Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nala

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-15 14:54

Ik heb nu al een paar weken iets met iemand die 400 km verderop woont... Geen idee of t echt wat wordt maar hoogstwaarschijnlijk wordt onze eerste date ook meteen mijn gala haha.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 14:55

Je "hebt iets"? Als je elkaar nog nooit gezien hebt, wat bedoel je daar dan precies mee :D ?

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-15 14:58

Hihi is dat niet een discussie waar al een eigen topic voor is? Nja we spreken elkaar via chat en telefoon, en t is gewoon gezellig. Of het echt wat permanents wordt blijft de vraag. Mijn vorige relatie is ook via het internet begonnen en heeft een jaar geduurd, dus het kan zeker wel.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 15:07

Het kan wel amar zeggen dat je al wat hebt terwijl je elkaar nog niet gezien hebt tja... :Y)

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 15:10

Vjestagirl schreef:
Sunneva schreef:
Hij moet uit Amsterdam komen, dus dan kan ik hem moeilijk na een paar drankjes weer naar huis sturen :o
Wilde eerst gewoon veilig gaan lunchen, duurt minder lang en dan heb ik m'n avond vrij, maar hij kon alleen s'avonds en hij bleef maar vragen haha.

Ik voel een fail aankomen :P

Niet mij zenuwachtig maken -O-
Ik ga waarschijnlijk heeeel veel praten en ik hoop dat hij ook wat te zeggen heeft ;)

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-15 15:12

Yonker, tja, hoe moet ik het anders gaan zeggen? Ik dacht houd het lekker makkelijk, iedereen snapt het wel.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 23:06

'Ik praat al een tijdje op whatsapp met iemand'

Voila :)

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-15 09:37

Ja dat kan ook haha. Maar laten we het hier gezellig op datefails houden, niet over definities van relaties?

Ben trouwens wel nieuwsgierig hoe die "vergeten date" uitgepakt heeft.

jahoorisgoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 11:39

Toen ik in september met mijn opleiding begon, zat er een wel hele leuke jongen in mijn klas. Het werd al snel duidelijk dat hij mij ook wel zag zitten en na een geslaagde eerste date kwamen er toch wel serieuze gevoelens bij spelen. De tweede date was ook al gepland: school had in de vierde lesweek een tweede introductieweek gepland waarin we naar Artis zouden gaan. In de avond zou er een feest zijn ergens in een club in Amsterdam, maar beide wilden we daar niet heen dus zouden we na Artis wel iets leuks gaan doen. *\o/*
Aangezien Artis maar tot een uur of 2 zou duren, hadden we afgesproken dat we daarna beide naar huis zouden gaan en dat ik rond het eind van de middag naar hem zou komen. We moesten vroeg verzamelen en met het idee dat ik nog naar huis kon om mij om te kleden, kwam ik aan in Artis in mijn veel te grote joggingbroek, de allerlelijkste, makkelijkste trui die ik kon vinden en mijn schoenen met giraffenprint. Niet heel charmant, maargoed, het was 9 uur 's ochtends.
Na een gezellige ochtend in Artis, zijn we na afloop met een paar klasgenoten naar het aquarium (want dat wilde ik zo graag) en naar de vlindertuin (want dat wilde hij zo graag) geweest. Na de vlindertuin zijn we doorgelopen naar het reptielenhuis, waar we ineens iedereen kwijt waren. (Bleek achteraf expres te zijn geweest, onze lieve klasgenoten gunde ons wat tijd samen). Aangezien het mooi weer was, besloten we om nog even door Artis te slenteren, om vervolgens door Amsterdam te slenteren en uiteindelijk ergens bij het water te gaan zitten.
Na een niet al te lange tijd kwamen we een paar klasgenoten tegen, die door Amsterdam aan het zwerven waren om de tijd te doden tot het feest in de club begon. Hoewel mijn date en ik beide 0,0 zin hadden om naar dat feest te gaan, zijn we uiteindelijk toch overgehaald. Beide wilden we ook niet de party verpesters zijn, dus daar stond ik dan, om 10 uur 's avonds in een club in Amsterdam met mijn veel te grote joggingbroek, de allerlelijkste en makkelijkste trui die ik kon vinden en mijn giraffenschoenen. Hoewel het een gezellige avond was, moesten mijn date en ik op tijd weg om de laatste metro naar huis te kunnen halen. Een andere klasgenoot bleef bij mijn date slapen, dus die ging ook mee. Helaas hadden mijn date en de klasgenoot toch een biertje teveel op en gingen ze uitgebreid afscheid nemen van de rest van de klas (die gewoon mee gingen want die moesten ook de metro halen), waardoor we de metro misten.
De andere klasgenoten konden, gelukkig voor hun, met de tram, maar voor mijn date, de klasgenoot en mij zat er maar één ding op: lopen. Ik besloot ook maar om bij mijn date te blijven slapen, naar huis komen ging hem niet meer worden. Dus daar gingen we dan: twee dronken jongens en een aangeschoten meisje op pad. Het zou ongeveer een uur lopen zijn. Mijn date riep heel hard dat hij de weg wel wist en leidde ons een industrieterrein op. Na daar een half uur rond gelopen te hebben, bleek het dood te lopen en hadden we een half uur voor niets gelopen. Maakt niet uit, de drank deed zijn werk nog prima en eigenlijk vonden we het alledrie wel grappig. Poging twee, mijn date wist nu zeker welke kant op moesten. Dus hup, vol goede moed zijn we gaan lopen om na een uur op dezelfde plek aan te komen als waar we begonnen. Nog een uur voor niets gelopen. De drank begon uit te werken, de grap was er wel een beetje af, we hadden alledrie pijn aan onze voeten en we wilden alledrie gewoon naar bed. Onze telefoons waren uitgevallen dus Google maps kon ons helaas ook niet helpen. Uiteindelijk zag mijn vriend het licht en wist hij de weg, maar dan nu echt. Drie keer is scheepsrecht, zullen we maar zeggen. Met hier en daar een omweg kwamen we na nog eens anderhalf uur lopen aan bij het huis van mijn date. In totaal hebben we drie uur gelopen, we kwamen pas om half 4 bij zijn huis aan. De volgende ochtend moesten we helaas om 11 uur alweer op school zijn, dus hup hup naar bed allemaal.
Daar lagen we dan, samen in zijn bed. Met de klasgenoot aan de andere kant van de kamer. Hoe romantisch wil je het hebben.
Toen we de volgende ochtend op school kwamen, ik nog steeds in mijn veel te grote joggingbroek, de allerlelijkste en allermakkelijkste trui die ik kon vinden en mijn giraffenschoenen, hebben we iedereen natuurlijk verteld over ons grote avontuur. Waarop we de vraag kregen: waarom gingen jullie niet met de nachtbus? ..... _-:( helemaal niet aan gedacht.

Ondertussen is mijn date mijn vriend en zijn we 5 maanden samen <3 . Nu kunnen we hartstikke hard om het verhaal lachen, maar toen had ik toch echt hele andere verwachtingen bij een tweede date.

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 12:25

Wat een heerlijk verhaal marindexo, ik zie het helemaal voor me :')

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 12:52

MorganeR schreef:
Ja dat kan ook haha. Maar laten we het hier gezellig op datefails houden, niet over definities van relaties?

Ben trouwens wel nieuwsgierig hoe die "vergeten date" uitgepakt heeft.

We hebben het maar verplaatst
:+

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 11:46

'date'fail

Ik had afgesproken met iemand waarmee ik al 4 weken aan de praat was en moest het van mezelf een kans geven.

Gingen even rondje maccen, dus ik met de auto daarheen, hem opgehaald. Gaat hij op de terugweg mij verkeerd de wegwijzen. Toen was ik pissig, heb hem bij zijn huis eruit gegooid en weer snel naar huis gegaan.

Hij was ook vreselijk mager, en gewoon echt niks voor mij...

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 17:23

@suikermeisje, die is wel heeel hard zeg :P

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 19:34

Hij was sowieso niet leuk :')

Indi_Vito

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 21:20

Tinder date die nu al 4 maanden mijn vriend is we hebben een huisje gekocht en gaan in mei samen wonen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 21:23

zanakuzies schreef:
Tinder date die nu al 4 maanden mijn vriend is we hebben een huisje gekocht en gaan in mei samen wonen

Na vier maanden samen een huis kopen? :wow: Fijn dat het zo goed gaat in ieder geval, zou het zelf echt niet durven

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 21:26

Mijn date net geen fails!!! Wel beetje 'cultuurverschil' aangezien hij uit het westen komt en ik uit t oosten. We doen dingen blijkbaar toch een beetje anders hier haha.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 21:27

Jeetje ik krijg het al benauwd als ik het lees! :oo

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 21:34

Date fail.. Date zei de date niet af... Ik maar wachten en appen.. Volgende dag tegen gekomen en vertelde die, nadar ik boos om rede vroeg, dat met z'n andere date serieus werd en hij niet vond dat die met andere meiden kon afspreken.... ZEG DAN TOCH OP ZN MINST AF

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 21:54

Gianti schreef:
Date fail.. Date zei de date niet af... Ik maar wachten en appen.. Volgende dag tegen gekomen en vertelde die, nadar ik boos om rede vroeg, dat met z'n andere date serieus werd en hij niet vond dat die met andere meiden kon afspreken.... ZEG DAN TOCH OP ZN MINST AF

_-:(

Pfoe, zou het ook niet aandurven. Na vier maanden samen al een huisje kopen!
Wel fijn dat het goed gaat met de relatie! :D

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 11:04

Zou het ook niet aandurven om na 4 vier maanden al te gaan samen wonen, maar als jij je er goed bij voelt des te beter! Veel geluk samen

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 20:55

Waarom niet? Ik snap dat nooit zo goed := als het goed voelt voelt het goed toch!?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 21:14

Omdat je elkaar nog steeds moet leren kennen.. Dar zou voor mij rede zijn niet te doen

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 21:17

Jolandaa schreef:
Waarom niet? Ik snap dat nooit zo goed := als het goed voelt voelt het goed toch!?

Jahoor: in maart hadden we seks, april kregen we een relatie en juni woonden we samen. Inmiddels alweer 15 jaar, kan prima dus :Y)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 21:20

Marocje schreef:
Jolandaa schreef:

Jahoor: in maart hadden we seks, april kregen we een relatie en juni woonden we samen. Inmiddels alweer 15 jaar, kan prima dus :Y)

Mag hopen dat je na maart ook nog seks hebt gehad? :')