Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:21

Emmaa_ schreef:
Ik vind het gewoon bizar dat je dat soort oliebol op een openbaar forum post :+

Ten eerste moet iedereen dat zelf weten en ten tweede hoort het gewoon bij de tinderavonturen/verhalen.
Dates gaan nl niet altijd gepaard met een bosje rozen en een potje mens erger je niet :o

Ik vind het allemaal ver gezocht en overdreven, ik kan de verhalen van iedereen erg waarderen! Of het nu serieuze dates zijn of juist niet, iedereen is welkom met zijn verhaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:22

xPareltje schreef:
Dat jij het niet op een forum wil knallen moet jij toch zelf weten? Moet je dan kinderen maar van alles af houden.. Tegenwoordig worden ze in groep 8 al ingelicht over seks, dus waarom moet het een taboe zijn en mag er niet over gepraat worden. :')

Jij vindt niet dat er een aanzienlijk verschil zit tussen seksuele voorlichting op de basisschool en op een forum lezen over hoe iemand met haar dom om gaat?

En prima dat jullie het op een openbaar forum willen knallen, maar zeik dan ook niet als er commentaar op komt :=

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:22

Precies LL, heerlijk die verhalen!

Shani_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:24

We leven in 2019...

Zoals wat cap al zei als ze hun spreekbeurt over poesjes doen en ze googlen daarop zien ze ergere dingen dan dat er hier verteld wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:25

Emmaa_ schreef:
Ja sorry hoor maar je gaat dat soort oliebol toch niet op een paardenforum bespreken? Ga dan lekker naar fetlife ofzo. Zie je het al voor je, komt een twaalfjarig kind straks aan tafel zitten 'hey pap, wat is een dom?? Want dat las ik in op een openbaar paardenforum omdat iemand niet bedacht dat het slimmer was om naar fetlife te gaan'

Joh wat maak je je druk :') moet ze toch lekker zelf weten.. Slim nee, haar probleem, ja ;)

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-19 20:26

Emmaa_ schreef:
xPareltje schreef:
Dat jij het niet op een forum wil knallen moet jij toch zelf weten? Moet je dan kinderen maar van alles af houden.. Tegenwoordig worden ze in groep 8 al ingelicht over seks, dus waarom moet het een taboe zijn en mag er niet over gepraat worden. :')

Jij vindt niet dat er een aanzienlijk verschil zit tussen seksuele voorlichting op de basisschool en op een forum lezen over hoe iemand met haar dom om gaat?

En prima dat jullie het op een openbaar forum willen knallen, maar zeik dan ook niet als er commentaar op komt :=

Het is zeker wel een verschil maar komop.. :') Tegenwoordig kun je zoveel opzoeken op google en overal waarom moet het een taboe zijn, uiteindelijk komen ze er over een aantal jaren zelf wel achter.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:28

Dat emma dan weet wat fetlife is vind ik dan wel bijzonder.. Strookt niet helemaal met je reactie hier.. Ga maar weer lekker in de meelees modus ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:29

Relaxed schreef:
Dat [naam] dan weet wat fetlife is vind ik dan wel bijzonder.. Strookt niet helemaal met je reactie hier.. Ga maar weer lekker in de meelees modus ;)

Haha waar heb ik in godesnaam ooit gezegd dat ik het afkeur of niet weet wat het is? Ik vind het gewoon ontzettend raar om dat op een openbaar paardenforum te knallen en dan te janken dat je een standje krijgt van een mod.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:29

Relaxed schreef:
Dat emma dan weet wat fetlife is vind ik dan wel bijzonder.. Strookt niet helemaal met je reactie hier.. Ga maar weer lekker in de meelees modus ;)

Heeft toch niks te maken met wat je acceptabel vindt op een openbaar (paarden???) forum? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:31

Dat moet ze toch zelf weten, kom op zeg..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:32

Emmaa_ schreef:
Relaxed schreef:

Haha waar heb ik in godesnaam ooit gezegd dat ik het afkeur of niet weet wat het is? Ik vind het gewoon ontzettend raar om dat op een openbaar paardenforum te knallen en dan te janken dat je een standje krijgt van een mod.

Volgens mij jankt er maar 1 iemand hier momenteel hoor :+

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:33

Hier de aanrichter van de tems, en i dont Care. Sorry hoor amar dit soort dingen horen niet thuis op bokt en ik hoef echt niet te lezen hoe hard je genomen bent door je date. Hou dat lekker bij jezelf. Dus hou t netjes aub en vertel gewoon over je date en laat je seksleven voor jezelf :)

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:33

@Emmaa, ik was ooit eens op vakantie en mocht even op de computer van mensen met kinderen die daar een block op hadden staan zodat hun kinderen niet op sites terecht komen waar ze niks te zoeken hebben, kwam mooi niet op bokt. Vind het hoe dan ook niet aan jou om hier de moraalridder uit te komen hangen, wanneer je het er niet mee eens bent wat hier gezegd wordt kun je temmen en dan kan het bokt beheer komen vertellen of dat eventueel anders moet. Veel mensen weten dit niet, maar je kunt iets lezen op het internet waar je het niet mee eens bent en gewoon doorgaan met je leven

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:38

Yonker schreef:
Hier de aanrichter van de tems, en i dont Care. Sorry hoor amar dit soort dingen horen niet thuis op bokt en ik hoef echt niet te lezen hoe hard je genomen bent door je date. Hou dat lekker bij jezelf. Dus hou t netjes aub en vertel gewoon over je date en laat je seksleven voor jezelf :)

Wauw. En wanneer je zo redeneert horen alle niet paard gerelateerde topics hier niet thuis. Net zoals lachen huilen paardrijden en kakken hoort neuken ook gewoon bij het leven, en ik zie niet in waarom je het daar niet over zou mogen hebben, hier, of met een vriendin op de bank. Vind al dat gemoraalridder een hoog relgehalte hebben, maar dat zal wel aan mij liggen

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:39

Ik begrijp oprecht niet waarom je zou temmen voor zoiets. Als het je zo stoort dan stuur je toch even een pbtje of haal je schouders op en lees eroverheen. Of ga naar het date topic. Daar is het wat netter. Ik dacht iig dat er hier een wat persoonlijkere sfeer hing door al het meeleven met elkaar etc..

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:40

Ja jammer dit, ga dan weg als je je ergens aan stoort. Leven en laten leven of moet alles volgens de regels die jij voor jezelf opgelegd hebt? Dan krijg je het nog zwaar in de wereld ben ik bang.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:41

luxx schreef:
Yonker schreef:

Wauw. En wanneer je zo redeneert horen alle niet paard gerelateerde topics hier niet thuis. Net zoals lachen huilen paardrijden en kakken hoort neuken ook gewoon bij het leven, en ik zie niet in waarom je het daar niet over zou mogen hebben, hier, of met een vriendin op de bank. Vind al dat gemoraalridder een hoog relgehalte hebben, maar dat zal wel aan mij liggen

Bedankt voor deze info, doen we niks mee <3

Beheer heeft besloten, hou je dr dan aan ;)

Ik ga niet weg :) ik blijf, want vind t gezellig maar ben gewoon van mening dat dit niet thuishoort op bokt, zoveel mensen zoveel meningen. Dikke prima :)

Kunnen we nu weer naar tinder en dates?

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:43

Ik vind de sexverhaaltjes juist wel leuk :Y) :+

Lees ook nergens echte details?
IK zie het probleem ook niet in een mi 18+ topic?
Sex hoort toch bij daten en relaties, als dat niet matched houdt het ook op!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:46

Maar nu leg jij jouw mening op aan ons. De rest heeft er schijnbaar geen problemen mee. Dikke kans dat modjes het anders niet eens gelezen hadden met de snelheid hier. Je kunt ook lekker doorscrollen ipv snitchen.

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:46

Yonker schreef:
Beheer heeft besloten, hou je dr dan aan ;)

Goh grappig, ik heb helemaal over die moderator opmerking heen gelezen

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:47

Ik weet 1 ding, had ik zelf kinderen HOOP ik dat ze op dit topic uitkomen dan bv op fok.nl.

Er kletsen erg verschillende persoonlijkheden mee en toch vinden en geven we hier steun aan elkaar. Die verschillende visies en ervaringen maken het juist toch leervol voor kinderen?

En dat het wat explicieter aan toe gaat af en toe gaat echt geen kind meer choqueren. Als ze echt opzoek zijn naar explecitete dingen hebben ze dat zo gevonden elders

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:49

Die had ik ook gemist.. Verder eens met de rest, laat iedereen zelf weten wat wel en niet te posten, maar ga niet zitten temmen :n om je vervolgens achter beheer te verschuilen :roll:

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:51

Silly1972 schreef:
Oh echt Peelie haha oke.
Tja moet jeugdjournaalproef zijn he :P

Maar vertel...... Leuke dates dus

Volgens mij was het dat ook. En met een beetje hard inkomen bedoelde ik niet de daad. Hahaha. Maar dat de persoon kwa gedrag wat vlot was voor me. Dat ik niet snel genoeg omgeschakeld was voor het idee.

Ik heb net een hele leuke date gehad. Hele lieve jongen met wel een bijzonder verhaal. Maar ik denk dat hij iets te loef is voor me, maar ik ga wel nog een keertje afspreken met hem. Ik kon in ieder geval lekker slap kletsen met hem en we hebben allebij enorm hard gelachen.

Gisteren had ik een andere date, maar dat was echt helemaal niks. Die probeerde het wel en toen zei ik dat ik het niet voelde. Toen zei hij jaaaaa. Ik ook niet.... toen dacht ik, waarom probeer je het dan uberhaubt... -O- maargoed. NEXT

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:52

Vreemd.... bij dates komt er toch ook sex aan te pas... Maar daar mag je het dan niet over hebben.

Ik zou het juist zien als enorm leerzaam. De ene heeft meteen sex op de eerste date en anderen zouden dat nooit doen.
Maar er zijn ook vrij onzekere mensen die denken dat ze meteen een slet zijn als ze dat zouden doen.
Maar als ze dus hier meerdere verhalen lezen dan zien ze misschien in dat dat helemaal niet zo is.
Maar blijkbaar mogen er voor sommige mensen alleen maar handjevasthoudenenkusjesgeven verhalen gedeeld worden.
Ik vind dat jammer.

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:53

Ik heb als kind ooit eens op 'poesjes en muisjes' gegoogled en ik kwam toch echt niet op bokt uit hoor _O-.

Daarbuiten, ik heb waarschijnlijk dinsdag een date met een hele leuke kerel! Klikt super goed, hopen dat hij mij niet gaat ghosten zoals de vorige :').

Beetje laat maar @Captain, wat leuk!