Maar die zijn er dus niet door het hele land?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Koper schreef:its_daantjee schreef:klopt.. ik ga ook altijd met mn ov in mn handen staan en zwaai even een keer. opzich denk ik dat de bus ook wel stopt als ik midden op de weg ga staan, maar bij een 80 km weg durf ik dat niet![]()
het is ook een heel gek gelegen halte. weet niet of iemand de route van lijn 43 apeldoorn-arnhem via dieren kent? dan weet je misschien wel welke halte ik bedoel haha
Ik ken een stuk van die route. En bij je verhaal moest ik dus precies aan wat destijds mijn halte op die route was denken. Die heet geloof ik Harderwijkerweg. Vanuit Eerbeek de eerste halte na de rotonde.
Vanuit Apeldoorn ook wel eens gehad dat de chauffeur de halte miste. Of dat ze in Beekbergen bijna het restaurant daar op de hoek rammen en dan een paar honderd meter later nog niet wakker zijn en dan zeggen: o, daar had ik rechtsaf gemoeten he? Die chauffeurs die ook steeds zeggen: ik kom uit Arnhem, ik weet hier de weg niet. Nou ik kom verdomme uit Den Haag en ik ken de route door Beekbergen blindelings, dan kan iemand uit Arnhem het ook wel leren lijkt me.
Koper schreef:Hoge Bergweg ben ik nooit in- of uitgestapt maar ik begrijp he-le-maal wat je bedoelt! Echt niemandsland daar en als er dan chauffeurs op de bus zitten die de route niet kennen missen ze je maar zo.
Elke dag van Dieren naar Apeldoorn... wat erg voor je. Je zou bijna de trein nemen om niet met de bus te hoeven maar dan ben je nog weer veel langer onderweg
xTammyy schreef:Het was een station met drie sporen en het waren jonge meiden die (voor zover ik ze heb zien lopen) goed ter been waren.
Of ze bekend waren weet ik natuurlijk niet, maar het is letterlijk onder het spoor door en dan ben je op het perron
Ach zoveel mensen, zoveel verschillende ideeën haha
Koper schreef:Er zijn veeeel restaurants in Beekbergen, althans voor zo'n klein dorp. Het restaurant wat ik bedoel is ook een hotel, hij staat op de kruising waar de 91 rechtdoor rijdt en de 43 linksaf gaat en daar dus steeds de gevel net mist. Al dan niet met noodstop omdat de bus de gevel anders niet net mist.