Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Interessant luchtje! Heb tot nu toe nog geen enkele op de brander gehad die ik niets vond. Alleen Bamboo, maar dat was omdat ik hem niet echt rook. 

Nu zit er eentje in een zakje die ik wel heerlijk vind, ben benieuwd! Heb geen Watermelon Patch blokjes over om te testen op dit moment... En nee de Berrylicious komt niet meer terug! Heb nog enkele samplers, gooi er hier ook regelmatig eentje in de brander, ik vind hem wel lekker
Vier branders en 36 wax melts totaal. Mama en schoonmama krijgen allebei een brander plus geurtjes en dan hebben we er 2 voor onszelf...
liekec schreef:Hoe groot zijn de samplers en zijn dat gewoon kaarsjes die je aansteekt of heb je daar ook weer een brander voor nodig?
Alwiene schreef:Sonja89 schreef:Ik heb samen met vriend net een gigantische bestelling gedaan bij soy-waxVier branders en 36 wax melts totaal. Mama en schoonmama krijgen allebei een brander plus geurtjes en dan hebben we er 2 voor onszelf...
Ben ik dan zo kippig? Ik kan op hun site helemaal geen waxmelts vinden?

. Zo heb ik bijv. een aantal PS en TC die ik niet zo fijn vind, maar voor in de gang en wc doen die het prima. Ben gewoon ook erg nieuwsgierig naar álle merken
.
Maar goed de ene is de ander niet. Ik kwam er eentje tegen http://waxmelts4you.nl/waxmelts-geurenlijst/ die ken ik verder niet maar nog goedkoper dan waxxies.
.
.
, maar als de bestelling minder is dan de verzendkosten vind ik dat altijd zo zonde
.