Ik heb zes artikelen ontvangen, sommige artikelen waren best wel aan de prijs. Zeventig euro voor een t-shirt en veertig euro voor een simpel topje, vond ik er persoonlijk toch wel overgaan
Hopelijk bevallen jullie PS Zoe boxen beter
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hopelijk bevallen jullie PS Zoe boxen beter
anvt_xx schreef:Ik vond het niet bepaald matchen met mijn style profiel wat ik had ingevuld, maar dat kan aan mij liggen![]()
Ik heb zes artikelen ontvangen, sommige artikelen waren best wel aan de prijs. Zeventig euro voor een t-shirt en veertig euro voor een simpel topje, vond ik er persoonlijk toch wel overgaanHopelijk bevallen jullie PS Zoe boxen beter

, maar zou idd nog wel een hemdje eronder doen voor wat minder zicht op 'de dames' 

die van De Echtgenoot wordt pas ergens half juni of zo.
(heb je daar misschien een link van?). 'Saaie' shirt: wellicht niet heel spannend, maar staat je wel mooi en makkelijk combineren.
.

Eleeke schreef:Ik vind het oranje colbert zelfs leuker dan het blauwe. Model van de blauwe lijkt wat minder ( maar kan ook je pose zijn ) .
Die goud/Blauwe outfit is geweldig.
En ik ben normaliter niet perse van het goud ,maar dit is precies goed en tussen causal en chic in. (En die schoenen vind ik ook mooi)
.

Ik doe wel eens een poging hem leuk aan te kleden, maar ik weet echt niets van herenkleding en eindig altijd met effe zwarte shirts die ik per definitie leuker vindt dan sommige van die hippe dingen met kekke logootjes enzo
Maar vriendje is obviously niet echt overtuigd van mijn touch of fashion, als mijn meest spannende outfit een spijkerbroek met zwart shirt is
)
Heeft iemand dat ook gehad? Hij had nog nooit met Zalando besteld, dus wellicht dat ze nog een kredietcheck moeten doen? Vind het jammer, want was eigenlijk meer enthousiast over een box voor hem dan voor mij