Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Levita schreef:Met hoesten moeten de kinderen thuis blijven. Ik heb laatst mijn peuter ook op kunnen halen van het KDV. Ze is in totaal 3 weken thuis geweest. Verder niet ziek, maar ze hoestte. Volgens de site van het RIVM moeten ze dan thuis blijven, ook al zijn ze verder niet ziek.
Keet schreef:Kimbers schreef:Wat achterlijk. Ik zou in deze toch graag een gesprek willen met irmand van school. Vind het wel apart dat scholen zo hun eigen regels trekken. Op deze manier is je kind 10 wanneer er een keer voldoende lesstof is meegepakt om naar groep 3 te gaan
Yup. Heb nu niet het idee dat ie enorm veel geleerd heeft het afgelopen jaartijdens de thuiszittijd heeft ie meer geleerd en grotere sprongen gemaakt en dat zonder school werk.
Recht op passend onderwijs is ook een wassen neus blijkbaar. Want er mogen geen externen het pand in. punt
Al zag ik gister wel de muziekleraar in de klas dus die mag blijkbaar wel
Sizzle schreef:Wat is de definitie van een externe? Als iemand iedere week les geeft dan is die toch net zo min extern als een part-time werkende persoon met een intern contract![]()
Je hebt immers soms ook docenten die op 2 scholen werken , zijn die dan extern of intern.
Het klinkt mij weer als zo‘n ondoordachte schijnveiligheid eerlijk gezegd.
lenaa_tje schreef:Sizzle schreef:Wat is de definitie van een externe? Als iemand iedere week les geeft dan is die toch net zo min extern als een part-time werkende persoon met een intern contract![]()
Je hebt immers soms ook docenten die op 2 scholen werken , zijn die dan extern of intern.
Het klinkt mij weer als zo‘n ondoordachte schijnveiligheid eerlijk gezegd.
Bij ons zijn het dus inderdaad mensen die niet op regelmatige basis langskomen maar alles wat te maken heeft met zorg van leerlingen is toegestaan. Mits geen klachten inderdaad en dat moet dan geregistreerd worden.
Sizzle schreef:Er springen nu ineens links en rechts virologen op die vinden dat kinderen vanaf 6 ook mondkapjes moeten gaan dragen en testen bij ieder klachtje.
Blijkbaar interesseert men zich niet meer voor zaken als goed leren spreken, sociale interactie, gevoelens zichtbaar maken. De belangrijkste dingen die je zo leert als kind. Allemaal onbekangrijk, hoofdzaak allemaal braaf meedoen aan symboolpolitiek. Daarnaast goed angst creeeren voor artsen als je 20x terug mag voor een test
Sizzle schreef:Er springen nu ineens links en rechts virologen op die vinden dat kinderen vanaf 6 ook mondkapjes moeten gaan dragen en testen bij ieder klachtje.
Blijkbaar interesseert men zich niet meer voor zaken als goed leren spreken, sociale interactie, gevoelens zichtbaar maken. De belangrijkste dingen die je zo leert als kind. Allemaal onbekangrijk, hoofdzaak allemaal braaf meedoen aan symboolpolitiek. Daarnaast goed angst creeeren voor artsen als je 20x terug mag voor een test