Beschuldigd door buren

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Dracarys

Berichten: 5604
Geregistreerd: 13-01-11

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 23:35

Fijn dat jullie eindelijk jullie rust hebben. Wel jammer dat we nu niet weten hoe het is ''afgelopen''. Heb flink met jullie meegeleefd :) Lekker genieten nu !

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-18 19:00

Gezien sommigen toch nog wel graag (ook via pb) en update wilden zal ik nog even wat plaatsen, ook om even mijn ei kwijt te kunnen.

We gaan einde van het weekend verhuizen maar de buurman gaat weer dagelijks door het lint. Hij was een tijdje stil omdat hij een contactverbod heeft gekregen van de woningbouw. Echter houdt hij zich hier overduidelijk niet aan. Als ik met de woningbouw hierover praat zeggen ze dat ik geen bewijs heb dat ze buurman ons lastig valt en ze dus niks kunnen doen. Dat ik er beelden van heb maakt ze dan niet uit.

Ook duurt het regelmatig een week voordat ze terugbellen ondanks dat ik ze wel tien keer op een dag bel en mail.

De wijkconsulent heeft verteld dat wij via hen een huis aangeboden hebben gekregen maar deze niet aangenomen hebben (omdat we ergens anders een huis gingen bekijken). Dus daar valt hij ons ook mee lastig.

We kunnen niet rustig de deur uit zonder dat hij tegen ons staat te schreeuwen. Daarna gaat ie vrolijk zeggen dat ie er naar uitkijkt wanneer de politie langskomt.

Op moment dat wij geluid maken (thuiskomen, honden die even blij doen etc) is er nooit wat aan de hand. Maar op moment dat we liggen te slapen staat meneer opeens voor de deur te rammen met verhaal dat we al uren staan te bonken en te trappen. Elke agent en de wijkconsulent vertelt hem dat hij moet ophouden met ons lastigvallen. Helaas heeft hij hier 0,0 boodschap aan. Hij vindt de politie wel gezellig zegt hij.

Al met al, niet helemaal lekker bij zijn hoofd. We zijn er hopelijk einde van de week vanaf maar ik hoop dat we de verhuizing doorkomen zonder in elkaar geslagen te worden waar hij regelmatig mee dreigt... Hij volgt voornamelijk mij de flat uit en rent achter me aan de gang op. Super naar, maar iedereen blijft volhouden dat ze er niks aan kunnen doen :n

Edit: mochten mensen vallen over de hondenopvang. Daar klacht hij nooit over. Het zijn altijd wij die expres lopen te bonken en te stampen. We communiceren namelijk ook via bonken en stampen met hem :j Hij bonkt dan boos terug op zijn plafond met een bezem en daar reageren wij weer op :j

*not *

Tieneke

Berichten: 21704
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 19:14

Goed dat je kan verhuizen, eindelijk weer rust in je leven. Succes met de verhuis en geniet van de opluchting als je voor het laatst die deur achter je dichttrekt.

loriene
Berichten: 2582
Geregistreerd: 08-12-09
Woonplaats: vlak bij de zee

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 19:19

Stille meelezer.
Fijn dat jullie gaan verhuizen.
Kun je tenminste weer verder in een fijne buurt.

Schuur_

Berichten: 4924
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 19:44

Fijn om te lezen dat jullie kunnen verhuizen. Zal een hele opluchting zijn.

Hopelijk had de buurman de fixatie op jullie en niet op jullie appartement zodat de volgende bewoners er geen last meer van hebben.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37409
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 19:47

Gelukkig gaan jullie verhuizen nu. Duimen op geen buurman en pak slaag. Anders meteen aangifte doen.

Wat betreft nieuwe bewoners, hier in buurt dorp verderop is een woning vrijgekomen. Tweede in de straat ene geen aanmerkingen, zelfde huis 5 huizen verderop staat bij woning kan gehorig zijn. Komt op mij over als je hebt drama buren -O- . Ga daar morgen wel even langsrijden. Ken die straat/dorp niet echt is tijdsduur inschrijving en ik ben niet ingeschreven daar maar op de ene 35 reacties de andere 2. Dus tsja.

Shiloh

Berichten: 19804
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 21:29

Fijn dat je een andere woning hebt! Ik hoop dat je daar meer rust vind!

Kun je bij de verhuizing geen hulp regelen? Misschien dat ie met vreemde erbij zich wat makkelijker gedeist houdt?

Nog even en dan ben je er vanaf. Sterkte.

Ineke2

Berichten: 33171
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 21:35

Wat fijn dat jullie nu al snel verhuizen, hopelijk een eind van jullie oude huis vandaan zodat het echt lekker rustig wonen word.
Wat hier al geopperd word is hulp vragen met de verhuizing geen optie?

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-18 22:17

Bij het verhuizen zelf gelukkig wel. Dan komt mn schoonpa en die werkt bij de politie :D hoop stiekem dat de buurman dan eens komt miepen en dan gaat hij hem eens op zijn plek zetten. Maar buurman komt tot nu toe nooit zeuren als we bezoek hebben. Terwijl ik er dan best eens in zou kunnen komen dat je vindt dat we stil moeten doen als je het graag rustig hebt.

Maar ik ben overdag natuurlijk steeds alleen thuis aan het werk en aan het inpakken. Dat maakt al teveel geluid...

Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 22:34

Wat heerlijk TS dat je eindelijk gaat verhuizen. Daaahaaag buurman! *\o/*

Myfairytale
Berichten: 5422
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 22:40

Fijn dat jullie gaan verhuizen!
Veel plezier (en rust) gewenst op jullie nieuwe stek. :)

senna21

Berichten: 11947
Geregistreerd: 17-03-09

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 23:59

Wat enorm vervelend. Natuurlijk fijn dat jullie weg kunnen.
Veel succes met de verhuizing.

Anoniem

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 07:22

Eindelijk klaar.

Misschien een maandje later eens contact proberen te zoeken met de nieuwe bewoners van je huidige woning, en indien die ook last ondervinden je hele verhaal vertellen en tips geven hoe een dossier op te bouwen.

Vealosz

Berichten: 4557
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 07:30

enzino schreef:
Eindelijk klaar.

Misschien een maandje later eens contact proberen te zoeken met de nieuwe bewoners van je huidige woning, en indien die ook last ondervinden je hele verhaal vertellen en tips geven hoe een dossier op te bouwen.


Misschien beetje gemeen, maar ik denk dat ze het moet afsluiten. Heeft al genoeg stress opgeleverd.

Diddykong

Berichten: 1475
Geregistreerd: 09-05-12

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 07:56

Ik zou het ook loslaten. Je weet ook helemaal niet of de buurman met de nieuwe bewoners ook problemen gaat maken. En misschien zijn dat wel mensen die t heel anders oplossen. En het hoeft helemaal niet aan TS te liggen, maar soms roepen mensen een bepaalde allergie op, en gaat t met andere mensen opeens ontzettend goed. Als je vervolgens de onbevangenheid van de nieuwe mensen gaat aantasten, drijf je het misschien juist eerder op de spits. En de wijkagent en woningbouw zijn op de hoogte, dus mochten de nieuwe bewoners problemen hebben, dan is dat ook voor hun de eerste weg. En ik neem aan dat zij dan adequater in gaan grijpen als meerdere mensen beginnen te klagen.

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-18 14:20

Dankjulliewel allemaal :D

De nieuwe bewoners krijgen de reden van onze verhuizing te horen, hoop dus dat het appartement maanden leeg staat :=

Heb een goed gesprek gehad met de wijkconsulent en die zegt ook wel in te zien dat het de buurman is die gek is. De middelen die in zijn huis worden gevonden, zijn gedrag richting ons en de agenten/consulent en het compleet negeren van alle contracten en regels. Helaas zegt hij ook niks te kunnen doen, dat geloof ik wel maar ik blijf vinden dat ze te weinig hebben gedaan.

Wij gaan in elk geval vanaf dit weekend genieten van onze nieuwe plek, met tuin :D

Diddykong

Berichten: 1475
Geregistreerd: 09-05-12

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 14:32

Kijk! Eind goed al goed *\o/*. En die laatste 2 dagen kom je ook nog wel door moet je maar denken. Wat zullen jullie genieten van de rust dadelijk

Anoniem

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 14:36

Oh Kaus, ik ben echt blij voor jullie *\o/* :D

meniekske

Berichten: 818
Geregistreerd: 06-06-07
Woonplaats: Nieuw en st Joosland, Zeeland

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 15:28

Ik heb het eigenlijk in stilte gevolgd, maar wat is dit goed nieuws joh! Gefeliciteerd met jullie nieuwe plekje met tuin.

pmarena

Berichten: 48400
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 15:47

Wat fijn dat je weggaat! Hoop dat je je in kan houden om hem niet nog even een optater te geven als je voor de laatste keer de deur op slot draait :=

_Dracarys

Berichten: 5604
Geregistreerd: 13-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 17:15

Oooohhh zo ontzettend fijn voor jullie! Blij om dit te horen!! *\o/*
Nu lekker genieten..

Linnie050

Berichten: 11822
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 18:13

Wat fijn dat jullie weg kunnen daar.
Vreselijk als je daar komt te wonen.
Gestoorde vent.

henny_w
Berichten: 3032
Geregistreerd: 20-03-05
Woonplaats: Twente

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 13:38

Super Kaus dat je daar weg kunt en een andere woning hebt gevonden. Heel verstandige move want ik vrees dat het anders een gebed zonder eind was geworden met die gestoorde buurman. Gezien de slechte hulp die je kreeg van de ´hulpdiensten´die door hadden moeten pakken.

Shiloh

Berichten: 19804
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 14:17

Kaus schreef:
Dankjulliewel allemaal :D

De nieuwe bewoners krijgen de reden van onze verhuizing te horen, hoop dus dat het appartement maanden leeg staat :=

Heb een goed gesprek gehad met de wijkconsulent en die zegt ook wel in te zien dat het de buurman is die gek is. De middelen die in zijn huis worden gevonden, zijn gedrag richting ons en de agenten/consulent en het compleet negeren van alle contracten en regels. Helaas zegt hij ook niks te kunnen doen, dat geloof ik wel maar ik blijf vinden dat ze te weinig hebben gedaan.

Wij gaan in elk geval vanaf dit weekend genieten van onze nieuwe plek, met tuin :D


Oh fijn! Hoewel je het zo lekker achter je gaat laten, kan ik me voorstellen dat die erkenning toch ook fijn is. Ook al is die veel te laat en hebben ze te weinig gedaan. De bevestiging van "je bent niet gek, het lag niet aan jullie" zal toch fijn aanvoelen.

Lekker genieten van de tuin! Daar zullen de hondjes ook wel blij mee zijn!

luuntje

Berichten: 14014
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 14:56

Toch triest dat jullie moeten verhuizen voor iemand anders die overlast veroorzaakt.
Omgekeerde wereld.

Maar goed, hopelijk hebben jullie een fijne en rustige nieuwe woonplek.