Janine1990 schreef:Siggislief schreef:Ik weet niet of je dit luguber kan noemen, of juist meer bizar..
De 9-jarige Sophia is gediagnosticeerd met het Rett-Syndroom en heeft gezichtsvervorming.
Ik heb echt met open mond naar Sophia gekeken.
Link
Ik kon niet lang kijken...
Vond dat Nederlandse meisje laatst veel minder scary. Die heeft juist allemaal extra vel in haar gezicht gekregen.
Ik krijg er altijd wat plaatsvervangende schaamte door (ik vraag me even af of ik deze opmerking zo goed plaats). Die mensen die zo in de openbaarheid durven te treden, die er zó goed mee hebben om leren gaan. Terwijl ik klaag over een paar vetjes, twee missende tanden die nooit iemand zijn opgevallen en een onderkin.
Wat ik luguber vind is dat foto’s van dit meisje (zonder toestemming) zijn gebruikt voor een abortus campagne. Ik zal niemand veroordelen omdat ze voor het één of het ander kiezen, maar ik kan er allemachtig gruwelijk tegen als elkaars keuze niet gerespecteerd wordt en foto’s van een bijzonder kind als dit, zomaar gebruikt worden om een punt te “bewijzen”. Diegene die dat bedacht heeft, is IMO niets slechter dan Hitler, die vond ook dat bepaalde mensen er niet mochten zijn. Maar goed, misschien ga ik nu wel heel erg off topic...