De verpleger die hier vannacht werkt is serieus al bijna 30 jaar nachthoofd bij deze instelling! Pech voor mij dat ik hem dus echt niks meer wijs kan maken
En dus ben ik overgehaald extra pillen te nemen... en is het nu zorgen dat ik in de buurt van mijn bed ga liggen want het is ook weer zo apart als ze me morgen slapend op het toilet aantreffen :Y
Goed, zo'n vaart loopt het nu niet. Maar ik ben echt een keer met kleren nog aan bovenop de dekens omgekiept en toen ze later bij me kwamen controleren en vroegen of ik niet onder de dekens wilde, heb ik blijkbaar geantwoord 'dat gaat niet' waarna ik bij een poging tot dekens pakken bijna uit bed kiepte
Iemand, vertel het mij.... Waarom ben ik nog wakker??
Vorige nacht niet geslapen, tussen 10 en 1 overdag een paar uurtjes gepakt maar that's it.. en nu pas begin ik langzaam moe te raken, maar nog niet dat ik zeg van ik wil nu mijn bed in
Nou mijn wekker ging...en ik kan niet meer praten want mijn keel doet teveel zeer...ik ga mij toch maar ziekmelden straks...al gaan ze dat niet leuk vinden...
Safiera, hebben de medicijnen nog geholpen? Bellatrix, hoe is t nu met je keel? Veel beterschap en thee met honing en keelsnoepjes gewenst! Bruintje123, ik werk savonds. Meestal vanaf drie of zes uur tot ongeveer 11 of 2 uur. En na mn werk kan ik nooit gelijk slapen. Mijn vriend werkt in ploegen, dus als t uitkomt kijken we samen onze series en als hij vroeg moet slapen kijk ik gossipgirl