Ik heb ook geen bad. Lush spulletjes zijn wel altijd welkom Hou vooral warme geuren en dingen als honing, caramel en chocola. De eetbare varianten hoeven dan weer niet, druk bezig met afvallen Ik heb een hond, twee katten en vier cavia's, maar de katten en hond komen om in de speeltjes en snoepjes dus dat hoeft ook niet.
rockwitch
Geplaatst: 03-10-16 20:18
Hier wel een bad en dol op de geur van vanille en aardbei. Oh ja en kokos, maar ik lust dan weer geen kokos.
Het enige wat ik lust/graag heb/ kan verdragen kwa kokos aangaat is bounty
Bad heb ik ook niet, douche wel, sta ik te vaak te lang onder Alleen jammer dat ik geen shampoo met dark chocolat geur meer vind, 1x gehad en mis deze wel ookal weet ik niet of die nog geweldig is nu ik mijn haar altijd rood kleur
Van dat soort wensen krijg ik ook hele goede ideeën
Hahahah
Nuvel
Geplaatst: 03-10-16 21:14
Ik ben het vergeten mee te sturen ik ben allergisch voor parfum. Dus ook voor douche en bad gel, shampoo, zeepjes, geparfumeerde kaarsen, handzeep, zalfjes, gezichtscreme
Joltsje
Geplaatst: 03-10-16 21:14
Ooh voor sommige mensen weet ik echt al leuke grapjes naar aanleiding van de hints en somme praatjes hier
CharxHebe
Geplaatst: 03-10-16 21:19
Heerlijk een lekker badje, heb alleen nog 7 cadeauverpakkingen liggen met douchegel e.d. die ik niet gebruik omdat ik het niet zo lekker vind ruiken. Lush ben ik in Valencia geweest en heb daar bruisballen gekocht voor vriendinnen die heel tevreden waren dus balen dat ik voormezelf alleen de scrub had meegenomen en hou van kokos of vanille geuren maar kokos lust ik zelf ook niet . Verder vind ik dat je bij de bodyshop ook heel lekker ruikende dingen hebt
Mijn badkamer is helaas heel klein , denk niet dat de woningbouw dat waarderen gaat haha . Word dan een seniorenbad met een opening bij de badkamer deur dan kan het bad in de badkamer tenminste
Hahahaha ik moet dan bij het inpakken oppassen dat ik mijn 2 katten niet perongeluk mee stuur :p.
finnens
Geplaatst: 03-10-16 22:48
CharxHebe schreef:
Hahahaha ik moet dan bij het inpakken oppassen dat ik mijn 2 katten niet perongeluk mee stuur :p.
Als je mij trekt mag je de kat wel in de doos laten zitten, rende net een muis voor de tv langs
ontherun
Geplaatst: 03-10-16 23:03
Rebecca schreef:
Een grote doos kan ik erna omtoveren tot kattenkasteel
Ooooh een grote doos wil mijn poekie ook wel en ik wel lekker douchespul
Geen thee dames stuur dat maar naar mij dan. Zegt ze met een heeele grote mok thee voor zich
Maarre... een bad heb ik helaas ook (nog) niet. Staat erg hoog op het verlanglijstje als we een huis kopen. Nu helaas nog in een gehuurd appartementje.
Ben ik de enige die bij een grote doos, aan een spongebob aflevering moet denken?
Ramona1993
Geplaatst: 03-10-16 23:11
ynskek schreef:
Bellatrix schreef:
Heb er net eentje gekocht.
Mag ik m lezen als jij m uit hebt?
haha misschien een leuk idee als volgend evenement, de doorgeef penny, en dan steeds opsturen als je hem uit hebt, met een logboek erbij met waar hij allemaal is geweest
Anoniem
Geplaatst: 03-10-16 23:12
Santigo_ schreef:
[naam] schreef:
Een grote doos kan ik erna omtoveren tot kattenkasteel
Ooooh een grote doos wil mijn poekie ook wel en ik wel lekker douchespul