Syzygy schreef:Mn autorijinstructeur die nu, na 3 weken nog steeds mijn bericht niet opent, maar wel vaak online is.. Ik wil graag een nieuwe afspraak maken.
Bellen kan ook

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Syzygy schreef:Hij neemt tijdens zijn werkuren niet op(logisch want dan zit hij in de auto) en als hij niet werkt zit ik op school of werk ik. Heel erg irritant inderdaad! Ik laat binnenkort denk ik iemand anders bellen.
Vooral gewoon vervelend dat ik weet dat hij me gewoon negeert. Ik betaal een hoop ja
Kabayo schreef:Mijn autoinstructeur neemt altijd op in de auto als hij les geeft of appt terug. Vind t wel heel apart. Hoe lang les je er al? Anders snel een andere zoeken.. Zijn zoveel instructeurs
Syzygy schreef:Savonds heb ik dus helaas school of werk. Ik les er nu sinds februari, maar heb er pas 9 lessen gehad, dit gaat wel vaker zo namelijk.. Ik heb helaas een pakket bij hem gekocht, anders was ik al lang al weg!
GUSTIxBILL schreef:Een nieuw zwembad in de buurt waarbij blijkbaar alleen bikini, strak zwempak voor de dames of speedo voor de mannen mag.
Geen zwemkleedje/rokje of broek(je) met tankini voor de vrouwen, of strakkere short boven de knieën voor de mannen.
Geweldig als je zelfbewust bent voor je eigen lichaam. (En niet alleen wegens gewicht, maar ook wegens littekens)
Vriend en ik mochten dus niet binnen.
MPR4 schreef:Sheehan schreef:Aan dat iemand mn profielfoto heeft gejatb
Ik heb hem niet eens van jou gepakt, heb 'Freddie Mercury gif' gegoogled, hem bewerkt en genomen. Toen ik hem nam had jij nog een ander geloof ik, dus het is puur toeval.
Volgende keer als je het denkt kun je ook een pb doen.
DezeNaam schreef:Dit warme weer. Zo kan ik dus echt niet leren.Met de combinatie onzeker over mijn benen waardoor ik geen korte broeken durf dragen (niks met gewicht te maken) en dat ik nog steeds geen goede zomerschoenen gevonden heb..
Gelukkig zijn het examens en maakt het niet uit dat ik mijn afgesleten vans draag.
&Gelukkig komt er binnenkort ook weer onweer.(Als de wolken zich deze keer aan het schema houden van de buienradar.
)
GUSTIxBILL schreef:Sportoase in lanaken
Ergens in huisregels staat geen los zittende shorts.
Maar bij de kassa staat alles duidelijk gespecificeerd.
Alleen bikini, speedo of badpak zijn toegestaan.