Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SuSem

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 20:54

vind ik op zo'n bedrag in verhouding gewoon veel

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 20:56

Maar daar kan de winkel niks aan doen.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 20:56

dat zeg ik toch ook niet :+

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 21:11

Ik vind het echt super handig die siliconen cups. Eenmaal uitgehard haal ik de was er zo weer uit en als ik hem nog kan gebruiken gaat het blokje in een ziplock zakje met sticker voor later. :D

Afbeelding

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 21:18

Jij maakt gewoon je eigen vormpjes. Vet schattig ! :D

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 22:24

Haha, super handig hè Alwiene!!

Ik had vanmiddag heerlijk Spooky vanilla van B&BW op staan <3
Voor mn verjaardag gister en back up gekregen, dus ik kan m weer heerlijk branden!

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 22:25

Vandaag is het Vetiver van PS :) Interessant luchtje! Heb tot nu toe nog geen enkele op de brander gehad die ik niets vond. Alleen Bamboo, maar dat was omdat ik hem niet echt rook.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 22:27

Ben benieuwd, volgens de mail die ik gehad heb zou mijn pakketje morgen moeten komen, maar als ik kijk naar de tracktrace dan zegt ie dat het pakket wel aangemeld maar nog niet gebracht is. Dus lijkt me dan sterk dat hij morgen al komt. :=

Ja Raja, echt super makkelijk. Eerst wilde ik nog een verpakking met 6 cupjes bijhalen, tot ik besefte dat ik de hard geworden was ook zo eruit kon halen en op kon bergen. En dan zijn 6 cupjes zat natuurlijk.

Heb hier Grandma's Kitchen van Waxmelts.nl (dacht ik) op staan. Op zich wel lekker maar de kaneel overheerst wel.

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 22:36

Super leuk inderdaad die eigen vormpjes! :D

En DeMolenhoek; ik heb al één geurtje uit een zakje getest, vond hem niet chemisch ruiken maar was gewoon mijn geur niet :( Nu zit er eentje in een zakje die ik wel heerlijk vind, ben benieuwd! Heb geen Watermelon Patch blokjes over om te testen op dit moment... En nee de Berrylicious komt niet meer terug! Heb nog enkele samplers, gooi er hier ook regelmatig eentje in de brander, ik vind hem wel lekker :j
Een tart weeg 22 gram en een blokje weegt 11 gram :)
Laatst bijgewerkt door Yellomofoon op 09-11-15 23:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 22:45

Ik heb vandaag hetzelfde geurtje als gister. Valt me mee dat het nog zo goed ruikt!

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 23:06

Hoe groot zijn de samplers en zijn dat gewoon kaarsjes die je aansteekt of heb je daar ook weer een brander voor nodig?

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 23:46

Ik heb samen met vriend net een gigantische bestelling gedaan bij soy-wax :P Vier branders en 36 wax melts totaal. Mama en schoonmama krijgen allebei een brander plus geurtjes en dan hebben we er 2 voor onszelf... :D

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 23:55

liekec schreef:
Hoe groot zijn de samplers en zijn dat gewoon kaarsjes die je aansteekt of heb je daar ook weer een brander voor nodig?

Samplers zijn hele kleine kaarsjes... Je hebt er een speciaal samplerglaasje voor nodig zodat het zijn vorm behoudt bij het branden.
Ik snij ze ook wel eens in stukjes en doe ze dan in de brander :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 23:55

Sonja89 schreef:
Ik heb samen met vriend net een gigantische bestelling gedaan bij soy-wax :P Vier branders en 36 wax melts totaal. Mama en schoonmama krijgen allebei een brander plus geurtjes en dan hebben we er 2 voor onszelf... :D

Ben ik dan zo kippig? Ik kan op hun site helemaal geen waxmelts vinden?

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 23:58

Alwiene schreef:
Sonja89 schreef:

Ben ik dan zo kippig? Ik kan op hun site helemaal geen waxmelts vinden?

Klopt, die hebben ze niet op de site staan. Je kunt alle luchtjes onder 'parfum olie' ook krijgen als wax melt, maar dan moet je de bestelling even doormailen. Ik heb gevraagd om allerlei verschillende geurtjes, dus ben benieuwd wat ik krijg!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 00:05

Aaah op zo'n manier, ik snap het :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 00:24

Hoe zijn de geuren van waxxies, iemand enig idee?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 00:40

Voorheen niet goed en dan druk ik me nog netjes uit. Maar waxxies is voor de zoveelste keer over genomen. Dus nu weet ik het niet ;)

Als je soortgelijke wilt maar wel constant geparfumeerd kun je beter naar waxmelts.nl gaan ik weet niet of je die al kent?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 00:45

Oh echt? En dan houden ze dezelfde naam? Vaag...

Ja ken ik maar knap mega af op die site. Zag bij waxxies juist allemaal "andere" geurtjes vandaar de vraag.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-15 00:47

Kijk eens bij Pearlmania :j

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 00:48

Ja ze houden dezelfde naam en recensies etc.
Waxmelts.nl is ook niet opgestart door Danielle maar door iemand anders. Daniele heeft het volgens mij in 2014 over genomen en het bestaat sinds 2012. Maar waxxies heeft al de 5e eigenaar ofzo.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 00:51

Pearlmania is idd goed. Ook een leuke vrouw. De moeder van nl's grootste Beauty Blogger Serena Verbon.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 07:54

PearlMania had ik inderdaad gevonden, hebben alleen niet zo heel veel geuren. Weten jullie of de grote melts ook in cupjes komen? Lees alleen de kleintjes, maar daar is niet zo heel veel keus uit..

Miss dat ik binnenkort eens een paar Waxxies ga proberen. Voor het geld hoef ik het niet te laten en als het niks is, valt een tientje weggooien natuurlijk ook wel mee. Of voor in de wc las ik hier al mega handige tip :)). Zo heb ik bijv. een aantal PS en TC die ik niet zo fijn vind, maar voor in de gang en wc doen die het prima. Ben gewoon ook erg nieuwsgierig naar álle merken :=.

Kwam ook nog weallloveit.nl tegen, is dat wat?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 08:05

Wealloveit staat wel beter bekend.
De grote van pearlmania komen niet in een cupje. Maar zij maakt er iets speciaals van ze zien er erg leuk uit. Een 10tje weg gooien is natuurlijk niet zo,n schande. Maar bedenk je in dat je elders mogelijk 12 euro uitgeeft en het is goed. Als je ze op de gang of wc kunt gebruiken prima. De meeste mensen die waxxies gebruikt hebben o.a ik gaan die waslucht heel sterk ruiken en dat wil je niet eens op de plee. ja als je man wilt vergassen ;)Maar goed de ene is de ander niet. Ik kwam er eentje tegen http://waxmelts4you.nl/waxmelts-geurenlijst/ die ken ik verder niet maar nog goedkoper dan waxxies.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 10-11-15 08:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 08:11

Toch fijn die ervaringsdeskundigen hier :D.

Ik snap je inderdaad helemaal! Twijfel nog, kijk wel even. Kon gister niet slapen en zat gewoon lekker te neuzen en kwam een paar sites tegen die ik nog niet eerder was tegengekomen. Gaat me niet perse om de centen hoor, gezien YC en Kringle vooralsnog toch wel favoriet zijn :D.

Weallloveit heeft dus ook dat er maar een stuk of 5 geuren me aanspreken. Noem me Hollander of niet :P, maar als de bestelling minder is dan de verzendkosten vind ik dat altijd zo zonde _O-.

Waxmelts4you had ik inderdaad ook gezien, maar zie heeeeeeeeeeeeeel veel parfum- en bloemenluchtjes en dat is echt helemaal mijn ding niet. Ja, die White Tea lijkt me lekker, maar dan bestel ik liever een heleboel backups bij jou van WT&G en WT&S _O-