Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Winged schreef:In hoeverre heeft een gewone huiskat de behoefte om te jagen? Het eten krijgen ze thuis namelijk rijkelijk?
Karma schreef:Winged schreef:Ik vind per persoon 1 kind. Dus per koppel 2 kinderen.
Dan hou je de bevolking wél stabiel (hoewel die ook wel minder kan..)
Als ik een kind zou krijgen met een geestelijke handicap zou ik het laten weghalen.
En als het al geboren is dan, met deze geestelijke handicap?
poes schreef:Eh alcohol mag dan wettelijk geen harddrug zijn, als je naar de definitie van harddrug kijkt, voldoet het daar wel gewoon aan. In de psychiatrie is het zeker beschouwd als harddrug.
enzino schreef:De wet bepaald of iets een harddrug is, dat is geen mening.
Zowel alcohol als nicotine zijn in Nederland geen harddrug.
Net zo als dat de maan geen planeet is. Je kunt vinden van wel, maar dat maakt het nog niet waar.
Shaggy09 schreef:poes schreef:Eh alcohol mag dan wettelijk geen harddrug zijn, als je naar de definitie van harddrug kijkt, voldoet het daar wel gewoon aan. In de psychiatrie is het zeker beschouwd als harddrug.
True.
Ik vind tabak daarentegen geen harddrug, dat is het wettelijk gelukkig ook niet. Maar qua effecten etc vind ik het totaal niet passen bij de andere soorten harddrugs.
elnienjo schreef:Shaggy09 schreef:True.
Ik vind tabak daarentegen geen harddrug, dat is het wettelijk gelukkig ook niet. Maar qua effecten etc vind ik het totaal niet passen bij de andere soorten harddrugs.
Tabak (nicotine) is voor wellicht wel bijna 100% van de gebruikers een verslaving, alcohol veel minder. Je ziet tenslotte wel rokers in elke pauze naar buiten hollen voor hun fix terwijl de meeste gebruikers van alcohol niet eens dagelijks drinken.
BarbaLala schreef:Dat kinderbijslag afgeschaft zou moeten worden en kindvrije mensen juist een vergoeding horen te krijgen daar ze bijdragen aan een beter milieu.
Nikass schreef:Alcohol is wel degelijk een harddrug en dat bepaald de wet helemaal niet.
De wet bepaald alleen of het middel verboden is of niet.
Shaggy09 schreef:Dat hoeft helemaal niet hoor. Ik rook alleen als ik daar zin in heb, dat is meestal een sigaretje per dag. Soms rook ik ook een dag of een paar dagen niet, ligt eraan hoe mijn schema eruit ziet.
Bij mijn vriendinnen/klasgenoten idem.