De hele god ganze nacht wakker gelegen door een vreselijk irritant ratel geluid in de muur door de wind. Wat is dat toch!?!?!?!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:@[***], dat was hun uitleg. Vorig jaar ging mijn pechhulp al omhoog omdat er algemeen meer gebruik van werd gemaakt. Vind het allemaal grappig maar ik ben al een jaar lang de dupe van een anderIk wil nu ook wel eens minder betalen.
De hele god ganze nacht wakker gelegen door een vreselijk irritant ratel geluid in de muur door de wind. Wat is dat toch!?!?!?!
xDenies schreef:Een spouwanker? Wij dachten aan dakpannen... het is een huurhuis.
Jeetje dan betaalde je wel veel meer dan ik. Betaal al 3 jaar rond de 50 euro.
xDenies schreef:@Marije, dat was hun uitleg. Vorig jaar ging mijn pechhulp al omhoog omdat er algemeen meer gebruik van werd gemaakt. Vind het allemaal grappig maar ik ben al een jaar lang de dupe van een anderIk wil nu ook wel eens minder betalen.
Valerie93 schreef:xDenies schreef:@Marije, dat was hun uitleg. Vorig jaar ging mijn pechhulp al omhoog omdat er algemeen meer gebruik van werd gemaakt. Vind het allemaal grappig maar ik ben al een jaar lang de dupe van een anderIk wil nu ook wel eens minder betalen.
Ik zou voor andere verzekering kijken. Mijn autoverzekering en motorverzekering gaat tot nu toe elk jaar nog omlaag.
Adelaide71 schreef:De geld-obsessie die sommige mensen hebben. Overal een slaatje uit willen slaan en over lijken gaan. Nooit begrepen en zal het ook niet gaan begrijpen. En dan verbaasd zijn als jij niet overal het onderste uit de kan wil halen of een ander het vel over de oren wil trekken. Ik kan het niet eens...
sureido schreef:Adelaide71 schreef:De geld-obsessie die sommige mensen hebben. Overal een slaatje uit willen slaan en over lijken gaan. Nooit begrepen en zal het ook niet gaan begrijpen. En dan verbaasd zijn als jij niet overal het onderste uit de kan wil halen of een ander het vel over de oren wil trekken. Ik kan het niet eens...
Rijk word je niet door het weg te geven! De rijkste mensen zijn vaak de pinnigste mensen
Tigress schreef:Het gesprek net met m'n ma. Ik zit nu werkloos thuis, en we verschillen daarin van mening.
Ik heb de decembermaand rustig aan gedaan. Voor die tijd veel gesolliciteerd, zonder resultaat, en in de decembermaand zelf wat minder sollicitaties de deur uit gedaan en voornamelijk ingeschreven bij uitzendbureaus en opties voor opleidingen in de zorg bekeken.
Nu, januari, ben ik (voor mijn idee) weer lekker bezig. Vacatures opzoeken, solliciteren, etc. Maar omdat mijn moeder dat niet ziet, mij voornamelijk achter de computer ziet op het forum of om spelletjes te doen, en met de hond ziet trainen, denkt zij dat ik compleet niks doe.
Mijn sollicitaties liggen voornamelijk bij winkels. Dierenwinkels, meubelwinkels, noem het maar op. Zolang er maar kassawerk te doen is. Zij vind dat vreemd, want dat is geen vetpot, en verwacht van mij dat ik ook in fabrieken ga staan, ''want dat deed zij vroeger ook''. Leuk voor haar, maar voor mij is dat echt niet weggelegd.
De ''discussie'' die er over bestond is gewoon duidelijk een verschil in gedachtegang van hoe zij er in stond vroeger, en hoe ik er in sta nu. Maar daardoor voel ik me nu wel behoorlijk poedersuiker omdat zij lijken te denken dat ik niks doe omdat ik ze niks vertel over het solliciteren etc. Ik vind dat niet belangrijk om te delen. Er gebeurd weinig, behalve afwijzingen ontvangen. Dat vind ik niet echt bepaald waard om met ze te delen. Ik deel veel liever vrolijke dingen in mijn leven, maar schijnbaar is dat ook niet goed. Ugh