Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eilleen333 schreef:Nou, daar gaan we. Veel mensen in mijn omgeving zijn er helemaal klaar mee, lappen de regels aan hun laars en denken het allemaal beter te weten (dat het bv onzin is dat verzorgingshuizen niet toegankelijk zijn voor bezoek).
De maatregelen zijn goed te doen, het gezeur van mensen over de maatregelen ben ik een beetje klaar mee, haha!
PSvanLot schreef:Mooi dat in het basisonderwijs de 1.5 meter niet hoeft. Is ook niet te doen.
LadyMadonna schreef:Ok, ik had écht niet verwacht dat ik volgende week open had gemogen of iets.... Ik had wel verwacht iets meer duidelijkheid te hebben, van per 1 juni ofzo...
![]()
![]()
ingedebruijn schreef:eilleen333 schreef:Nou, daar gaan we. Veel mensen in mijn omgeving zijn er helemaal klaar mee, lappen de regels aan hun laars en denken het allemaal beter te weten (dat het bv onzin is dat verzorgingshuizen niet toegankelijk zijn voor bezoek).
De maatregelen zijn goed te doen, het gezeur van mensen over de maatregelen ben ik een beetje klaar mee, haha!
Mooi melden en boetes opleggen. Om simpel van te worden dat soort lui.
Suzanne F. schreef:Mijn dochter had gehoopt weer te mogen turnen maar ze is dus 13 en geen 12 meer. Turnen op 1,5 meter afstand zal wel een uitdaging worden. Of in hele kleine groepjes. Ben heel benieuwd wat er voor bedacht gaat worden. Als het al lukt.
Janine1990 schreef:LadyMadonna schreef:Ok, ik had écht niet verwacht dat ik volgende week open had gemogen of iets.... Ik had wel verwacht iets meer duidelijkheid te hebben, van per 1 juni ofzo...
![]()
![]()
Ze komen in de loop van volgende week toch met een advies? Ivm lopend onderzoek naar pbms in jullie vakken?