Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Damned schreef:Vandaag gezien in de supermarkt: vrouw met een short van een jeansachtige stof, maar tamelijk lichte kleur en heel soepel vallend/dun, de short kwam tot net op haar knieeen, niet tot boven maar echt op, die knieen waren half bedekt ongeveer, en de short was aan haar knieeen ongeveer dubbel zo breed als 1 knie: dus 1 vormloos ding dat niet eens een bermuda was (want die komen toch boven je knieeen?) Met een al even vormloze blouse op en platt schoenen: figuur = weg.
Nu ja met deze hittegolf wil ik het haar wel vergeven
dromertje2 schreef:Dat artikel ging over buschauffeurs in zuiden van frankrijk. Zij moeten bij temperaturen boven de 30 C een lange broek aan doen in een bus zonder airconditioning. Ze willen graag een bermudabroek dragen, die even lang is als de rok die de vrouwen die hetzelfde werk doen wel mogen dragen.

Tiggs schreef:Vrouwen zonder nagellak op hun teennagels bij open schoenen vind ik ook niet mooi, maar ik vermoed dat dat ook met mijn voetenafkeer te maken heeft
Ik heb trouwens een vriendinnetje dat >1.90m is en die zie ik regelmatig in een normale spijkerbroek (en niet te kort...).
Cer schreef:ja dit zag ik op FB inderdaad![]()
"En ook de Engelse Joey Barge uit Buckinghamshire kwam in actie. Hij werd naar huis gestuurd omdat hij een korte broek aan had, om even later terug te keren in een........ hippe zwart/roze jurk."
Goof schreef:germie schreef:Nagellak voegt niets toe, dus ik gebruik het niet.
Nou ja, feitelijk gezien wel, het voegt extra kleur & versiering op. Simpel.
Jij vindt het wellicht geen toegevoegde waarde hebben, dat is wat anders
)
Sowieso zie je zelf beter als het niet helemaal strak is dan anderen. Jildau schreef:Liever niet perfect gelakte nagels dan helemaal niet gelakt wat mij betreft.Sowieso zie je zelf beter als het niet helemaal strak is dan anderen.
) En dat was ook een geknoei van jewelste. Nagellak remover prikte!
Jildau schreef:Liever niet perfect gelakte nagels dan helemaal niet gelakt wat mij betreft.Sowieso zie je zelf beter als het niet helemaal strak is dan anderen.
lenaa_tje schreef:Judass schreef:Er staat toch 'wat mij betreft'? Moet alles nu echt geanalyseerd worden
Nee maar dat gebeurt wel op bijna alle posts van germie. Kan zijn dat jullie haar mening onzin vinden maar dan moet je dat zelf ook accepteren.