Dag 8 ~ a happy place ~ Lekker buiten zijn, en genieten van al het kleins wat langs komt.Dag 9 ~ Childhood ~ KLeine ikDag 10 ~ Your nationality ~ Amstel bier nomnom!Dag 11 ~ 8.00 AM ~ geen wekker ervoor gezet, maar toch om 8 wakker geworden (samen met mijn schattiekattie )Dag 12 ~ a Wall ~ met ons huisnummer aan de muur
Dag 12Wilde graffiti muur doen, maar waar er normaal nooit iemand loopt, was het er nu druk.(Schilderijen hangen recht, foto is scheef genomen )
Eleionomae schreef:Mijn dag 12[ [url=m/gjsJoR.jpg]Afbeelding[/url] ]Ik hoef niet te vragen waar jij werkt denk ik.
Yes, dat is mijn behang. Het hangt inmiddels een jaar aan de muur en ik vind het nog steeds super gaaf
Selina schreef:Eleionomae schreef:Mijn dag 12[ [url=m/gjsJoR.jpg]Afbeelding[/url] ]Ik hoef niet te vragen waar jij werkt denk ik.Haha nee hè Ik had eigenlijk een ander idee maar ik was het door de drukte vergeten en ik moest echt mn trein halen toen ik klaar was om half 6
Die lego muur is geniaal! En dat behang is echt heel leuk. Heb je een foto van het geheel? Ben wel benieuwd hoe zoiets eruit ziet..
Dit is de computerkamer!Hij is wel erg donker dus zal nog eens een foto moeten maken als het lichter is. De lamp is stuk dus dat helpt niet
S_imonee schreef:Yes, dat is mijn behang. Het hangt inmiddels een jaar aan de muur en ik vind het nog steeds super gaaf Tof je zou niet zeggen dat het behang is!