Staat je super stoer volgens mij.

Ik denk veel beter dan wat het nu is. Maar goed, smaken verschillem
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Indy_Mouse_9 schreef:Schandalig verhaal Rayoow.
Het is heel lastig en ik snap dat je liever niks meer met die kapper te doen wilt hebben, maar ik zou daar toch wat stampij maken (of eventueel je moeder stampij laten maken). Voor die prijs mag je kapsel dik in orde zijn, en dat is het niet. Dat mogen ze oplossen.
Je kan zeker ook nog aangeven dat je de prijs véél te hoog vind voor wat ze hebben afgeleverd (hebben ze niet een 0 te veel aangeslagen?).
En ik zou ook niet te beroerd zijn om mijn vader aan te halen en er een beetje een emotioneel verhaal van te maken (al is het al erg genoeg).
Sheran schreef:Waarom wil je überhaupt knuffels kopen voor jou en je broer? Krijgen jullie zoveel aandacht tekort dat je pluche dingetjes neerzet om een beetje aanspraak te hebben?
Buiten dat zijn die prijzen natuurlijk totaal buiten verhouding, daar kun je echt betere dingen mee doen.
Giolli schreef:Sheran schreef:Waarom wil je überhaupt knuffels kopen voor jou en je broer? Krijgen jullie zoveel aandacht tekort dat je pluche dingetjes neerzet om een beetje aanspraak te hebben?
Buiten dat zijn die prijzen natuurlijk totaal buiten verhouding, daar kun je echt betere dingen mee doen.
Ze zijn voor onze kinderen.Het is natuurlijk nog altijd beter dan een barok dekje voor op een Holsteiner.
Mijn broer wilt graag deze, want die stond ook op het geboortekaartje van zijn dochter![]()
[ [url=m/sjlKDS.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ik wil deze:
[ [url=m/Q9jOvo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Had ik er al bij gezegd dat ze ook 50cm groot zijn?
Giolli schreef:Ik kan de hele avond met jou discussiëren waarom het wel een goed plan is hoor, maar ik denk niet dat dat de bedoeling is van dit topic zeker?![]()
Het is ter decoratie van de kamer + mijn dochter slaapt altijd met haar hoofd op een groot kussen en de méga olifant waar ze nu op ligt is al wel even gestorven.
En nee ik ga haar vertellen dat al haar dromen in deze octopus zitten dus ze groeit op met het idee dat het haar BFF is. Ze zal niet zonder kunnen op kamers.