zetten jullie de paarden binnen bij een beetje onweer ? Mijne is opgegroeid in natuurgebied, dus ik hou er niet eens rekening mee of het slecht weer wordt of niet.
Heerlijk zeg, zo'n dreigende luchten.
NatasjavE
Geplaatst: 05-05-15 13:51
jokari schreef:
zetten jullie de paarden binnen bij een beetje onweer ? Mijne is opgegroeid in natuurgebied, dus ik hou er niet eens rekening mee of het slecht weer wordt of niet.
Ja ik wel. Die van mij is een keer op hol gegaan tijdens onweer.
Eilinora
Geplaatst: 05-05-15 13:52
Dat vroeg ik me idd ook af,hier staan ze ook echt altijd buiten zelfs al stormt het. Het boeit ze ook echt niet.
AnnevM
Geplaatst: 05-05-15 13:53
De mijne gaat ook naar binnen. Die haalde ik gister al hoestend van de wei helaas dus ben nu iets voorzichtiger
Ik heb weer een paar dagen foto's af, ondanks de ruis toch erg blij mee. Ik wil ze uploaden maar er ligt zo'n zilver mormel op mijn schoot dat knuffels wil.
Hier op wat rommelen na en 10 druppels schijnt nu het zonnetje weer. Is wel wat meer wind gekomen.
Pluizebolpum
Geplaatst: 05-05-15 14:14
Hier gaat het spul op stal. D'r is er eentje die letterlijk door het lint gaat als het onweert en de ander heeft zo vreselijk de pest aan regen dat je ze dan niet eens de stal uit krijgt.
Zie echt al heel gave foto's langskomen. Hier in Lelystad valt het allemaal wel mee. Net even een klein hoosbuitje, wat rommel en wat wind maar meer ook niet, wel heel mooie luchten. Alleen de moestuintent van de buren heeft het niet gehaald. Die lag bij mij in de tuin.
Annash
Blogger
Geplaatst: 05-05-15 14:18
Ben benieuwd!
Ik heb weer foto's geupload. Het is zooooo moeilijk kiezen, heb van dag 1 en dag 3 zo'n 20 foto's per dag... wordt nog een klus als ik een topic maak. Voor nu kies ik er een paar uit, maar ik heb nog veel meer gave foto's.