Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Captain schreef:Ik had het gisteren met een vriendin over een app waarbij je kan registreren waar in de wereld je gepoept hebt. Toen dachten we, als je dat nou zou registreren + een selfie zou plaatsen als je op de pot zit en je zou het account 'poopwithme' noemen dat dat waarschijnlijk super succesvol zou worden.
xU_Blinghx schreef:MarlindeRooz schreef:Vraagje aan paaldansers hier, hoe is dat in combinatie met hypermobiliteit?
Ik heb studenten in mijn klas met hypermobiliteit. Het ligt er ook aan waar je hypermobiliteit zit.
Voor de studenten bij mij maak ik aanpassingen zodat zij op een veilige manier de paal in gaan.
Op sommige gebieden hebben ze voordeel op andere wat minder
xApple schreef:Captain schreef:Ik had het gisteren met een vriendin over een app waarbij je kan registreren waar in de wereld je gepoept hebt. Toen dachten we, als je dat nou zou registreren + een selfie zou plaatsen als je op de pot zit en je zou het account 'poopwithme' noemen dat dat waarschijnlijk super succesvol zou worden.
Was je toevallig gisteravond dronken?![]()
Nee grapje. Zulke dingen slaan wel vaak aan ja. Denk dat ik oversla trouwens
MarlindeRooz schreef:Ik heb vooral last van krachtverlies opeens en dat mijn banden geen grenzen aangeven. Dus overbelast heel snel.
Ik kan ook mooie foto’s plaatsen straks!![]()
[ [url=m/zgbR1D.jpg]Afbeelding[/url] ]
MarlindeRooz schreef:Ik heb vooral last van krachtverlies opeens en dat mijn banden geen grenzen aangeven. Dus overbelast heel snel.
Ik kan ook mooie foto’s plaatsen straks!![]()
[ [url=m/zgbR1D.jpg]Afbeelding[/url] ]