Sheran schreef:Ik zou het wel fijn vinden alsde níet lakse mensen en jongeren wat meer in beeld komen, evenals de plaatsen waar het wel heel goed gaat
Dat is natuurlijk niet zo interessant voor de media

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Coloured schreef:vur schreef:Ik lees het anders, ze houden oefeningen alsof er een dodelijke luchtweginfectie wordt losgelaten. Wat er nu gebeurt, heeft niks met een oefening vd who te maken wat mij betreft.
Op die manier ben ik ook geneigd het te lezen. Komt bij mij wel de volgende vraag omhoog: hoe ga je dat in de praktijk oefenen dan? Hoe ziet zo'n oefening er dan wereldwijd uit? Gesteld dat deze vereiste actie zoals het verslag het noemt ook daadwerkelijk uitgevoerd gaat worden/wordt.
veerledec schreef:Behandeling coronapatiënt verbeterd, artsen hopen op 30 procent minder sterfte op IC - https://nos.nl/l/2344836
Interessant artikel over de wijzigingen/verbeteringen in de behandelmethoden.
veerledec schreef:Behandeling coronapatiënt verbeterd, artsen hopen op 30 procent minder sterfte op IC - https://nos.nl/l/2344836
Zebrastreep schreef:veerledec schreef:Behandeling coronapatiënt verbeterd, artsen hopen op 30 procent minder sterfte op IC - https://nos.nl/l/2344836
Goed nieuws! En zo komen we hopelijk steeds dichterbij de eindstreep hoop ik..... Gaat nog wel even duren maar elke stap is er 1 denk ik maar dan.
tienus63 schreef:veerledec schreef:Behandeling coronapatiënt verbeterd, artsen hopen op 30 procent minder sterfte op IC - https://nos.nl/l/2344836
Mijn vader is eigenlijk grotendeels al via deze methode behandeld in april.
Alleen de virusremmers heeft ie niet gehad.
Helaas heeft het hem niet geholpen.
Off topic, wie nu naar buiten kan, loop naar buiten. Prachtig weerlichten in grote delen van Nederland.
Grens Overijssel/Drenthe is het spectaculair in het noordwesten zichtbaar en in het zuidwesten.
MoniqueT schreef:Ik zie overal mensen bij elkaar klitten. Gisteren in een restaurant, tafels echt heel netjes op afstand, maar personeel komt toch weer aardig dichtbij....
Wij gaan zondag terug naar Spanje, veilig op de berg (hopen we dan) en zonder de verleiding om toch weer veel contacten te hebben. We zien wel hoe het gaat lopen.
Blussem schreef:MoniqueT schreef:Ik zie overal mensen bij elkaar klitten. Gisteren in een restaurant, tafels echt heel netjes op afstand, maar personeel komt toch weer aardig dichtbij....
Wij gaan zondag terug naar Spanje, veilig op de berg (hopen we dan) en zonder de verleiding om toch weer veel contacten te hebben. We zien wel hoe het gaat lopen.
Bizar dat je zo kritiek hebt terwijl je zelf vervolgens op vakantie gaat naar een oranje land. Hoe denk je dat het virus hier gekomen is?
Blussem schreef:MoniqueT schreef:Ik zie overal mensen bij elkaar klitten. Gisteren in een restaurant, tafels echt heel netjes op afstand, maar personeel komt toch weer aardig dichtbij....
Bizar dat je zo kritiek hebt terwijl je zelf vervolgens op vakantie gaat naar een oranje land. Hoe denk je dat het virus hier gekomen is?