Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

dromertje2

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 16:33

Dat artikel ging over buschauffeurs in zuiden van frankrijk. Zij moeten bij temperaturen boven de 30 C een lange broek aan doen in een bus zonder airconditioning. Ze willen graag een bermudabroek dragen, die even lang is als de rok die de vrouwen die hetzelfde werk doen wel mogen dragen.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 16:51

Vandaag gezien in de supermarkt: vrouw met een short van een jeansachtige stof, maar tamelijk lichte kleur en heel soepel vallend/dun, de short kwam tot net op haar knieeen, niet tot boven maar echt op, die knieen waren half bedekt ongeveer, en de short was aan haar knieeen ongeveer dubbel zo breed als 1 knie: dus 1 vormloos ding dat niet eens een bermuda was (want die komen toch boven je knieeen?) Met een al even vormloze blouse op en platt schoenen: figuur = weg.

Nu ja met deze hittegolf wil ik het haar wel vergeven :D

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 16:56

Damned schreef:
Vandaag gezien in de supermarkt: vrouw met een short van een jeansachtige stof, maar tamelijk lichte kleur en heel soepel vallend/dun, de short kwam tot net op haar knieeen, niet tot boven maar echt op, die knieen waren half bedekt ongeveer, en de short was aan haar knieeen ongeveer dubbel zo breed als 1 knie: dus 1 vormloos ding dat niet eens een bermuda was (want die komen toch boven je knieeen?) Met een al even vormloze blouse op en platt schoenen: figuur = weg.

Nu ja met deze hittegolf wil ik het haar wel vergeven :D

Heet dat niet gewoon een broekrok?

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 16:56

ja dit zag ik op FB inderdaad :j
"En ook de Engelse Joey Barge uit Buckinghamshire kwam in actie. Hij werd naar huis gestuurd omdat hij een korte broek aan had, om even later terug te keren in een........ hippe zwart/roze jurk."

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 16:57

Neen het was echt een broek! Maar met haar benen dicht zou je misschien inderdaad nog kunnen denken dat het een lelijke rok is :+

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 17:46

dromertje2 schreef:
Dat artikel ging over buschauffeurs in zuiden van frankrijk. Zij moeten bij temperaturen boven de 30 C een lange broek aan doen in een bus zonder airconditioning. Ze willen graag een bermudabroek dragen, die even lang is als de rok die de vrouwen die hetzelfde werk doen wel mogen dragen.

https://www.rtlnieuws.nl/editienl/busch ... -te-houden
En hierbij de link naar het artikel!

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 23:15

Vrouwen zonder nagellak op hun teennagels bij open schoenen vind ik ook niet mooi, maar ik vermoed dat dat ook met mijn voetenafkeer te maken heeft :D

Ik heb trouwens een vriendinnetje dat >1.90m is en die zie ik regelmatig in een normale spijkerbroek (en niet te kort...).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 23:28

Tiggs schreef:
Vrouwen zonder nagellak op hun teennagels bij open schoenen vind ik ook niet mooi, maar ik vermoed dat dat ook met mijn voetenafkeer te maken heeft :D

Ik heb trouwens een vriendinnetje dat >1.90m is en die zie ik regelmatig in een normale spijkerbroek (en niet te kort...).

En als je hele lelijke tenen hebt (hele korte teennagels)v? Maar toch sandalen aan wil omdat je op een tropisch eiland woont haha.

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 01:52

Cer schreef:
ja dit zag ik op FB inderdaad :j
"En ook de Engelse Joey Barge uit Buckinghamshire kwam in actie. Hij werd naar huis gestuurd omdat hij een korte broek aan had, om even later terug te keren in een........ hippe zwart/roze jurk."

Ook in de jurk is hij vervolgens naar huis gestuurd, maar het bedrijf heeft nu wel de regels veranderd en mannen mogen nu ook een korte broek aan. :)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 06:25

Nagellak voegt niets toe, dus ik gebruik het niet. Wel of niet lakken van anderen zal me echt een worst wezen.
Met dit warme weer mag ineens alles lijkt het. En eigenlijk is het gewoon leuk. Ik loop vandaag echter gewoon in lange spijkerbroek, met wandelsandalen en een tshirt. Ik denk dat de afritskorte broek vanavond aangaat.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 07:45

Ik vind het ook lelijk als je precies kan zien welke bh/onderbroek mensen aanhebben.
Liep gister van de bus naar huis en kwam een meisje tegen met een jurkje. Super leuk jurkje, maar kon precies zien dat haar bh te klein was en kon ook precies haar onderbroek zien..

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 08:33

germie schreef:
Nagellak voegt niets toe, dus ik gebruik het niet.

Nou ja, feitelijk gezien wel, het voegt extra kleur & versiering op. Simpel.
Jij vindt het wellicht geen toegevoegde waarde hebben, dat is wat anders ;)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 08:37

Goof schreef:
germie schreef:
Nagellak voegt niets toe, dus ik gebruik het niet.

Nou ja, feitelijk gezien wel, het voegt extra kleur & versiering op. Simpel.
Jij vindt het wellicht geen toegevoegde waarde hebben, dat is wat anders ;)

Zonder gelakte teennagels ga ik echt de deur niet uit op zomerse schoenen dus ik vind het heel veel toevoegen. :D

Sophie_Wind

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 08:48

Fijn dat we het nog even over nagellak hebben :')
Maakt het lelijk opgedaan hebben van je nagellak iets uit?
Ik heb er gisteren wel een uur over gedaan, alleen mijn teennagels. (Mijn teennagels zijn zeg maar... :r )
Dan zat er weer een haar op van het watje, en moest ik hem opnieuw doen, dan heb ik de omringende nagels weer aangeraakt, en moest uiteindelijk de hele voet opnieuw. En toen heeft mijn zusje het maar gedaan :')
Ik ben niet zo heel goed in nagels lakken...

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 08:50

Liever niet perfect gelakte nagels dan helemaal niet gelakt wat mij betreft. :D Sowieso zie je zelf beter als het niet helemaal strak is dan anderen.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 08:52

Jildau schreef:
Liever niet perfect gelakte nagels dan helemaal niet gelakt wat mij betreft. :D Sowieso zie je zelf beter als het niet helemaal strak is dan anderen.

Mwah, ben ik niet helemaal met je eens. Ik heb een operatie gehad aan mijn voet/nagel, waardoor een deel van de nagel weg is. Het zou er alleen maar raar uitzien als ik nu nagellak op doe en ik durf het ook nog niet helemaal aan :=

Sophie_Wind

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 08:53

Jaaaa dat is wel een groot probleem, ik heb namelijk een klein beetje het idee dat ik té veel zie op mijn net gelakte teennagels, waardoor ze weer opnieuw moeten. En dan mijn zusje 'Ah die zijn echt vet lelijk, die moet je echt opnieuw doen!' Dankjewel...

Edit: Mijn nagel is gisteren ook afgebroken (heeft vast iets te maken met te lange teennagels, en geen zin om ze bij de werken :o ) En dat was ook een geknoei van jewelste. Nagellak remover prikte!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 08:55

Of het iemand anders laten doen met gellak? Ben je voor een paar weken klaar. :D

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 09:01

Ik vind vooral afgebladderde nagellak vreselijk. En dat heb ik meestal de volgende dag al :+

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 09:04

Jildau schreef:

Net als germie haar post is dit toch ook een mening..
Ik vind voeten ook niet fijn maar ik stoor mij toch niet aan ongelakte teennagels maar ja dat is ook weer mijn mening.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 09:05

Er staat toch 'wat mij betreft'? Moet alles nu echt geanalyseerd worden :')

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 09:07

Judass schreef:

Nee maar dat gebeurt wel op bijna alle posts van germie. Kan zijn dat jullie haar mening onzin vinden maar dan moet je dat zelf ook accepteren.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 09:13

Ongelakte teennagels en eelt hakken in open schoenen? Daar zou elke handhaver je eigenlijk gelijk een flinke bekeuring voor moeten geven. Dat zijn de mensen die veroorzaken dat anderen niet met open schoenen naar hun werk mogen. Die verpesten het voor een ander.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 09:14

lenaa_tje schreef:
Judass schreef:

Nee maar dat gebeurt wel op bijna alle posts van germie. Kan zijn dat jullie haar mening onzin vinden maar dan moet je dat zelf ook accepteren.

Vind ik ook! Laat Germie lekker lopen in d'r afritsbroek en jezus-sandalen.. mijn smaak is het niet, maar als zij zich daar lekker bij voelt!!! :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 09:16

Oei, ik zag laatst hele lange gelakte teennagels in slippers, ik gruwelde er van :=
Waarom zou je uberhaubt lange teennagels willen? En waarom dan ook nog de nadruk erop leggen met lak?
Nee ik hoor bij de garde ongelakte teennagels, om er maar zo min mogelijk de nadruk op te leggen ook :+
Daarbij heb ik ook korte teennageltjes en is bij mn kleinste teen de nagel zelfs helemaal verdwenen/ verzonken dus niet te zien, met nagellak valt dat alleen maar meer op :Y)