Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ruitje schreef:PvdD: Het opeenpakken van grote aantallen dieren kan er voor zorgen dat er virussen muteren, de veehouderij moet worden herzien. Wil Wilders daar in mee?
Wilders: Ik ga het hier niet over hebben in tijden van crisis, hou op zeg, doe dat een andere keer ergens in een zaaltje
IMANDRA schreef:SimoneeM schreef:Ik word echt agressief van Wilders zeg. Stom geschreeuw
Het valt ook heel erg op dat hij alleen echt inhoudelijk reageert op vragen die in lijn zijn met zijn visie. Als dat niet zo is dan herhaalt hij gewoon zijn betoog alleen op een andere manier. Idiote manier van betogen als je het mij vraagt
Hanneke_68 schreef:Stille meelezer hier. Ik volg dit topic omdat jullie goede info geven en ik zo van de situatie in Nederland op de hoogte kan blijven waar mijn familie woont. Nu heb ik alleen een vraag en ik kan in dit tooic er zo gauw geen antwoord op vinden. Hoelang kan het virus blijven leven op oppervlakken. Dus buiten het lichaam van een mens? Ik hoor hier, Zuid-Afrika, telkens op de radio dat het tot wel negen dagen, onder bepaalde omstandigheden, op allerlei oppervlakken kan blijven leven?
Hanneke_68 schreef:Stille meelezer hier. Ik volg dit topic omdat jullie goede info geven en ik zo van de situatie in Nederland op de hoogte kan blijven waar mijn familie woont. Nu heb ik alleen een vraag en ik kan in dit tooic er zo gauw geen antwoord op vinden. Hoelang kan het virus blijven leven op oppervlakken. Dus buiten het lichaam van een mens? Ik hoor hier, Zuid-Afrika, telkens op de radio dat het tot wel negen dagen, onder bepaalde omstandigheden, op allerlei oppervlakken kan blijven leven?
bigone schreef:15 mensen overleden en 346 nieuwe besmettingen. Kwart van alle besmettingen zo’n 500 is ziekenhuispersoneel , daarvan is niemand ernstig ziek.
PSvanLot schreef:bigone schreef:15 mensen overleden en 346 nieuwe besmettingen. Kwart van alle besmettingen zo’n 500 is ziekenhuispersoneel , daarvan is niemand ernstig ziek.
Ik vind het nog heel erg meevallen als ik heel eerlijk ben. Ik begrijp dat het nog op zal gaan lopen en zie zeker de ernst van de zaak, maar ik had al hogere getallen verwacht.
Sintara schreef:PSvanLot schreef:
Ik vind het nog heel erg meevallen als ik heel eerlijk ben. Ik begrijp dat het nog op zal gaan lopen en zie zeker de ernst van de zaak, maar ik had al hogere getallen verwacht.
komt omdat men bijna niks test. Er zijn rekenmodellen in omloop, maar ook die zijn niet heel betrouwbaar omdat er gewoon óveral veel te weinig tests zijn
bigone schreef:15 mensen overleden en 346 nieuwe besmettingen. Kwart van alle besmettingen zo’n 500 is ziekenhuispersoneel , daarvan is niemand ernstig ziek.