzorgt, en daarin niks op je vriend afschuift, prima toch.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 18:07

Ja precies. Hij wil er best eens mee wandelen als hij zin heeft en/of alleen met de hond thuis zijn. Maar het wordt mijn hond en niet die van hem.

Maar ken je het verhaal van het vriendje dat de oppasteckel niks vond? Schijnt dezelfde te zijn die er mee op de bank op schoot zat en hem in bed tilde. Oh en als een klein kind ermee door het bos rende om te spelen. _O-

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 18:09

Oh, ik dacht dat je sarcastisch was, omdat mensen ook zo over baby's kunnen praten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 18:10

Zeker niet, honden zijn ook baby's. :j

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 18:12

In zekere zin! Al zou ik harder fronsen als er ipv hond baby had gestaan :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 18:13

MarlindeRooz schreef:
Ja precies. Hij wil er best eens mee wandelen als hij zin heeft en/of alleen met de hond thuis zijn. Maar het wordt mijn hond en niet die van hem.

Maar ken je het verhaal van het vriendje dat de oppasteckel niks vond? Schijnt dezelfde te zijn die er mee op de bank op schoot zat en hem in bed tilde. Oh en als een klein kind ermee door het bos rende om te spelen. _O-

Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 18:15

MarlindeRooz schreef:

Ja joh, die worden de beste vrienen, hoor :D.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 18:15

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 18:19

Ja dat is precies mijn vriend gok ik. _O-

Hij is ook heel rustig van aard dus alle honden vinden hem sowieso leuker dan mijn onrustige karakter. :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 18:20

Mkango schreef:
MarlindeRooz schreef:

[ Afbeelding ]

Hahahahaha _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 18:24

Heb ik al eens verteld dat hij een telefoonhoesje heeft laten afdrukken met Roos (hond van mijn ouders) erop voor mijn verjaardag. <3

Maar ik geloof dat serieus 99% van alle "ik wil geen hond" vaders zo wordt. Ken er zoveel!

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 18:37

MarlindeRooz schreef:

Dit vind ik best wel erg eigenlijk :=

Ik zou echt schijtziek worden van een hond die ik niet wil, ook al verzorgd de ander hem volledig, je hebt toch de haren en andere troep ervan, de geur(ja ook schone honden ruik je), het geblaf(ja ook goed opgevoede honden blaffen wel eens). Het gedartel omdat ze je graag zien. Als het verzorgende baasje dan eens wat later dan gepland thuis is en beestje geeft aan te moeten plassen, of kotst ergens, negeer je het dan of ga je toch maar uitlaten/kots ruimen? Een deel van je leven om zo'n beest heen moeten plannen want als je op vakantie wil moet ie mee of oppas regelen. Beestje moet uitgelaten worden dus zondag lekker de hele dag samen in bed liggen zal op zn minst onderbroken worden.

Nee ik ben echt van mening, een hond neem je samen of niet. Net als een baby... En als je niet zonder hond kan moet je iemand zoeken die er wel graag 1 wil.
Laatst bijgewerkt door corinep op 25-02-22 18:40, in het totaal 1 keer bewerkt

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 18:37

MarlindeRooz schreef:
Maar ik geloof dat serieus 99% van alle "ik wil geen hond" vaders zo wordt. Ken er zoveel!

Dat denken ook al die vrouwen die een baby door de vent hun strot douwen of erin luizen...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 18:41

MarlindeRooz schreef:
Heb ik al eens verteld dat hij een telefoonhoesje heeft laten afdrukken met Roos (hond van mijn ouders) erop voor mijn verjaardag. <3

Maar same. Mijn vader: "er komt geen kat".

De enige bij wie de kat ooit op schoot kwam was mijn vader.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 18:45

corinep schreef:
MarlindeRooz schreef:

Dit vind ik best wel erg eigenlijk :=

Ik zou echt schijtziek worden van een hond die ik niet wil, ook al verzorgd de ander hem volledig, je hebt toch de haren en andere troep ervan, de geur(ja ook schone honden ruik je), het geblaf(ja ook goed opgevoede honden blaffen wel eens). Het gedartel omdat ze je graag zien. Als het verzorgende baasje dan eens wat later dan gepland thuis is en beestje geeft aan te moeten plassen, of kotst ergens, negeer je het dan of ga je toch maar uitlaten/kots ruimen? Een deel van je leven om zo'n beest heen moeten plannen want als je op vakantie wil moet ie mee of oppas regelen. Beestje moet uitgelaten worden dus zondag lekker de hele dag samen in bed liggen zal op zn minst onderbroken worden.

Nee ik ben echt van mening, een hond neem je samen of niet. Net als een baby... En als je niet zonder hond kan moet je iemand zoeken die er wel graag 1 wil.

Wat een onzin zeg. Als je zelf niet per se een hond wil betekent het niet dat je er een hekel aan hebt. Hij vind een hond in huis gezellig en het spelen leuk. Hij wil er alleen niet voor zorgen op dagelijkse basis, dat is mijn deel. En ik zou juist geen hond samen willen. Ik wil het op mijn manier doen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 18:47

corinep schreef:
MarlindeRooz schreef:

Dat denken ook al die vrouwen die een baby door de vent hun strot douwen of erin luizen...

Moet eerlijk zeggen dat ik dit ook dacht....

Ik vind bijvoorbeeld katten leuk, mijn vriend niet. Hij haat ze niet of zo en aait ze ook bij een ander. Maar wil er zelf geen.
Dus hier zijn geen katten.

uiteraard niets te klagen met 2 paarden en 2 honden.
Maar net als met kinderen vind ik dieren ook een samen aangelegenheid. Is voor mij niets anders.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 18:48

corinep schreef:
MarlindeRooz schreef:

Ja dat is ook precies wat ik dacht eigenlijk...

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 18:51

Ik heb ook geen hekel aan kinderen of tarantula's, maar als mijn partner ze heeft, dan is het wel einde relatie vrees ik :=

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 18:54

Precies, is ook de juiste vergelijking met elkaar :j

Bij beide gillend wegrennen. :evaw:

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 19:01

Haha reptielen ofzo zou voor mij ook einde verhaal zijn. Ik vind die zo eng en vies. :wave:
Maar hij wist waar hij aan begon dus tja, en anders is het inderdaad klaar als hij het echt niet wil. :P

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 19:07

MarlindeRooz schreef:
Haha reptielen ofzo zou voor mij ook einde verhaal zijn. Ik vind die zo eng en vies. :wave:
Maar hij wist waar hij aan begon dus tja, en anders is het inderdaad klaar als hij het echt niet wil. :P

Ja nou ja dat is ook wel weer wat anders dan door de strot duwen idd.
Ik heb mijn vriend ook uitgekozen op zijn dierenliefde en heb ook altijd gezegd dat paard op #1 komt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 19:18

Ja dat snap ik wel, paard is wel belangrijk! :j Ik vind het juist fijn om mijn eigen ding te hebben. Ik wil een hond om mee te sporten etc. Niet alleen als huisdier. dus dan is het fijn om het niet te delen. :j

En honden gaan meestal na 10-15 jaar dood. Kinderen worden oud tegenwoordig. 8)7

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 19:20

MarlindeRooz schreef:
En honden gaan meestal na 10-15 jaar dood. Kinderen worden oud tegenwoordig. 8)7

Such a shame...

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 19:39

MarlindeRooz schreef:
Ja dat snap ik wel, paard is wel belangrijk! :j Ik vind het juist fijn om mijn eigen ding te hebben. Ik wil een hond om mee te sporten etc. Niet alleen als huisdier. dus dan is het fijn om het niet te delen. :j

Ja eigen dingen hebben is ook heel goed! Vind ik ook belangrijk.

Daarnaast is het ook zo dat je een hond ook nog wel even een tijdje alleen kunt laten zonder dat de kinderbescherming op de stoep staat :)) Dus zo’n enorme handenbinder is het nou ook weer niet.