Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDenies

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 09:24

@Marije, dat was hun uitleg. Vorig jaar ging mijn pechhulp al omhoog omdat er algemeen meer gebruik van werd gemaakt. Vind het allemaal grappig maar ik ben al een jaar lang de dupe van een ander :') Ik wil nu ook wel eens minder betalen.

De hele god ganze nacht wakker gelegen door een vreselijk irritant ratel geluid in de muur door de wind. Wat is dat toch!?!?!?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 09:36

xDenies schreef:
@[***], dat was hun uitleg. Vorig jaar ging mijn pechhulp al omhoog omdat er algemeen meer gebruik van werd gemaakt. Vind het allemaal grappig maar ik ben al een jaar lang de dupe van een ander :') Ik wil nu ook wel eens minder betalen.

De hele god ganze nacht wakker gelegen door een vreselijk irritant ratel geluid in de muur door de wind. Wat is dat toch!?!?!?!

Mmm apart, ik ben van bijna 80neuro naar 54 euro gegaan. 1 jaar schade vrij. Zit trouwens bij de anwb. Misschien toch kijken of je kan overstappen?

Misschien komt dat ratelgeluid wel door een spouwanker wat een beetje los zit? Lijkt me het meest logisch als het van in de muur komt hahaha

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 09:40

Een spouwanker? Wij dachten aan dakpannen... het is een huurhuis.

Jeetje dan betaalde je wel veel meer dan ik. Betaal al 3 jaar rond de 50 euro.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 09:42

xDenies schreef:

Spouwankers zitten in de muur als een soort verbinding tussen binnen en buiten blad. Of Nah ja bij de traditioneel gebouwde gebouwen. Dakpannen zou ook goed kunnen hoor! Vast niet erg, maar wel schijt irritant hahaha

Ja ik ben beginnend bestuurder. Heb nu precies een jaar een rijbewijs en een auto hahaha. Dus volgend jaar ga ik wss nog wat omlaag als ik weer schade vrij ben.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 09:59

xDenies schreef:
@Marije, dat was hun uitleg. Vorig jaar ging mijn pechhulp al omhoog omdat er algemeen meer gebruik van werd gemaakt. Vind het allemaal grappig maar ik ben al een jaar lang de dupe van een ander :') Ik wil nu ook wel eens minder betalen.

Ik zou voor andere verzekering kijken. Mijn autoverzekering en motorverzekering gaat tot nu toe elk jaar nog omlaag.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 10:02

Valerie93 schreef:
xDenies schreef:

Ik zou voor andere verzekering kijken. Mijn autoverzekering en motorverzekering gaat tot nu toe elk jaar nog omlaag.

Mijne ook. Zoals het hoort als je geen schade maakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 10:02

De geld-obsessie die sommige mensen hebben. Overal een slaatje uit willen slaan en over lijken gaan. Nooit begrepen en zal het ook niet gaan begrijpen. En dan verbaasd zijn als jij niet overal het onderste uit de kan wil halen of een ander het vel over de oren wil trekken. Ik kan het niet eens...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 10:38

xDenies schreef:

Je betaal ook omdat je regio Rotterdam zit en diefstal/schade ook al hoger ligt. ;)

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 10:38

Adelaide71 schreef:
De geld-obsessie die sommige mensen hebben. Overal een slaatje uit willen slaan en over lijken gaan. Nooit begrepen en zal het ook niet gaan begrijpen. En dan verbaasd zijn als jij niet overal het onderste uit de kan wil halen of een ander het vel over de oren wil trekken. Ik kan het niet eens...

Rijk word je niet door het weg te geven! De rijkste mensen zijn vaak de pinnigste mensen :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 10:42

Een apart geluid vanmorgen vanaf 06.30 uur wat een soort alarm leek (grote boueplaats naast de flat)..

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 10:44

Marcella schreef:
xDenies schreef:

Je betaal ook omdat je regio Rotterdam zit en diefstal/schade ook al hoger ligt. ;)

Nog meer pech :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 10:44

sureido schreef:
Adelaide71 schreef:

Rijk word je niet door het weg te geven! De rijkste mensen zijn vaak de pinnigste mensen :')

Ik heb genoeg, hoef niet meer.. En echt rijk worden is niet mijn doel in het leven.

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 11:04

Tigress schreef:
Het gesprek net met m'n ma. Ik zit nu werkloos thuis, en we verschillen daarin van mening.
Ik heb de decembermaand rustig aan gedaan. Voor die tijd veel gesolliciteerd, zonder resultaat, en in de decembermaand zelf wat minder sollicitaties de deur uit gedaan en voornamelijk ingeschreven bij uitzendbureaus en opties voor opleidingen in de zorg bekeken.
Nu, januari, ben ik (voor mijn idee) weer lekker bezig. Vacatures opzoeken, solliciteren, etc. Maar omdat mijn moeder dat niet ziet, mij voornamelijk achter de computer ziet op het forum of om spelletjes te doen, en met de hond ziet trainen, denkt zij dat ik compleet niks doe.

Mijn sollicitaties liggen voornamelijk bij winkels. Dierenwinkels, meubelwinkels, noem het maar op. Zolang er maar kassawerk te doen is. Zij vind dat vreemd, want dat is geen vetpot, en verwacht van mij dat ik ook in fabrieken ga staan, ''want dat deed zij vroeger ook''. Leuk voor haar, maar voor mij is dat echt niet weggelegd.

De ''discussie'' die er over bestond is gewoon duidelijk een verschil in gedachtegang van hoe zij er in stond vroeger, en hoe ik er in sta nu. Maar daardoor voel ik me nu wel behoorlijk poedersuiker omdat zij lijken te denken dat ik niks doe omdat ik ze niks vertel over het solliciteren etc. Ik vind dat niet belangrijk om te delen. Er gebeurd weinig, behalve afwijzingen ontvangen. Dat vind ik niet echt bepaald waard om met ze te delen. Ik deel veel liever vrolijke dingen in mijn leven, maar schijnbaar is dat ook niet goed. Ugh ;(

Elke keer afwijzinging delen werkt ook demotiverend. Maar het komt wel goed! :(:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 11:19

Nachtmerrie na nachtmerrie gehad. Ben nu wakker maar heb het gevoel niet geslapen te hebben. En die rottige hijskraan maar loeien. :n

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 12:07

Dat ik zo bijeenkomst heb. Volledig nutteloos waarin ik ook echt heeeeel veel zou kunnen doen voor Mn tentamens.

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 12:24

Dat ik zo’n emo-muts ben af en toe.
Er is een spotje gemaakt om diverse goede doelen onder de aandacht te brengen waar mensen kunnen doneren om slachtoffers van de bosbranden in het zuiden te helpen.
Hardstikke mooi zou je zeggen. Maar koala Lewis (die heel de wereld over gegaan is toen hij door een mevrouw uit de brandende bush geplukt werd) zit erin. Elke keer als ik die zie, springen de tranen in mijn ogen.
Nu gebeurt dat dus zo’n beetje elk halfuur als we prime time tv kijken ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 15:04

Dat er een pot muesli kapot is gegaan tijdens transport :( Heb nu een berichtje gestuurd naar mymuesli en hoop dat ze een nieuwe willen opsturen.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 16:18

Eerste dag traject gehad. Pittig … nu veel pijn. Op naar volgende week, dan drie dagen achter elkaar.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-20 16:42

Dat ik niet lekker van mijn scherm af kan lezen terwijl ik moet leren voor tentamen met een online programma.. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 16:43

Dat postnl vervelend doet met m'n pakketjes. Die van dressage pro staat op bezorgd, maar heb helemaal noppes nada. En m'n divoza pakketje die ik vandaag zou ophalen is random vertraagd -_- voortaan maar gwn naar de winkel dus.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 16:51

Waarom hebben mensen zelf niet door dat constant tikken op de tafel, ook al is het op de maat van de radiomuziek, GRUWELIJK IRRITANT IS

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 16:53

Niobe schreef:
Waarom hebben mensen zelf niet door dat constant tikken op de tafel, ook al is het op de maat van de radiomuziek, GRUWELIJK IRRITANT IS

Ik heb zo'n collega. Maar die zegt ook heel vaak "Jaaa precies". Gwn van die irritante dingetjes hahaha

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 17:07

Stagiaires ofzo bij de sportschool, ooooohmygod. _-:( ik; goh jullie hadden vorig jaar de regel dat als je verder dan 15km verderop ging verhuizen, je het abonnement kan beëindigen? "Uh ja dat weet ik niet. Was er vorig jaar niet" oké maar hoe zit het nu dan...?
Kan ik dan een afspraak maken? "Ja dat kan" ......... Oké stel dan iets voor kneus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 17:12

Oh hier ook zoiets grappigs gehad. 130 kilometer verderop verhuisd en toch het volledige contract moeten uitbetalen dat nog 11 maand liep aan €50 per maand. Vroegen ze: Bent u zeker dat u het de afstand niet waard vindt? :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 17:29

Jeetje ben ik heel blij met mijn vorige sportschool. Kon hem gewoon opzeggen ookal verhuisde ik niet ver weg. En een vriendin kon door mentale problemen niet meer sporten. Ze at al niet van de stress. Dus zij had gemaild en dat was ook geen enkel probleem. Waar is het heen met het fatsoen he.