Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ontherun schreef:Leuk dallista een palmboom! Ik heb een mini waarvan ik hoop dat ie mooi groot gaat worden.
silverdapple schreef:Meiden, jullie snappen toch wel dat als je iets nieuws hebt dat je dan een foto moet plaatsen?Als je wilt, natuurlijk.
Ghostattack schreef:Mooie set San!
Wij hebben net inboedel gekocht voor het nieuwe huisOok een prachtige bank gezien, maar die gaan we denk ik later kopen. Voor nu hebben we alle meubels voor de benedenverdieping in één keer gekocht
ontherun schreef:Oh wat een gave set San! Helemaal mijn smaak ook
Wat leuk Ghostattack! Pinpas moeten reanimeren denk ik?Wat voor iets heb je gekocht?
Jis_ schreef:Gaaf Ghostattack, ik hou er ook van. Laatst een ronde mangohouten eettafel gekocht beetje de zelfde stijl.
Mooie tuinset San, die Blauweregen was die in bloei toen je hem kocht? Of geënte planten?
Dit jaar gaat eindelijk 1 van mijn kiwiplanten bloeien, de man iig, de vrouw laat nog even op zich wachten volgens mij, maar pas als de knoppen open zijn kan ik zien of alleen de man bloeit, takken van beide planten lopen door elkaar. Ze hebben meer ruimte nodig met een soort van pergolaatje, moet ik gaan maken.
Ik ben vooral aan het prutsen met aquarel en doe er mee wat niet de bedoeling is, het papier dicht smeren.Alles kan en mag met kunst zeg ik.
[ [url=m/lH0SpM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shadow0 schreef:Als het zo mooi wordt mag het zeker!
Hier lekker in de tuin gelegen, en verder heb ik veel vogels op bezoek, blijkbaar komen de eieren uit. Ik had al een pimpelmeesje dat probeert zoveel mogelijk voorraad te pakken, nu is daar een specht bijgekomen. (Tot ongeduld van de pimpelmeesjes/koolmeesjes, die af en toe proberen de specht weg te jagen, maar een specht is wel een keer of 5 zo groot, dus als 'ie reageert gaan ze toch maar gauw weg.)