Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Avalanche

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 22:46

Ik erger me eigenlijk aan weinig dingen. Ik ben vandaag geprikt voor de booster en ik ben alleen een beetje moe, en ik heb een hele stoere pleister 8-)

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 23:01

fotolijstje schreef:
Avalanche81 schreef:
Beter ga je ermee naar de dokter :j

Als het morgen niet beter is wel. Ik had dit de vorige keer ook maar toen zei ze dat het patello femoraal pijnsyndroom was. Alleen daar heb ik dus over getwijfeld omdat het vanaf mijn knie tot enkel rood, pijnlijk en dik is. Maar nu even mijn been hoger leggen en paracetamol poppen :j

Gebruik je de anticonceptiepil? Of andere hormoonconceptie? Wees dan even alert want dan heb je verhoogd risico op trombose.
Wil je geen angst aanjagen maar je moet daar in bovenstaand geval wel ff alert op zijn.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 23:04

Ik gebruik de pil ja, alleen de vorige keer werd ik daar op geprikt. Hier kwam niks uit, ook niet met ontstekingwaardes dus het is echt een raadsel wat dit veroorzaakt.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 23:20

Zwelling en rood zijn wel redenen om naar de huisarts te gaan. De patella pijn veroorzaakt normaal niet die symptomen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 00:14

Cayenne schreef:
Aan mijn schouder..
Geen idee hoe een slijmbeursontsteking voelt, maar het voelt echt als een doffe pijn.

Is het spontaan ontstaan. Dof/gevoelloos gevoel in je schouder.

Dat was het bij mij. Al gok ik ook dat bij mij mogelijk zenuw beknelling had.

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 00:16

Weer enorm veel pijn in m'n ene oor gehad dit weekend.
Huisarts komt weer met dezelfde neusspray aan terwijl ik nu (na jaren) gewoon een keer naar de KNO arts wil hiervoor.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 00:21

Naskapower schreef:
Weer enorm veel pijn in m'n ene oor gehad dit weekend.
Huisarts komt weer met dezelfde neusspray aan terwijl ik nu (na jaren) gewoon een keer naar de KNO arts wil hiervoor.

Gewoon vragen!! Je redt jezelf (en je oren) er echt mee. Anders gewoon andere arts zoeken die je wel wilt doorverwijzen.

--

De pijn in mijn been is minder erg geworden, misschien dat het komt door de paracetamol. Toen kreeg ik opeens een intens erge pijn in mijn ribben aan de linkerkant dat nu ook weer over is, en nu doet mijn linkerarm/elleboog pijn. Echt ik wil slapen _-:(

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 07:53

Sinds 6.15 is hier een bovenbuur of naasterbuurt (appartementengebouw, kan ik niet precies achterhalen wie) die zijn/haar radio zo hard afspeelt dat het net is alsof ik er pal naast sta.
Ik luister zelf 95% van de tijd via koptelefoon naar tv en muziek. Ik wil slapen, waarom doet men dit?!
Hoe kan ik klagen bij de woningbouw als ik niet weet wie het is?
Laatst bijgewerkt door Gaby op 11-01-22 08:26, in het totaal 1 keer bewerkt

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 08:25

Ik ben de pijn nu inmiddels toch echt zo zat -O-

Ik twijfel nu serieus tussen opereren of een cortisonen + pijnstilling spuit direct in/naast mijn ruggenwervel.
Maar beide is natuurlijk niet zonder risico

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 08:37

hagelslag schreef:

Ik twijfel nu serieus tussen opereren of een cortisonen + pijnstilling spuit direct in/naast mijn ruggenwervel.

Stalgenootje heeft de prik gehad en die is nu pijnvrij en kan alles weer. Zij kon ook niks vanwege de pijn en uitval vh been.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 08:38

Een klant van mij is erg goed geholpen met een operatie. Zowel bij haar als mijn grootmoeder hielpen de inspuitingen niet/nauwelijks/erg kort.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 08:39

hagelslag schreef:

Ik heb 2 operaties ondergaan, en een zenuwblokkade. De eerste operatie kreeg mij 7 jaar pijnvrij, de tweede operatie heeft 75% vd pijn weggegaald. De zenuwblokkade werkte bij mij maar 2 weken en deed gruwelijk pijn om te zetten. Ik ben blij met mijn operaties, maar het is inderdaad niet zonder risico. Echter zo blijven lopen is ook geen optie.

Ik zou kijken naar een zenuwblokkade, en indien niet voldoende naar een operatie.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 08:56

Een ex stalgenoot heeft een operatie ondergaan en kan alles weer volledig pijnvrij. Die is trouwens jonger dan 40 jaar dus heel jong nog.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 09:04

Gaby schreef:
Sinds 6.15 is hier een bovenbuur of naasterbuurt (appartementengebouw, kan ik niet precies achterhalen wie) die zijn/haar radio zo hard afspeelt dat het net is alsof ik er pal naast sta.
Ik luister zelf 95% van de tijd via koptelefoon naar tv en muziek. Ik wil slapen, waarom doet men dit?!
Hoe kan ik klagen bij de woningbouw als ik niet weet wie het is?

Algemene klacht. Misschien meerdere die last gehad hebben en dat zo al bekend is wie.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 09:07

Zo vreselijk beroerd %)
En ik weet niet waar het van komt.. Of de morfine van gisteravond of de booster van zondag.

En vind het zo banketstaaf voor mijn vriend. We hadden zo'n volle agenda vandaag op het werk en nu moet hij alles zelf doen -O-

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 09:20

Froukje, snap dat je baalt voor je vriend, maar beter iemand die er bij is qua opletten en hoofd dan iemand die zich zo slecht voelt. Toch even lief zijn voor jezelf en rustig aan doen. Beterschap!

Hier na 1 dag beroerd en dizzy weer prima. Alleen is mijn ongesteldheid gewoon gestopt vannacht terwijl ik net 1.5 dag er op heb zitten. Dus dat is ff een gekke waarneming.
Heb zondag de booster gehad, dus grote kans dat mijn lijf even met andere dingen druk is. Ben benieuwd of het nog weer op gang komt of dat ik volgende maand pas weer aan de beurt ben.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 09:39

Hier vrijdagavond de booster gehad, loop nu ook al 3 dagen met hoofdpijn waar geen ibu tegen op kan. %)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 09:39

Voordat ik hier het hele topic vol Spam met de hernia ervaring, heb ik toch maar een topic geopend.

Alvast tnx voor de gene die hun ervaring gedeeld hebben.

Ik neem het allemaal in mijn achterhoofd mee.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 10:48

Ik zie na die discussie mijn werkgever nu weer dus ik verwacht nog een gesprek maar ze begonnen er niet over dus ik laat het dan ook maar even zo.

En oja dat mijn auto niet startte in het begin zo koud is het nu ook alweer niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 10:57

Nog altijd aan mijn maagontsteking. Krijg ondertussen medicatie. Die pijnscheuten zijn echt verschrikkelijk :(

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 11:11

Ik ook geboostert maar geen hoofdpijn en nergens last van :)

Moestuin: psyllium hielp niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 11:13

Nee helaas niet voldoende :n

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 11:17

Zebrastreep schreef:
En oja dat mijn auto niet startte in het begin zo koud is het nu ook alweer niet

Hoe oud is de accu? Want dit is vaak een teken dat de accu aan het einde is. Anders even de garage bellen dat ze vast een nieuwe bestellen en eind van de dag even langs rijden om te laten wisselen.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 11:25

Moestuin schreef:
Nee helaas niet voldoende :n

Ah wat naar :( maagpijn is echt zo naar :(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 11:31

Roodvos schreef:
Zebrastreep schreef:

Hoe oud is de accu? Want dit is vaak een teken dat de accu aan het einde is. Anders even de garage bellen dat ze vast een nieuwe bestellen en eind van de dag even langs rijden om te laten wisselen.

Jaartje of 2 dus die moet nog wel even meekunnen