Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fotolijstje schreef:Avalanche81 schreef:Beter ga je ermee naar de dokter
Als het morgen niet beter is wel. Ik had dit de vorige keer ook maar toen zei ze dat het patello femoraal pijnsyndroom was. Alleen daar heb ik dus over getwijfeld omdat het vanaf mijn knie tot enkel rood, pijnlijk en dik is. Maar nu even mijn been hoger leggen en paracetamol poppen
Naskapower schreef:Weer enorm veel pijn in m'n ene oor gehad dit weekend.
Huisarts komt weer met dezelfde neusspray aan terwijl ik nu (na jaren) gewoon een keer naar de KNO arts wil hiervoor.
hagelslag schreef:Ik ben de pijn nu inmiddels toch echt zo zat
Ik twijfel nu serieus tussen opereren of een cortisonen + pijnstilling spuit direct in/naast mijn ruggenwervel.
Maar beide is natuurlijk niet zonder risico
hagelslag schreef:Ik ben de pijn nu inmiddels toch echt zo zat
Ik twijfel nu serieus tussen opereren of een cortisonen + pijnstilling spuit direct in/naast mijn ruggenwervel.
Maar beide is natuurlijk niet zonder risico
Gaby schreef:Sinds 6.15 is hier een bovenbuur of naasterbuurt (appartementengebouw, kan ik niet precies achterhalen wie) die zijn/haar radio zo hard afspeelt dat het net is alsof ik er pal naast sta.
Ik luister zelf 95% van de tijd via koptelefoon naar tv en muziek. Ik wil slapen, waarom doet men dit?!
Hoe kan ik klagen bij de woningbouw als ik niet weet wie het is?
Roodvos schreef:Zebrastreep schreef:En oja dat mijn auto niet startte in het begin zo koud is het nu ook alweer niet
Hoe oud is de accu? Want dit is vaak een teken dat de accu aan het einde is. Anders even de garage bellen dat ze vast een nieuwe bestellen en eind van de dag even langs rijden om te laten wisselen.